Naisystävä suuttui, kun peruin hänelle tilaamani kampaaja-ajan, koska...
Lupasin naisystävälle, että tilaan ja maksan hänen kampaamokäybtinsä. Nyt kuitenkin rahat ovat tiukilla ja jouduin perumaan tuon naisystävälle tarkoitetun ajan. Ongelmana on se, meillä on tänään tärkeää menoa ja naisystävä ei saa laitettua hiuksiansa mitenkään ( Hänellä ei ole varaa) . Miten ratkaista ongelma?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Menette sinne minne olette menossa ja hän laittaa hiuksensa itse miten parhaiten ne saa. Problem solved.
Asiaan ei palata enää myöhemmin, varsinkaan riidanhaastamisen merkeissä.
Hän ei kuulema osaa laittaa
Ap
"Ei saa laitettua hiuksiansa mitenkään"?? Mihin ihmeen paikkaan olette menossa? Ehdotan että pesee hiukset ja laittaa niinkuin yleensäkin, siististi, ei kai hän kampaamossa viikoittain muutenkaan käy. Nykyään on onneksi niin monenlaisia hiustyylejä joista valita, itse olen löytänyt esim. YouTubesta hyviä vinkkejä vaikka kauniiseen nutturaan, jos hänellä on lyhyet hiukset niin sitten ei edes tarvi mitään sen kummempia vinkkejä. Mukavaa iltaa teille!
Kannattaa vinkata häntä hakemaan töitä. Sitten voi itse miettiä onko varaa laittaa omaa tukkaa
Kuvitteellinen naisystävä ei kummempaa kampausta tarvitse jonne.
Siis peruitko ihan kertomatta ja pamautit jälkikäteen, että peruttu on? Ymmärrän suuttumuksen, koska olisi tuosta tiukasta rahatilanteesta voinut etukäteen mainita. Tuskin nyt sitä yht'äkkiä huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menette sinne minne olette menossa ja hän laittaa hiuksensa itse miten parhaiten ne saa. Problem solved.
Ap
No vaikeaahan se on hiuksiaan laittaa mitenkään, jos naisystäväsi on kalju kuin skuk anansie.
Kylläpä on taas maailmanlopun ongelmat.
Viimeksi peruit sen perheelle varatun kylpyläreissun kun lähdit kakkosvosun kanssa ulkomaille.
Älä lupaa, jos ei ole varaa. Onhan tuo nyt aika vittumaista luvata ja sitten perua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laittaa vaikka poninhännälle. Tai justiinsa sillä tavalla kun ne olivat eilen.
Kunhan ei aleta selitellä, syytellä ja haastaa riitaa.
Kyseessä ei ole niin iso asia.
Olemme menossa syntymäpäiville, joihin tulee 80 vierasta. Nytkin raivoaa ettei saa hiuksia mitenkään.
Miten hän ne olisi laittanut jos sinua ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Olemme menossa syntymäpäiville, joihin tulee 80 vierasta. Nytkin raivoaa ettei saa hiuksia mitenkään.
Sitten hän jää kotiin. Minä ainakin jäisin. Kenen sukulaisista/ystävistä kyse? Sinun vai hänen? Jos sinun, menet yksin, etkä enää lupaile mitään.