Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Häiritsee, kun tuo AJ ei edes vilkaise Kiaan päin..Kattoo vaan noita kahta muuta.
Ja eikö AJ voi ikinä olla ilman päähinettä?? Peitteleekö vetäytyvää hiusrajaa vai mitä peittää??
Tuo nainem kuulostaa ihan siltä, että sillä ottais päähän nuo AJ:n jutut. :D
Seuraavaksi varmaan kysymys että no mitäs oot mieltä minusta
Stetson purjeveneessä, nyt oikeesti.
Jestas tätä vaivaannuksen määrää AJ:n treffeillä, ei hän toi äijä sano YHTÄÄN mitään itse, kenellekään noista.
Luulen et AJ vaa kokeilee kuka noista lämpeis eniten ja ottaa sen
Sieppaispa tuuli ja Näsijärvi yhteistyössä ton AnttiJussin hatun.. :/
Miks tol Elinal on koko ajan naama norsunpyllyllä. Eikai se AJ uskalla sua ottaa kädestä kii ku näytät niin kärttyseltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kuivanusuttelu?
Ollaan liki ja lääpitään esileikkimäisesti, mutta vaatteet päällä.
Taipumus räväköihin tyttöihin...Ei noista kyllä kukaan ole.
Vastasko se oikeesti just et onks pakko pussata :( Antti-Jussi raukka
Aj ja Tuomo on ihan paineessa kun ovat kahdestaan naisen kanssa.
Mitkä nää Elinan ja AJ:n treffit nyt on? Jotenkin tosi kiusallista katottavaa.
Onkohan AJ testannut tuon muijan, joka otti ne vastaan laiturilla. Selvästi tunsivat toisensa ja muija katsoi tietyllä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks näitten kaikkien treffit on näin täynnä tommosta lähes extreme-tekemistä? Ite en ainakaan haluais mitään tommosta, mulle riittäis pelkkä kävely ja jutteleminen.
Kyl se tuotantoyhtiö on järkännyt kaikki ekstrat. Ei ole sälytetty Jussien päänvaivaksi keksiä mitä voi kokeilla. Kaikki on valmiiksi järjestetty.
Ei sitä pusua ilmoiteta etukäteen, kyllä sen ajan ja paikan tietää kun sen aika on.
Aaa ei oo todellista, miten kiusallinen Aj:n pusuyritys :DDDD
Mä en enää kestä tota stetsonia. Yleensä en tykkää muiden vaatteita mollata muttakun toi stetsoni....