Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sait lapset? Millaista elämä on nyt?

Vierailija
10.09.2018 |

oletko vielä saman puolison kanssa? Minkä ikäisiä lapset ovat nyt? Minkäikäinen olet itse, entä isä? Millaista elämä on, mitä tekisit toisin? Olisiko ollut parempi hankkia lapset nuorempana vai vanhempana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 ja 26. En ole enää lasten isän kanssa ollut yli kymmeneen vuoteen, lapset on 17 ja 15, minä 41 ja isä 40. Elämä tasaista tappavaa arkea ja stressiä kaikesta. Nyt tekisin toisin niin, etten eroaisi lasten isästä. En tiedä olisiko ollut parempi hankkia lapset nuorena tai vanhempana.

Vierailija
2/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain,apset ollessani 24, 26, 30. Olen 57, joten siitä on helppo laskea, että lapset ovat nyt 33, 31 ja 27. Mieheni, lasteni isä on minua vuoden vanhempi.

En tekisi mitään toisin. Meillä on ja on ollut hyvä elämä kaikin puolin. Lapsista nuorinkin on muuttanut pois kotoa jo vuosia (8?) sitten. Pidämme edelleen tiiviisti yhteyttä, matkustelemme yhdessä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22. Lapset ovat nyt 9 ja 4, minä siis 31 ja mies 45. Edelleen yhdessä, elämässä kaikki hyvin, en muuttaisi mitään. Kolmas lapsi harkinnassa.

Vierailija
4/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22-vuotias kun sain ensimmäisen ja toisen sain kun olin 25 vuotta. Erosin lasten isästä kun olin viimeisillään raskaana kuopusta odottaessa. Mies oli neljä vuotta vanhempi.

Nykyisen mieheni tapasin 26-vuotiaana ja siitä vuoden päästä sain kolmannen. Neljännen lapsen sain 35-vuotiaana ja nyt olen 36-vuotias. Mies 46 vuotta.

Olisi pitänyt aloittaa vasta kolmekymppisenä lasten hankkiminen.

Ensimmäinen parisuhde oli virhe. Exä kuollut eikä ollut läheinen lapsilleen ikinä.

Lapsia en tietenkään kadu.

Nykyään elän hyvää ja tasaista arkea.

Lapset nyt 14-, 11-, 8- ja -vuotiaat.

Vierailija
5/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen kun olin 18 vuotta ja kuopuksen kun olin 20 vuotta. Kierrettiin maailmaa lasten kanssa lomilla, käytiin koulut loppuun ja kävimme töissä koko ajan. Mies teki aluksi kahta työtä että sai perheen elätettyä. Muutettiin ulkomaille ja lopulta asuttiin kolmessa eri maassa. Nyt olen 40-vuotias, lapset maailmalla ja me asumme miehen kanssa Aasiassa kotia. Tarkoituksena on muuttaa Eurooppaan pian. Toinen lapsi väittelee seuraavaksi (tähän menee muutama vuosi) ja toinen lapsi pitää Euroopassa omaa seikkailuyritystä. Kumpikaan lapsista ei seurustele, mieheni on tämän vuoksi surullinen koska odottaa kovasti lapsenlapsia. Lapsillamme on todella lämpöiset ja läheiset välit Suomessa oleviin sukulasiin, jossa ovat viettäneet kaikki lomansa. 

Vierailija
6/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sain 27 ja 30 -vuotiaana. Mies suunnilleen saman ikäinen. Nyt olemme yli nelikymppisiä, yhä yhdessä. Lapset 12 ja 15 v.

Hyvä aika laaten saannille oli tuolloin. Oltiin oltu yhdessä jo vuosia. Koulutus molemmilla ja vähän työkokemusta.

Elämä on ollut hyvää. Ei-niin hyvistäkin asioista on selvitty (sairaudet, läheisten kuolemat). Jos jotain pitäisi muuttaa, niin olisi kannattanut tehdä lyhennettyä työaikaa kun lapset olivat pieniä. Aina sitä mietin, mutta en saanut aikaiseksi. Menihän se noinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä