Väsyttekö joistain ihmisistä?
Ja minkä vuoksi?
Itse olen havainnoinut että jotkut veis tuhkatkin pesästä. Ei tarvitse kuin nähdä tällainen niin olo on jotain sanoinkuvaamatonta.
Kommentit (18)
Joo. Pari ystävää on sellaisia. Silti ovat hyviä ystäviä. Mutta jotenkin uuvuttavia. Rajoitan heidän näkemistään, niin tullaan paremmin toimeen.
Eräs työkaveri latelee itsestäänselvyyksiä, ja puhuu aina kuin jollekin idiootille. Lisäksi kyseisellä eukolla on heikko tilannetaju, ja hänen paasaava puhetyylinsä on todella rasittava.
Mua uuvuttaa ihmiset jotka puhuvat pitkiä tarinoita, jotka vaativat keskittymistä kuuntelemiseen, siis tarinaa toisensa perään, ja kommentointia ja reagointia niihin.
Väsyttäviä ovat myös ihmiset, jotka nauravat tosi paljon ja olettavat, että toisenkin pitäisi koko ajan nauraa ja hymyillä samoille asioille.
Väsyn ihmisistä jotka puhuvat koko ajan kovaan ääneen jotain, yleensä negatiivisia asioita, ja vaativat vastausta.
Kyllä, kummilapseni 5 v. on todellinen energiasyöppö. Hän vaatii jatkuvasti leikkimään kanssaan, ja nämä leikit ovat pitkiä, esim. eskarissa monta eri "oppituntia". Jos yritän vaihtaa pari lausetta hänen äitinsä kanssa, tämä prinsessa hokee koko ajan nimeäni, ja sanoo, että hänellä on asiaa. Sitten kun kuuntelen häntä, käy ilmi, että mitään asiaa ei ollut, vaan siinä paikassa keksitään joku tyhjänpäiväinen kysymys.
Kovasti ääneen höröttävät ja nauravat, eläväiset. Paljon käsillään elehtijät. Vältän tuollaista seuraa.
Väsyn ihmisistä jotka haluavat ymmärtää väärin eivätkä vaivaudu miettimään asioiden alkua ja syytä.
Suutun ihmisistä jotka yrittävät vain hyväksikäyttää toisia ihmisiä.
Lähes kaikki ihmiset ovat rasittavia. Oikeastaan pystyn kuuntelemaan/lukemaan vain toimittajia, opettajia ja tiedealan ihmisiä. Kaikki muut puhuvat tarpeetonta sontaa.
Someihmisiä ei jaksa katsella sitten yhtään. Onneksi ei ole pakko osallistua.
Väsyn ihmisistä. Piste.
Okei. Se ei ole näiden ihmisten syy. Olen ilmeisesti masentunut enkä jaksa keskittyä mihinkään mitä kerrotaan, se tuntuu lähes tuskalliselta. Vaikutan varmasti välinpitämättömältä ja itsekeskeiseltä joten olen itse se energiasyöppö.
Sellaiset, jotka esim duunissa valittavat joka ainoasta asiasta ja kärpäsestä tehdään huoneen kokonen härkänen, oli asia mikä hyvänsä. Ei ole ilmeisesti kovaa kullia enää saanu tuo yksi vuosikausiin, kun jaksaa rutista joka asiasta. Ja alle nelikymppinen nainen-
Väsyisinkin vain joistain, mutta ei. Minä väsyn kaikista. Joskus olen puolen päivän aikaan ihan kuolemanväsynyt, mutta kun pääsen kotiin ja saan olla rauhassa, virkistyn. Olen kuin eri ihminen silloin kun ei tarvitse olla tekemisissä kenenkään kanssa. Masentunut en ole enkä ihmisvihaaja. En vaan ole kiinnostunut muista. Asperger minulla on, se on ehkä ainakin yksi syy.
Väsyn työpaikalla teennäisestä ja tekopirteästä kollegasta.
Hän teeskentelee 8h päivässä joka päivä.
En edes tajua, kuinka joku jaksaa tuollaista teatteria.
Luonnollisesti pomon imartelu ja mielistely kuuluu pakettiin.
Natsistisista ja pinnallisista omaelämäkertaihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kummilapseni 5 v. on todellinen energiasyöppö. Hän vaatii jatkuvasti leikkimään kanssaan, ja nämä leikit ovat pitkiä, esim. eskarissa monta eri "oppituntia". Jos yritän vaihtaa pari lausetta hänen äitinsä kanssa, tämä prinsessa hokee koko ajan nimeäni, ja sanoo, että hänellä on asiaa. Sitten kun kuuntelen häntä, käy ilmi, että mitään asiaa ei ollut, vaan siinä paikassa keksitään joku tyhjänpäiväinen kysymys.
Kuulostaa kamalalta. Eikö vanhemmat kasvata lastaan ollenkaan?
Kestohölöttäjät. Verisuoni meinaa katketa ja tulee valtavia raivokohtauksia pään sisällä näiden läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Väsyn ihmisistä. Piste.
Okei. Se ei ole näiden ihmisten syy. Olen ilmeisesti masentunut enkä jaksa keskittyä mihinkään mitä kerrotaan, se tuntuu lähes tuskalliselta. Vaikutan varmasti välinpitämättömältä ja itsekeskeiseltä joten olen itse se energiasyöppö.
Ei toi ole masentuneisuutta vaan rehellisyyttä. En mäkään jaksa mielistellä ketään vaikka miten vetelisivät herneet nenään ja ananakset pimppireikään. Ihmiset on ansassa tässä ajassa kun joka puolelta tunkee informaatiota, joka pitää suodattaa erittäin tarkasti, jos ei halua ottaa osaa paskaan. Kaikki eivät jaksa suodattaa vaan menevät harmaan massan mukana peräaukko ruusunkukalla.
Toiset ovat henkisesti hyvin raskaita ihmisiä. Ja jotkut ovat kuin henkisiä vampyyreja, jotka omalla käyttäytymisellään imevät kaikki mehut.