Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikkäät, sopiiko yhteen.

Vierailija
10.09.2018 |

minulla on hame joka on vaaleanpinkki, midi mittainen, ajattelin olisiko tummanvihreä kaunis yhdistelmä sen kanssa? Esim. näin tummanvihreän neuleponchon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mielipide on se, että tummanvihreä ja vaaleanpinkki ei kuulosta kovin kivalta väriyhdistelmältä. Vaaleanpunasen kanssa sopii hyvin muut vaaleat värit. Riippuu toki myös siitä millasia ne vaatteet ovat ja kantajasta.

Vierailija
2/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi sopia, jos vaatteiden malli on oikea. Jos mekko on sellainen kevyt ja runsas, ja paita iso, rento ja paksu. Tulee sellainen ”olen kesätyttö ja yritin kesää pidentää, vaikka sittn villapaidan kanssa” - fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi sopia, jos vaatteiden malli on oikea. Jos mekko on sellainen kevyt ja runsas, ja paita iso, rento ja paksu. Tulee sellainen ”olen kesätyttö ja yritin kesää pidentää, vaikka sittn villapaidan kanssa” - fiilis.

mekko siis ohutta kangasta, pliseerattu, neuletta ajattelin mutta en löytänyt tietyssä vihreän sävyssä kuin ponchon, jotenkin tuo vaalea pinkki ja vihreä itseäni inspiroi mutta onkohan kuitenkin liikaa.....ei olisi kylläkään kuin alkusyksyn asu, mutta miten myöhemmin yhdistäiditte tummanvihreän ponchon, väri juuri oikea minulle.

ap

Vierailija
4/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin! Itse kokeilin juuri kyseistä komboa ja tykkäsin! Aion käyttää.

Vierailija
5/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii hyvin! Itse kokeilin juuri kyseistä komboa ja tykkäsin! Aion käyttää.

miten yhdistät myöhemmin vihreän ponchon?

ap

Vierailija
6/6 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi