Ruokia joista pidät ja teet itse kotona mutta epäilet että muut eivät syö ja tee?
peukku ylös jos teet ja syöt itse ja peukku alas jos et
Kommentit (56)
Mikropitsa mikrossa.
Lisähötettä sen mukaan mitä kaapissa on.
Lisäjuustoa tietty.
Ajattelin tän olevan jotenkin sellaisten nolojen ruokien ketju...
Vastaan Italianpata.
Alapeukutin kolmea ekaa aloituksen perusteella vaikka kaalikääryleet, silakkapihvita ja jan ssoninkiusaus ovat minusta herkullisia. Ei vaan tule itse tehtyä. Ei siis tarkoitus dissata ko. ruokia vaan ketjun avauksen mukaisesti ne peukut että en itse tee.
Varmasti joku muukin tekee, mutta mirza ghasemi tuskin on hirveän yleinen. Törmäsin tähän joskus etnisessä ravintolassa, ja ihastuin. https://www.bbc.com/food/recipes/smoked_aubergines_with_49362
Lampaan kyljyksiä, tiedän ettei niitä myydä monella paikkakunnalla ollenkaan joten varmaan vaikea tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gochujang uunilohi tuskin on monen mamman reseptikirjassa.
Lohta ja chilitahnaa? Mikä tässä on niin erikoista, ettei muut sitä syö?
No ei lohen maustaminen chilillä niin yleistä ole Suomessa.
Eri
Eikö? Luulin chilin kuuluvan lohen perusmausteisiin. Itse olen käyttänyt sitä loheen varmaan yli 20 vuotta.
No paina sitten ylänuolta ja siirry eteenpäin. Ärsyttää kun joku jankkaaja pilaa aina nämä ketjut
Tsipatitsäpä Dingidangassa Tsogun ja hirveen tsägän kanssa Mungusdiinaar pedillä.
Maistakaapa siitä.
Ni.
'' Pizza '' missä ei ole muuta kuin tomaattikastike (ja sekin puolet ketsuppia) ja juustoraastetta. On vaan niin halpaa (ja hyvää..)
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa itse
Ennen tein, mutta vatsa ei enää kestä 😞
kebab - siis itse tehty varras ja pita leivät myös
Hapankaaliruuat.
Hapankaaligulassi, kermahaudutettua hapankaalia ja tuoremakkaraa esim bratwurstia
NAM
Libanonilaiset mezet: hummus, baba ganoush, falafelit, couscous yms
Eikö? Luulin chilin kuuluvan lohen perusmausteisiin. Itse olen käyttänyt sitä loheen varmaan yli 20 vuotta.