Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuolla Kirsillä kaikki ihan kunnossa?
Ihan kuin olis vahva lääkitys päällä koko ajan. Ja joku änkytysongelma.
nyt on tän sarjan historian kiusallisin hetki 😑
Mauno kuitenkin hyvin ymmärtäväisesti kohtelee Kirsiä
Siis ei ole todellista, että tuo Maunon kysymys "fyysisyydestä" todellakin tarkoitti sitä itseänsä! Voi oksetus, mikä ääliö.
Miksi tuo Sarita meni tuolleen avautuun siitä seksistä. Tuskimpa ihan noin seikkaperäistä vastausta haettiin. Tyolta puuttuu aivoista joku sensuuri.
Voi ei, Kirsi, voi ei. Olipa Mauno kuitenkin melko smooth, hoiti ihan hyvin homman.
Nyt ollaan tv-draaman ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomolla oli kuulemma kuuma tyttöystävä joskus 1.5-2v sitten mut laittoi suhteen yhtäkkiä poikki, kun ei "huvittanut" seurustella enää. Sellainen mies.
Olisko pitänyt jatkaa vaan, koska muija oli kuuma vaikka ei muuten kiinnosta?
Auts. Ikävän alentuva suhtautuminen Maunolla...no ottaapa sit puheliaan puukonheiluttajan
Ensimmäinen kerta kun piti mennä katsomaan ovena raosta telkkaria kun oli niin suuri myötätunto ohjelmaan osallistuneita kohtaan.
Ihanaa haitarinsoittoa <3 Voisin kuunnella vaikka kuinka paljon <3
Ihailen Ilmarin rohkeutta, uskaltaa tuoda esiin niitä asioita, jotka hänelle ovat tärkeitä, kuten tuo harmonikan soitto. Ei ihan kuka tahansa amatöörisoittaja uskaltaisi tuosta vaan soittaa telkkarilähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Maatalousalan reissuja = ryyppyreissuja poikaporukassa
So what? Minä tykkään käydä tyttöporukalla reissuissa, kai molemmilla saa omat reissunsa olla. Vaikka palstalaisten mielestä miesten reissut=pettämistä.
Mun mielestä Mauno hoiti tilanteen hienosti ja kohteliaasti Kirsin kanssa, pisteet siitä!
Miten Maikkari on päästänyt Kirsin tuohon? Heidän vika, pitäisi hävetä! Ei ole Kirsin oma vika. Ei hän vaan pysty.
En oo mikään Maunon fani, mutta hoitihan se oikeesti tuon Kirsi-tilanteen todella hyvin ja kunnioittavasti! Ei kamerallekkaan lähtenyt mollaamaan vaan pysy asiallisena.
Onhan se yhä oma erikoinen persoonansa mutta minun silmissä hänen pisteet vaan nousee koko ajan! Onpahan oma itsensä eikä vedä mitään roolia, rispekt.
Ilmari toivoi "luonnon nättiä" naista. Sara on ainoa, joka kunnioitti tuota toivetta.
Voi Kirsiä.