Lähtisitkö treffeille?
Mennään vaikka sieneen. Jos mahdutaan.
Tässä deittiprofiilini:
- 39 v
- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute
- pituus 172 cm
- pieni penis
- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa
- puhevika
- pitkäaikaistyöttömyys
- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre
- koulutuksen puute
- alemman tason ulkonäkö
- naispuolisen kaveripiirin puute
- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet
- köyhyys
- taipumus liialliseen tunteiluun
- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina
- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Uulalala, ai lavjuu beibi.
Oot jokaisen naisen unelmamies.
Kiitos, tätä ajattelinkin.
Mennäänkö huomenna vai vasta lauantaina?
En. Osaltaan vaikuttaa se että olen itsekin mies, ja toisaalta vaikka olisit minkälainen unelmabeibe fiksu nainen niin en lähtisi, koska olen ollut tähän astisen elämäni yksin, ja ajattelin jatkaa samoilla linjoilla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mite ois 16.10.2075 klo 19.30
Vierailija kirjoitti:
En. Osaltaan vaikuttaa se että olen itsekin mies, ja toisaalta vaikka olisit minkälainen unelmabeibe fiksu nainen niin en lähtisi, koska olen ollut tähän astisen elämäni yksin, ja ajattelin jatkaa samoilla linjoilla jatkossakin.
Kiitos vastauksesta. Onnea valitsemallasi linjalla.
Mikäköhän olisi unelmabeiben miespuolinen vastine?
Kuulostat ihan minulta, paitsi että olen nainen ja 3 vuotta nuorempi. Ja puhevian tilalla on ylipaino.
Lähtisitkö sinä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mite ois 16.10.2075 klo 19.30
Sulla on kovat odotukset mun eliniän suhteen. Tai sitten ovelasti mietit, että treffikumppanin maatessa arkussa maan alla eivät nuo listan jutut enää ole niin merkityksellisiä.
Naispuolisten kaverien puute? Ei miehellä tarvitse olla naispuolisia kavereita ellet meinannut vaihtaa gayboys tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolisten kaverien puute? Ei miehellä tarvitse olla naispuolisia kavereita ellet meinannut vaihtaa gayboys tiimiin.
???
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan minulta, paitsi että olen nainen ja 3 vuotta nuorempi. Ja puhevian tilalla on ylipaino.
Tiedätkö, jos ei lasketa sitä, kun mua pyydettiin partneriksi vanhojen tansseihin on tämä ensimmäinen koskaan saamani treffikutsu. Ja tietenkin lähtisin. Tänäänkin olen lähinnä pyyhkinyt valuvaa nenää ja pessyt kolme koneellista pyykkiä, joten vaikka et sanoisi treffeillä sanaakaan ja minä katkaisisin jalkani kompastuessani treffipaikan kynnykseen olisi se silti mitä parhainta vaihtelua tähän yltiömonotoniseen juttuun, jota jotkut elämäksi kutsuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Niin, että jos olet mies niin nainen on vain parisuhdetta ja seksiä varten. Vai meinasitko ruveta puudeliksi, terapeutiksi ja remonttireiskaksi naiselle saamatta siitä mitään muuta kuin taputusta selkään?
''Jaska sä oot niin hyvä tyyppi ja kaveri kun voin kertoa sulle kaikki mun huolet''
Voitko vielä kertoa positiiviset puolesi?
Vierailija kirjoitti:
- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Niin, että jos olet mies niin nainen on vain parisuhdetta ja seksiä varten. Vai meinasitko ruveta puudeliksi, terapeutiksi ja remonttireiskaksi naiselle saamatta siitä mitään muuta kuin taputusta selkään?
''Jaska sä oot niin hyvä tyyppi ja kaveri kun voin kertoa sulle kaikki mun huolet''
Lause " Ei miehellä tarvitse olla naispuolisia kavereita ellet meinannut vaihtaa gayboys tiimiin" on loogisesti ajateltuna sama kuin:" Jos meinaat vaihtaa gayboys tiimiin, tarvitset naispuolisia kavereita."
Miksi tarvii olla naispuolisia kavereita, jos on homo? Eikö voi olla homo, jos ei ole naispuolisia kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Voitko vielä kertoa positiiviset puolesi?
- jos soitat vastaan viimeistään kolmen päivän sisällä
- olen hyvä bongaamaan symmetriaa maailmasta
- kokkaan mitä tahansa reseptistä
- haluan nähdä hyvän ihmisissä
- vaikka olen joskus vaikea ihminen olen myös äärimmäisen luotettava ystävä
- kerron vitsejä ja joskus joku on nauranutkin
- tulen toimeen eläinten kanssa
- halaan sata kertaa paremmin kuin Gilmoren tyttöjen Luke
- käytän hoitoainetta viiksissäni
- olen hyvä vetämään lakanoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Lause " Ei miehellä tarvitse olla naispuolisia kavereita ellet meinannut vaihtaa gayboys tiimiin" on loogisesti ajateltuna sama kuin:" Jos meinaat vaihtaa gayboys tiimiin, tarvitset naispuolisia kavereita."
Miksi tarvii olla naispuolisia kavereita, jos on homo? Eikö voi olla homo, jos ei ole naispuolisia kavereita?
Voi olla, mutta naiset tarvii shoppailu kavereita homoista.
''Miltä tää mekko näyttää mun päällä''?
''Fantsuu hei toi on just sun juttu toi on just sua hani''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, jos ei lasketa sitä, kun mua pyydettiin partneriksi vanhojen tansseihin on tämä ensimmäinen koskaan saamani treffikutsu. Ja tietenkin lähtisin. Tänäänkin olen lähinnä pyyhkinyt valuvaa nenää ja pessyt kolme koneellista pyykkiä, joten vaikka et sanoisi treffeillä sanaakaan ja minä katkaisisin jalkani kompastuessani treffipaikan kynnykseen olisi se silti mitä parhainta vaihtelua tähän yltiömonotoniseen juttuun, jota jotkut elämäksi kutsuvat.
Laita yhdeksi kohdaksi "kuiva huumorintaju". :) Vaikka aloituksesi olikin periaatteessa ihan kamala, niin se nauratti silti!
N44, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestit?
Kunnallisvaaleissa Liberaalipuoluetta.