Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä suhde hammaslääkärinsä kanssa???

Vierailija
10.09.2018 |

Mies on ruvennut käymään vähän väliä hammaslääkärissä. Olen välillä yrittänyt kysyä, että mitä sun hampaille oikein tehdään ja mies on vaan mumissut jotain lohkeilleista paikoista tms.

No, olen antanut asian olla.

Kunnes tänään, kun mies tuli töistä kotiin, oli hän selvästi hermostunut, kun näki minut jo kotona. Tokaisi sitten, että "mulla on just hammaslääkäri, mun täytyy heti mennä". Sitten marssi vessaan ja alkoi laittaa tukkaansa paremmin ja vaihtoi puhtaan paidan & pikkutakin päälleen (mies ei ikinä käytä pikkutakkia!!! ei vuosiin!).

Kysyi vielä ennen lähtöänsä, että "näytänkö mä nyt varmasti edustavalta?"

Siis mitä???? Suu auki katselin.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä kai menee lekurille siistinä? Veikkaan, että kysymyksessä on ihan normaali potilassuhde. Jos miehelläsi on ollut pitkä tauko, niin hampaistoon on ehtiny tulla paljon korjattavaa. Ehkei kannata "tehdä tästä numeroo"

Kyllä mun hammaslääkäri on ehtinyt keskustella kansaani ja siinä samalla on tullut kerrotuksi elämästä puolin ja toisin vaikka mitä. Olen puhunut hänestä kotona positiiviseen sävyyn ja suositellut häntä myös ystävilleni.

Vierailija
42/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki sen hampaat yöllä, kun se nukkuu. Onko tapahtunut muutoksia.

Jätä myös ihan pieni lappu hampaiden väliin, jossa lukee: mä tiedän mitä sä yrität!!! Hammaslääkärinainen säikähtää, kun sen lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ajattelin, että suhde on nimenomaan hammaslääkärin kanssa, kun mies on ruvennut puhumaan tästä uudesta hammaslääkäristä - naishammaslääkäri siis kyseessä - jolla käy, aina välillä kotona ohimennen.

Kuinka juttelivat pitkään siitä ja tästä miehen harrastamasta asiasta yhdessä ja kuinka hammaslääkärikin oli miehen kanssa siitä ja tästä samaa mieltä.

Ja tiedänpä myös, että mies seurusteli nuorempana hammaslääkäritytön kanssa.

Laukkaako tässä mulla vaan mielikuvitus liikaa, vai mistä on kyse???

No olisit onnellinen että mies ei enää vonkaa sinulta seksiä jatkuvasti.

Kyllä se seksiä vonkaa ihan samalla tavoin, kuin aiemminkin.

En usko, että mitään fyysistä suhdetta ovat vielä kehittäneet, vaan aiemman & tämän päiväisen perusteella tuntuu lähinnä, että ihastusta on ilmassa. Ehkä puolin ja toisin, kun kerran se hammaslääkärinaikkonen oli ollut niin ihanasti kaikista miehen jutuista niin samaa mieltä ja keskustelu oli sujunut niin sutjakkaasti.

Mutta mitä minä voisin tässä nyt tehdä, ettei se ihastus etenisi? Osaatteko neuvoa siinä?

Ap

Voithan heittää vähän huumorillakin, että pitääkö olla huolissaan tästä hammaslääkäri-casesta, kun sinne oikein puvuntakki päällä mennään.

Sorry, mutta mua näin tilannekoomikkona naurattaa, että miten siellä hammaslääkärissä niin voi jutella, kun on kaikki kamat suussa. Minä en ainakaan ja hammaslääkärini on aina kiireinen.

Vierailija
44/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan silleen, että mikäs juttu tää nyt on? Huomaat, että jokin on vialla ja miehellä on nyt kertoa tää asia läpi, ennenkun se paljastuu itsestään ja silloin kaikkia viduttaa.

Vierailija
45/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se hammaslääkäri on laskun kirjoittanut? Vai onko teillä omat menot ja tilit? Mahtaa tulla kalliiksi lääkärin tapailu. Eipä sitä toisen ihastumisille voi tehdä mitään, korkeintaan puhua ja panostaa parisuhteeseen.

Vierailija
46/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko auttaa edes hieman enemmän. Mun pitäisi saada kotona jotakin järkevääkin tänään vielä aikaiseksi, mutta nyt vaan mietin tätä asiaa.

En osannut epäillä silloinkaan mitään, kun mies ryhtyi puhumaan kotona tuosta "kivasta naishammaslääkäristä". Mies on sosiaalinen luonne, joten ajattelin että hyvä, kun löytää juttuseuraa.

Mutta mitä minä voin tässä tilanteessa tehdä, muuta kuin katsoa vierestä, että miten homma jatkuu?

Mitä voisin tehdä nyt heti, tai vielä tänään?

Emme voi.

Vierailija
47/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestäsi niin pystyt antamaan hänet toiselle (mieshammaslääkärille]. Ihmistä kun ei voi omistaa.

Vierailija
48/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? Oot ap tässä kertonu että

- teidän seksielämä on suht kehnoa

- sulla ei saa olla miespuolisia kavereita

- sun täytyy raportoida joka meneminen miehellesi

- sun mies oletettavasti kusettaa sua minkä kerkeää

Oikeasti, jätä se. Jo toi kontrollointi on sen verran hälyttävä juttu ettei kannata jäädä moiseen suhteeseen, etenkin jos sun luottamus mieheen on vaakalaudalla.

Vierailija
49/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä teit asialle?

Vierailija
50/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmaan pujottaa sanelukone miehen puvuntakin povitaskuun?

Vierailija
51/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika varmaan pujottaa sanelukone miehen puvuntakin povitaskuun?

Lisäksi ap hankkii lierihatun, silmälasit, vappunenän ja irtoparran, ja seuraa miehen perässä agenttityyliin vastaanotolle. Trenssi sopisi vakoojalookkiin hyvin myös, eikä sitä ole odotushuoneessa hiipparoidessa pakko riisua.

Vierailija
52/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vitussa sitä hammaslääkärin kanssa edes keskustelee ja tutustuu, kun on suu täynnä roinaa & pora repii sielua????

Vierailija
53/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa sitä hammaslääkärin kanssa edes keskustelee ja tutustuu, kun on suu täynnä roinaa & pora repii sielua????

Jospa ap:n miehellä on sellainen BDSM-suhde?

Vierailija
54/65 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tiukan katseen miehesi silmiin sanot, että olet saanut yllättävältä taholta haltuusi sellaista uutta tietoa mieheesi liittyen, joka koskettaa keskeisesti sinunkin elämääsi ja jonka paikkaansapitävyyden haluat nyt vielä mieheltä varmistaa ennen kuin ryhdyt toimenpiteisiin. Et heti avaa enempää vaan vaadit vastauksen vain kysymykseen, onko hänellä omasta mielestään mitään selitettävää.

Tämä toimi meillä. Vähän aikaa äijä nikotteli mutta melko nopeeta se totuuskin alkoi sieltä tulla. Ja ehta suhdehan se kyseessä oli, hammaslääkärinsä kanssa.

Tämä oli muuten niin veikee tilanne, että vieläkin naurattaa. Ihmeen helposti äijä lauloi kaiken ja vasta sitten sanoin, että ähäkutti, eipäs mitään tietoa ollutkaan, mutta tulihan se sieltä. Ja niin tuli erokin, jonkin ajan päästä. En tuommosta ryhdy katselemaan.

Oli vielä äijää puolet vanhempi, todellinen vanha harppu kyseessä, joka hävetti äijää itseensäkin. 

Ai vanhempi nainen on harppu...vanhempi mies vain setämies.

Ei ole hävettävää siinä että on vanhemman kanssa. Pettäminen on väärin.

Vierailija
55/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap:n miehellä on sellainen BDSM-suhde?

Tähän odotamme ap:n vastausta. Onko miehellä BDSM-taipumuksia?

Vierailija
56/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos heillä on vaan kemiaa? Kyllä näitä potilas-lääkäri parisuhteitakin voi syntyä.

Vierailija
57/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama tyyppi satuilemassa, tunnistaa pitkistä tarinoista, missä mies pettää. Melkein joka päivä uusi tarina.

Vierailija
58/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet seuraavan kerran sinne mukaan tietenkin, vaikka aulaan istumaan. Henkiseksi tueksi esim. Ja jos mies ei suostu niin tuskin edes on menossa hammaslääkäriin.

Vierailija
59/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske avata suu ja esitellä hoidon vaiheita aina kun palaa h-lääkäristä.

Vierailija
60/65 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteinen tili? Katso mihin on maksanut hammaslääkärimaksut.