Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Vantaalla liikennesuunnittelu täysin leväperäistä? IS:"Auto törmäsi pyöräilijään suojatiellä – pyöräilijä kuoli sairaalassa"

Vierailija
10.09.2018 |

"Poliisin mukaan onnettomuus tapahtui Vihertien ja Louhelantien välisessä risteyksessä. Onnettomuus tapahtui aamulla puoli kahdeksan aikaan."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005822088.html

Näyttää todella typerältä tuo liikennejärjestely.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan "minä, minä, minä" -pyöräilijöiden riivaama fillarointikulttuuri.

Ei läheskään yhtä paha kuin Helsingissä, mutta ei sen tarvitse kuin kerran osua kohdalle, kuten tässä oli tapahtunut. Liikenneympyrästä ei muutenkaan pysty yhtä selkeästi havaitsemaan ympäristöään (kuollut kulma), joten pyöräilijänä väistäisin aina varuilta.

Valitettava tapaus, mutta ei suinkaan autoilijan virhe. Hänellä ei ollut väistämisvelvollisuutta, pyöräilijällä sen sijaan oli.

Vierailija
2/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poliisin mukaan onnettomuus tapahtui Vihertien ja Louhelantien välisessä risteyksessä. Onnettomuus tapahtui aamulla puoli kahdeksan aikaan."

Missä tuo liikennejärjestely näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään yhtä paha kuin Helsingissä, mutta ei sen tarvitse kuin kerran osua kohdalle, kuten tässä oli tapahtunut. Liikenneympyrästä ei muutenkaan pysty yhtä selkeästi havaitsemaan ympäristöään (kuollut kulma), joten pyöräilijänä väistäisin aina varuilta.

Valitettava tapaus, mutta ei suinkaan autoilijan virhe. Hänellä ei ollut väistämisvelvollisuutta, pyöräilijällä sen sijaan oli.

Liikenneympyrästä?

Onko paikalla nykyään liikenneympyrä?

Koska jos niin autoilija on syyllinen.

Opetelkaa säännöt ennen ratin taakse menoa.

Vierailija
4/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo liikennejärjestely näkyy?

Kartasta.

Vierailija
5/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan totta, 81-vuotias pyöräilevä on just näitä "minä-minä-minä"-ihmisiä.

Mistä ihmeestä tiedät kenen virhe oli?

Ajatko yleensä pyöräilijöiden päältä liikenteessä?

Vierailija
6/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnettomuus on tapahtunut liikenneympyrässä, tai niin, että auto on joko menossa tai poistumassa liikenneympyrästä, niin autoilija on tuolloin syyllinen. Liikenneympyrän yhteydessä autoilijalla on mennessä ja tullessa kolmio, eli auto väistää KAIKKIA.

Vierailija
7/7 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos onnettomuus on tapahtunut liikenneympyrässä, tai niin, että auto on joko menossa tai poistumassa liikenneympyrästä, niin autoilija on tuolloin syyllinen. Liikenneympyrän yhteydessä autoilijalla on mennessä ja tullessa kolmio, eli auto väistää KAIKKIA.

Asia joka ei näytä menevän ainakaan eräässä suuressa kaupungissa autoilevien päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan