Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö treffeille?

Vierailija
10.09.2018 |

Mennään vaikka sieneen. Jos mahdutaan.

Tässä deittiprofiilini:

- 39 v
- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Harva myöntää katselevansa kolaripaikan ohittaessaankaan, mutta silti on pakko vähän vilkaista. Kyllä mäkin lähtisin katsomaan, jos jossain olisi näytillä viisikätinen nainen tai korvan kautta juova mies. Voin myös lohduttaa, että en vaadi mua katselemaan tulevilta minkäänlaista todistetta takapuolen kiinteydestä.

Ai en tiennytkään, että kolaripaikkojen katseleminen on jotenkin väärin. En kyllä hidastelisi (koska oon niin huono kuski että pitää keskittyä ajamiseen), mutta katsoisin kuitenkin sen mitä ehdin näkemään.

Mutta joo, en varmaan vastaisi toiveitasi, kun en meikkaa paljon ja muutenkin jo parasta ennen päiväys takana :D.

Ai, nyt tajusin. Luulet tuota viestiä nro 31 mun kirjoittamaksi. Se ei ole. Mä vastasin ihannenaiskyselyyn viestissä nro 23. Meikit, ikä ei noilla ole mulle suurtakaan merkitystä. En mä ole tilanteessa, jossa voisin sanella mitään listoja kumppanille. En myöskään pidä sellaista mitenkään hedelmällisenä toimintamallina, sillä jokaisessa henkilössä on jotain kiehtovaa ja olisi typerää olla näkemättä tämä kiehtovuus vain, koska joku vaatimuslistan kohta ei täytykään.

Vierailija
42/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin myös, että lähes nelikymppisen miehen kokemattomuus on liian suuri turn-off lähes kaikille naisille ja pitkäaikaistyöttömyys melkein samalle prosenttimäärälle. Eli noiden yhdistelmä yhdessä ihmisessä tekee pariutumisen käytännössä mahdottomaksi. Olisi siis järkevintä panostaa vain noiden kahden kohdan parantamiseen, jos edes joskus haluaa kokea mitä on välittäminen, läheisyys, suhde ja seksi. Luultavasti muut ongelmani lopulta pilaisivat ne vähätkin suhteenpuolikkaat, mutta olisipa edes epäonnistunut kokemus takataskussa, eikä nykyisen kaltaista epäonnistumisen, luuseriuden, epäihmisyyden ja tiedottomuuden tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin myös, että lähes nelikymppisen miehen kokemattomuus on liian suuri turn-off lähes kaikille naisille ja pitkäaikaistyöttömyys melkein samalle prosenttimäärälle. Eli noiden yhdistelmä yhdessä ihmisessä tekee pariutumisen käytännössä mahdottomaksi. Olisi siis järkevintä panostaa vain noiden kahden kohdan parantamiseen, jos edes joskus haluaa kokea mitä on välittäminen, läheisyys, suhde ja seksi. Luultavasti muut ongelmani lopulta pilaisivat ne vähätkin suhteenpuolikkaat, mutta olisipa edes epäonnistunut kokemus takataskussa, eikä nykyisen kaltaista epäonnistumisen, luuseriuden, epäihmisyyden ja tiedottomuuden tunnetta.

Ehkä olisi parempi vain luovuttaa ja lopettaa asioiden jotka eivät ikinä toteudu pohtiminen. Jos ei ole tuohon mennessä tapahtunut ei tapahdu ikinä. Eikä ainakaan noilla taustoilla. Tee jotain muuta.

Vierailija
44/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätkä. Sä tarvit vain kunnon kaverit nytten. Ala pelaa futista meiän kaa tai jotain.

Kyllä ne muut sun keksimät viat katoaa sitten, kuhan alat hengaa.

Vierailija
45/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jätkä. Sä tarvit vain kunnon kaverit nytten. Ala pelaa futista meiän kaa tai jotain.

On mulla muutamia kavereita. Joskus jopa potkitaan palloa. Ilmeisesti en ole potkinut tarpeeksi, koska olen vieläkin työtön, kouluttamaton ja kokematon. Voisi huomenna käydä potkimassa oikein muulinpotkulla.

Vierailija
46/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla muutamia kavereita. Joskus jopa potkitaan palloa. Ilmeisesti en ole potkinut tarpeeksi, koska olen vieläkin työtön, kouluttamaton ja kokematon. Voisi huomenna käydä potkimassa oikein muulinpotkulla.

Kunhan lopetat sääliä itsesi meinaan. Mä olin samankaltaisessa tilanteessa, ei yhtä raju, mutta elämänmuutos auttoi paljon asiaa. Kaverit ovat tärkeitä, kunhan eivät vedä sinut alas.

Vierailija
47/50 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lopetat sääliä itsesi meinaan. Mä olin samankaltaisessa tilanteessa, ei yhtä raju, mutta elämänmuutos auttoi paljon asiaa. Kaverit ovat tärkeitä, kunhan eivät vedä sinut alas.

Ei asenne mitään auta. Vain tekeminen auttaa. Ei itsetunto auta. Vain saavutukset auttavat.

Vierailija
48/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ollut hauska vertailla näitä kahta identtisesti nimettyä ketjua. Aina puhutaan, että markkina-arvoa ei ole olemassa, mutta kyllähän näinkin pienestä vertailuaineistosta voi jo nähdä, että kyllä sitä on. Tiesin jo tämän ketjun perustaessani, että lähes kaikki vastaukset hypoteettiseen kysymykseen tulisivat olemaan kielteisiä, eikä siinä mitään väärää ole. Se vain todistaa, että kaikille ei todellakaan ole tässä maailmassa olemassa kumppania ja ihmisillä todellakin on vaatimuksia etsiessään toista osapuolta jakamaan elämäänsä.

On tietenkin huojentavaa tietää olevansa ihminen, jota ei kukaan halua. On helpompaa, kun voi vain mennä ja jättää tämän yhden osa-alueen elämästä vaille mitään huomiota. Ei ole varmaa pystynkö siihen, sillä monet aikaisemmista haaveistani liittyivät kumppanuuteen, ystävyyteen, yhteiseloon, perheeseen ja normaaliuteen. Miksi haaveilla siitä mitä ei koskaan saa? En tiedä. Ehkä se on varsinkin tässä jutussa jotain perusteellista ihmiseloa ja sellaista, mikä on meissä kaikissa rakennettuna syvälle.

Vierailija
49/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En deittaile luusereita. Sori.

Vierailija
50/50 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida. Liikaa epänormaaleja juttuja. Olen avarakatseinen, mutta mullakin on rajani.