Miehellä suhde hammaslääkärinsä kanssa???
Mies on ruvennut käymään vähän väliä hammaslääkärissä. Olen välillä yrittänyt kysyä, että mitä sun hampaille oikein tehdään ja mies on vaan mumissut jotain lohkeilleista paikoista tms.
No, olen antanut asian olla.
Kunnes tänään, kun mies tuli töistä kotiin, oli hän selvästi hermostunut, kun näki minut jo kotona. Tokaisi sitten, että "mulla on just hammaslääkäri, mun täytyy heti mennä". Sitten marssi vessaan ja alkoi laittaa tukkaansa paremmin ja vaihtoi puhtaan paidan & pikkutakin päälleen (mies ei ikinä käytä pikkutakkia!!! ei vuosiin!).
Kysyi vielä ennen lähtöänsä, että "näytänkö mä nyt varmasti edustavalta?"
Siis mitä???? Suu auki katselin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärin kanssa tulee harvinaisen vähän keskusteltua, jos on potilaana. Alussa voidaan sanoa päivää ja sitten onkin jo suu täynnä työkaluja. Lopuksi voidaan keskustella, milloin on seuraava käynti ja sitten vain Näkemiin. Minä en ainakaan tiedä hammaslääkärini mielipiteistä tuon taivaallista.
No juuri tätä minäkin rupesin tänään miettimään!!! Että on heidän täytynyt ihan kahvilla asti ainakin käydä, kun ovat niin paljon ehtineet keskustelemaan!
En minäkään ehdi hammaslääkärissä montaa sanaa sanomaan, kunnes olen jo ovesta ulos.
Siis tämä juuri oli yksi seikka, joka herätti nyt tänään nämä epäilykset, että kyseessä on nimenomaan tämä hammaslääkärinainen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko auttaa edes hieman enemmän. Mun pitäisi saada kotona jotakin järkevääkin tänään vielä aikaiseksi, mutta nyt vaan mietin tätä asiaa.
En osannut epäillä silloinkaan mitään, kun mies ryhtyi puhumaan kotona tuosta "kivasta naishammaslääkäristä". Mies on sosiaalinen luonne, joten ajattelin että hyvä, kun löytää juttuseuraa.
Mutta mitä minä voin tässä tilanteessa tehdä, muuta kuin katsoa vierestä, että miten homma jatkuu?
Mitä voisin tehdä nyt heti, tai vielä tänään?
Otat heti luurin käteen, soitat sille hammaslääkärihampulle ja kerrot, että tiedät kaiken.
Ongelma näissä ehdotuksissa on siis se, etten tiedä tuon taivaallista, että kenestä hammaslääkäristä tai edes mistä hammaslääkäriasemasta on kyse. Emme tosiaan asu pikkukylässä, jossa tietäisin kaikki hammaslääkärit, vaan Helsingissä.
Ap
Sano, että et oikein oo enää tyytyväinen hammaslääkäriisi.
Sano sille, että haluat vaihtaa samalle hammaslääkärille, kun se miehen mielestä on noin hyvä.
Ja sitten tiedät.
Kysy missä hammaslääkärissä /kenellä mies käy. Sano, että haluat itsekin varata ajan tarkastukseen. Tuohan olisi täysin luonnollista, jos kerta on löytänyt hyvän hammaslääkärin. Sitten vain hammaslääkärissä otat puheeksi, että mieskin käy täällä.
Mun hammaslääkäri juttelee mulla paljonkin, kun puidute alkaa vaikuttaa. Siis sen väliajan.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mistään mitään, mutta mikäli kyseessä olisi tilanne missä on molemminpuolista ihastusta kyseessä niin sekottaisin pakkaa hieman. Menisin siis itse sille hammaslääkärille ja puhuisin kuinka mieheni on kehunut häntä niin paljon ja halusit itsekin siirtyä hyvälle hammaslääkärille. Luultavasti tämä saisi naisen ainakin hieman perääntymään, mikäli on luullut että mies a) sinkku tai b) eroamaisillaan.
Kiitos tästä neuvosta.
Teenpä niin, että ihan ekaksi, kun mies tulee tänään illalla sieltä hammaslääkäristä kotiin, niin kysyn ihan viattomasti hammaslääkäriaseman ja naisen nimen, koska "mullakin on ollut hammassärkyjä ja tarvitsisin jonkun hyvän hammaslääkärin".
Sen jälkeen voin ensitöikseni jo heti googlata naisen nimen perusteella kuvankin netistä esiin ja päätellä, että voiko mies olla ihastunut ko. naiseen. Varsin visuaalisesta miehestä kun on kyse.
Ap
Odota että mies tulee kotiin ja kysy ihan suoraan kasvokkain että oletko ihastunut hammaslääkäriisi. Kyllä yleensä suoraan kysymykseen on hankala valehdella niin ettei sitä huomaisi. Jos ottaa rennosti ja ihmettelee että ei nyt sentään, niin en pitäisi huolestuttavana (kaiken kertomasi mukaan tosin epätodennäköistä ettei olisi). Useimmiten kokemukseni mukaan miesten syyllinen reaktio kysymykseen on raivostuminen tai loukkaantumisen näytteleminen. Tyyliin "En TIETENKÄÄN ole ja miten edes KEHTAAT KYSYÄ TOLLAISTA! Todella loukkaavaa sinulta kun epäilet!!" Eli yrittää kääntää huomion pois itsestään ja saa sinut tuntemaan itsesi syylliseksi, näin pääsee itse pälkähästä.
Eli kysy kasvokkain suoraan, jos saat "hyökkäys on paras puolustus" -tyylisen vastaanoton voit olla varma että jotain peliä on. Sitten vaan hissuksiin todisteita etsimään.
Miksi kehittää mitään ihme kuvioita, aikuiset ihmiset? Kysyt siltä ukoltas että " mites mulle on tullut tunne että oot ihastunut siihen sun uuteen hammaslääkäriin"?
Sinänsä en ihmettelis, joskus olin terveysasemalla töissä ja pahimmat vosut löytyi hammashoitolan puolelta...
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa provolta
Mikä ihme tässä on, että aina kun kirjoitan tälle palstalla - siis ihan joka ikinen kerta - niin kirjoitustani luullaan provoksi?
Onko tavassani kirjoittaa jotakin sellaista?
Äidinkielenopettajani muistan lukiossa todenneen, että tekstini on "ilmaisuvoimaista"... siitäkö tämä nyt sitten johtuu?
Ap
Juu, kiitos paljon vielä neuvoista kysyä asiaa ihan suoraan mieheltä.
En tiedä mikä siinä oikein pelottaa kysyä suoraan, mutta jokin. Pelkäänkö sitten, että mies vastaa, että kyllä hän taitaa olla ihastunut...? Koska mitäs sitten?
Ap
Otat tiukan katseen miehesi silmiin sanot, että olet saanut yllättävältä taholta haltuusi sellaista uutta tietoa mieheesi liittyen, joka koskettaa keskeisesti sinunkin elämääsi ja jonka paikkaansapitävyyden haluat nyt vielä mieheltä varmistaa ennen kuin ryhdyt toimenpiteisiin. Et heti avaa enempää vaan vaadit vastauksen vain kysymykseen, onko hänellä omasta mielestään mitään selitettävää.
Tämä toimi meillä. Vähän aikaa äijä nikotteli mutta melko nopeeta se totuuskin alkoi sieltä tulla. Ja ehta suhdehan se kyseessä oli, hammaslääkärinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ajattelin, että suhde on nimenomaan hammaslääkärin kanssa, kun mies on ruvennut puhumaan tästä uudesta hammaslääkäristä - naishammaslääkäri siis kyseessä - jolla käy, aina välillä kotona ohimennen.
Kuinka juttelivat pitkään siitä ja tästä miehen harrastamasta asiasta yhdessä ja kuinka hammaslääkärikin oli miehen kanssa siitä ja tästä samaa mieltä.
Ja tiedänpä myös, että mies seurusteli nuorempana hammaslääkäritytön kanssa.
Laukkaako tässä mulla vaan mielikuvitus liikaa, vai mistä on kyse???
No olisit onnellinen että mies ei enää vonkaa sinulta seksiä jatkuvasti.
Kyllä se seksiä vonkaa ihan samalla tavoin, kuin aiemminkin.
En usko, että mitään fyysistä suhdetta ovat vielä kehittäneet, vaan aiemman & tämän päiväisen perusteella tuntuu lähinnä, että ihastusta on ilmassa. Ehkä puolin ja toisin, kun kerran se hammaslääkärinaikkonen oli ollut niin ihanasti kaikista miehen jutuista niin samaa mieltä ja keskustelu oli sujunut niin sutjakkaasti.
Mutta mitä minä voisin tässä nyt tehdä, ettei se ihastus etenisi? Osaatteko neuvoa siinä?
Ap
Joo osataan, jätä se sika....
luonto tekee näitä asioita, me ollaan vain välikappaleita. miksi kamppailla luontoa vastaan. anna olla. yksiavioisuus on kulttuurin ja ihmisen egon kehittämä harha.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko auttaa edes hieman enemmän. Mun pitäisi saada kotona jotakin järkevääkin tänään vielä aikaiseksi, mutta nyt vaan mietin tätä asiaa.
En osannut epäillä silloinkaan mitään, kun mies ryhtyi puhumaan kotona tuosta "kivasta naishammaslääkäristä". Mies on sosiaalinen luonne, joten ajattelin että hyvä, kun löytää juttuseuraa.
Mutta mitä minä voin tässä tilanteessa tehdä, muuta kuin katsoa vierestä, että miten homma jatkuu?
Mitä voisin tehdä nyt heti, tai vielä tänään?
Emme voi.
Vierailija kirjoitti:
Mee kattoon onko mies hammaslääkärissä vai jossain muualla?
Just, rupee vakoilee sitä. Sillä.suhde lähtee ihan uuteen lentoon..
Luonto tekee juu, mutta ei vaan pitäisi sitten uskotella toiselle olevansa yksiavioinen, vaan elää ihan rehdisti vapaassa suhteessa jonkun toisen sellaista haluavan kanssa.
Itse asiassa saattaisin jopa voida suostua tuohon, mutta meillä nimenomana mies on ihan tavattoman mustasukkainen ja jokaisen menoni joudun selittelemään, eikä miespuolisia ystäviä saa olla, joten mies ei itse ikinä suostuisi avoimeen suhteeseen. Sellaista luontoa, että itsellä on eri normit kuin toisella, en sitten enää ymmrärrä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otat tiukan katseen miehesi silmiin sanot, että olet saanut yllättävältä taholta haltuusi sellaista uutta tietoa mieheesi liittyen, joka koskettaa keskeisesti sinunkin elämääsi ja jonka paikkaansapitävyyden haluat nyt vielä mieheltä varmistaa ennen kuin ryhdyt toimenpiteisiin. Et heti avaa enempää vaan vaadit vastauksen vain kysymykseen, onko hänellä omasta mielestään mitään selitettävää.
Tämä toimi meillä. Vähän aikaa äijä nikotteli mutta melko nopeeta se totuuskin alkoi sieltä tulla. Ja ehta suhdehan se kyseessä oli, hammaslääkärinsä kanssa.
Tämä oli muuten niin veikee tilanne, että vieläkin naurattaa. Ihmeen helposti äijä lauloi kaiken ja vasta sitten sanoin, että ähäkutti, eipäs mitään tietoa ollutkaan, mutta tulihan se sieltä. Ja niin tuli erokin, jonkin ajan päästä. En tuommosta ryhdy katselemaan.
Oli vielä äijää puolet vanhempi, todellinen vanha harppu kyseessä, joka hävetti äijää itseensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli muuten niin veikee tilanne, että vieläkin naurattaa. Ihmeen helposti äijä lauloi kaiken ja vasta sitten sanoin, että ähäkutti, eipäs mitään tietoa ollutkaan, mutta tulihan se sieltä. Ja niin tuli erokin, jonkin ajan päästä. En tuommosta ryhdy katselemaan.
Oli vielä äijää puolet vanhempi, todellinen vanha harppu kyseessä, joka hävetti äijää itseensäkin.
Kyllä sulla on sitten viisas mies. Sää oot varmaan hirveen ylpeä siitä?
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla on sitten viisas mies. Sää oot varmaan hirveen ylpeä siitä?
Ei mulla oo enää miestä, kuten sanoin, ero siitä tuli. Mutta oli siinä muitakin syitä, toi oli vaan ns. viimonen niitti.
Ja kiitos kysymästä, en oo exästä ylpee, enkä nykyisin enää mitään muutakaan, eipä tuo äijä erityisiä tunteita enää herätä.
Mutta millä tuollaisen ihastuksen saa sammutettua mieheltä?
Sitä lähinnä tässä mietin.
Mitä pitää naisena tehdä, että mies ei kiinnostu muista naisista?
Seksiä meillä on (yksipuolista, eli miehelle kyllä, minulle ei). Puhuisin mielellään miehen kanssa enemmänkin, mutta mies ei välitä puhua minulle vaan katsoo mieluummin telkkaria. Yritän sitten antaa sen olla rauhassa mahdollisimman paljon.
Onko mitään, mitä voisi arkipäivissä muuttaa, ettei mies ihastuisi toiseen?
Ap