Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Heitämpä nyt omatkin kommenttini kun viimein oli aikaa katsoa jakso rauhassa.
Mauno nyt vaan on Mauno, en mä näe sitä nii pahan kuin eräät täällä. Maunon pisteet on noussu jaksojen edetessä. Onhan hän aika erikoinen persoona, mutta ainakin tuntuu olevan sellainen kuin on eikä esitä mitään. En usko että Mauno tulee tästä löytämään kumppania, vähän pelottaa että miten pahasti Sarita ripustautuu Maunoon. Vaikuttaa niin mustasukkaiselta persoonalta.
Ilmari osaa näistä olla eniten oma itsensä kameroista huolimatta. Avoin, reilu ja kiltti. Oikein sympaattinen mies. Ei ole niin ujo, kun alun perusteella kuvittelin. Toivoisin että Ilmari löytäisi tästä puolison, mutta epäilen että kunnon kemioita ei kenenkään kans löydy ja jäädään sellaselle kaveripohjalle. Sara olisi kyllä sopinut mielestäni parhaten Ilmarille, vähän hämmästyin kun hänet tiputettiin.
A-J vaikuttaa ihan perus maajussillta, mutta näin jaksojen edetessä on yhä enemmän tullut kuva vähäm liikaa itsestään luulevasta tyypistä. Kysymykset pyörivät hånen itsensä ympärillä, ja mulle ainaki tuli fiilis että oikein nauttii kun monta naista häntä ihailee ja saa ola huomion keskipisteenä.
Tuomosta vain vahvistui mielikuva siitä että oikeasti onkin ihan sympaattinen ja jopa herkkä mies. Piiloutuu huumorin ja läpänheiton taakse. Tällanen luonnetyyppi on itselleni tuttu, monet vaikuttas ensinäkemältä aika kovilta ja jopa kylmiltä, mutta kuoren alla on hyvinkin herkkä mies. Marjon kanssa näyttäs klikkaavan aika hyvin, olispa kiva jos tämä tunnr syvenstys ja näistä tulisi pari :)
Täällä on selkeästi joku yks sekopää kuka käy vähän väliä haukkumassa ihmisiä lihaviksi :D Kenties itse lähettänyt Ilmarille kirjeen ja katkera kun ei tullut valituksi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selkeästi joku yks sekopää kuka käy vähän väliä haukkumassa ihmisiä lihaviksi :D Kenties itse lähettänyt Ilmarille kirjeen ja katkera kun ei tullut valituksi?
No ihan varmasti, nythän tuo asia on selvitetty!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Ilmarin naisissa huomio kiinnittyy siihen, että kaikki heistä on reilusti ylipainoisia. Mikä näyttää erikoiselta, sattumaa vai fetissi?
Olen myös itse ylipainoinen, että ei ole vara arvostella :)
Eikös se vaan ole hyvä, että joku tykkää meistä ylipainoisistakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kaikkien muiden paitsi Maunon valinnoista. En siis niistä, ketkä pääsivät mukaan (kaikki ennakkosuosikit mukana), vaan siitä kenet tiputtivat. Olisin ajatellut, että Ilmari pitäisi Saran mukana. Samoin, että Tuomo pitäisi Viivin mukana. Ja A-J puhui vielä ennen tiputusta kameralle, että ikävää kun joutuu pudottamaan jonkun, kun tietää, että toinen on ihastunut. Juuliahan nimenomaan oli juuri sanonut, ettei ole ihastunut. Olisikohan tuossa käynyt niin, että Juulia on vielä ennen tiputusta käynyt sanomassa suoraan A-J:lle, ettei halua farmiviikolle? Hassua kyllä, että tätä ei sitten voida näyttää telkkarissa vaan annetaan ymmärtää, että oli A-J:n päätös tiputtaa Juulia. Tai sitten A-J:llä on vaan järkeä päässä, sekin on vaihtoehto. :)
Mäkin oletin et Ilmari pudottaisi sen vaalean "tomeran" tytön ja Tuomo sen, jolta kyseli, että mitä mieltä tämä olisi jostain poikien reissuista (en muista nimeä).
Ehkä itseään pidempi nainen tuntui Ilmarista livenä liian hurjalta?
Luulisi että kaksi kertaa painavampi ja kolme kertaa leveämpi nainen tuntuisi vielä hurjemmallta.
Teidän puheiden perusteella vois kuvitella että Ilmarilla ois tuolla vaan jotain 200-kilosia. Liiottelette mun mielestä noiden ylipainokommenttien kanssa aika pahasti. Ehkä vähän pyöreähköjä joo mut ei noi nyt mitään oikeesti läskejä ole. Sitäpaitsi Ilmari on aika hoikka poika joten senkin takia noi tytöt näyttää varmaa vähän isommilta. Pitäsköhän keskittyä sitten siihen ohjelmaan eikä vaan noiden naisten painoihin?
Näin se vääristyy. Nuo ovat kaikki sairaalloisen ylipainoisia, ei mitään sievästi ja pienesti pulleita. Jalkovälikin roikkui sillä yhdellä näkyvästi, kävelevät kuin Michelin-ukot jalat kierossa. Painoa on selvästi vähintäänkin tuplasti sen, mikä olisi terveellistä.
Miten joku voi pitää noita "vähän pulleina." Vähän pullea on sellainen, joka on normaalin painoindeksin yläpäässä tai lievästi ylipainoisen indeksillä 25-27.
Esimerkiksi yksi niistä Tuomon ehdokkaista on vähän pullea. Nimeä on muista. Nuo Ilmarin tytöt ovat reilusti ylipainoisia, suorastaan lihavia. Melkoista vääristelyä sanoa näitä vähän pulleiksi. Ilmeisesti nykyisin pitää tosiaan olla 200-kiloinen, että voisi sanoa lihavaksi ilman että joku loukkaantuu. Muuta ulkonäköä kyllä saa moittia niin paljon kuin jaksaa, vaikka ulkonäkö on syntymässä saatu, lihavuus ihan itse hankittua.
Lihavuus on usein yhtälailla itse hankittua kuin anoreksia,masennus,alkoholismi tai peliriippuvuuskin.
Vierailija kirjoitti:
Kun takaa ei yllä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla. Tsemppiä Ilmarille. Ehkäpä joku siro ja pienikokoinen, samanlaisen arvomaailman omaava neito tulisi vastaan. Valitettavasti heitä ei kaikille riitä.
M27
No nyt meni kyllä yli! Ihan varmaan yltää ainakin takaa. Ei ne nyt niin valtavan lihavia ne Ilmarin morsioehdokkaat ole. :D
Ihme lihavuusjankkausta koko ketju nykyää -.-
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin. Kun lihavaa sanotaan lihavaksi, se on haukkumista, vaikka se on vain tosiasian toteamista.
Lopettakaa ny v...ttu se lihavuudesta jankkaaminen!! Perustakaa oma ketju "Ilmarin läskit naiset" kun kerta niin paljoa voi teidänki p...rsettänne kutittaa jonkun naisten lihavuus. Ei voi omassa elämässä olla asiat kunnossa, kun sivu tolkulla täytyy jankata toisen ihmisen ulkonäöstä.
Ihan sama onko pulleita mutta Ilmari taitaa tykätä, ei olisi sitä hoikkaa tiputtanut jos inhoisi pulleita.
Toiset kun tykkää lihavista. Iloisia ja leppoisia.
Varmaan tosi hyvä mieli Ilmarin emäntäehdokkailla jos tätä ovat päätyneet lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kaikkien muiden paitsi Maunon valinnoista. En siis niistä, ketkä pääsivät mukaan (kaikki ennakkosuosikit mukana), vaan siitä kenet tiputtivat. Olisin ajatellut, että Ilmari pitäisi Saran mukana. Samoin, että Tuomo pitäisi Viivin mukana. Ja A-J puhui vielä ennen tiputusta kameralle, että ikävää kun joutuu pudottamaan jonkun, kun tietää, että toinen on ihastunut. Juuliahan nimenomaan oli juuri sanonut, ettei ole ihastunut. Olisikohan tuossa käynyt niin, että Juulia on vielä ennen tiputusta käynyt sanomassa suoraan A-J:lle, ettei halua farmiviikolle? Hassua kyllä, että tätä ei sitten voida näyttää telkkarissa vaan annetaan ymmärtää, että oli A-J:n päätös tiputtaa Juulia. Tai sitten A-J:llä on vaan järkeä päässä, sekin on vaihtoehto. :)
Mäkin oletin et Ilmari pudottaisi sen vaalean "tomeran" tytön ja Tuomo sen, jolta kyseli, että mitä mieltä tämä olisi jostain poikien reissuista (en muista nimeä).
Luulisi että kaksi kertaa painavampi ja kolme kertaa leveämpi nainen tuntuisi vielä hurjemmallta.
Teidän puheiden perusteella vois kuvitella että Ilmarilla ois tuolla vaan jotain 200-kilosia. Liiottelette mun mielestä noiden ylipainokommenttien kanssa aika pahasti. Ehkä vähän pyöreähköjä joo mut ei noi nyt mitään oikeesti läskejä ole. Sitäpaitsi Ilmari on aika hoikka poika joten senkin takia noi tytöt näyttää varmaa vähän isommilta. Pitäsköhän keskittyä sitten siihen ohjelmaan eikä vaan noiden naisten painoihin?
Näin se vääristyy. Nuo ovat kaikki sairaalloisen ylipainoisia, ei mitään sievästi ja pienesti pulleita. Jalkovälikin roikkui sillä yhdellä näkyvästi, kävelevät kuin Michelin-ukot jalat kierossa. Painoa on selvästi vähintäänkin tuplasti sen, mikä olisi terveellistä.
Miten joku voi pitää noita "vähän pulleina." Vähän pullea on sellainen, joka on normaalin painoindeksin yläpäässä tai lievästi ylipainoisen indeksillä 25-27.
Esimerkiksi yksi niistä Tuomon ehdokkaista on vähän pullea. Nimeä on muista. Nuo Ilmarin tytöt ovat reilusti ylipainoisia, suorastaan lihavia. Melkoista vääristelyä sanoa näitä vähän pulleiksi. Ilmeisesti nykyisin pitää tosiaan olla 200-kiloinen, että voisi sanoa lihavaksi ilman että joku loukkaantuu. Muuta ulkonäköä kyllä saa moittia niin paljon kuin jaksaa, vaikka ulkonäkö on syntymässä saatu, lihavuus ihan itse hankittua.
Lihavuus on usein yhtälailla itse hankittua kuin anoreksia,masennus,alkoholismi tai peliriippuvuuskin.
Lihavuus johtuu siitä että syö liikaa. Onko niitä herkkuja pakko ostaa jääkaappi täyteen? Masennus taas voi iskee keneen tahansa ilman näkyvää syytä tai sitten ulkoisista olosuhteista johtuen. Eipä oikein voi verrata.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi hyvä mieli Ilmarin emäntäehdokkailla jos tätä ovat päätyneet lukemaan.
Toivottavasti ovat lukeneet jos on ollut väärä kehon kuva nyt tietävät olevansa reilusti ylipainoisia ja tekevät sille jotain ovat sentään nuoria.
Eiköhän Ilmari tajua miltä nämä matamit tulevat näyttämään nelikymppisinä, kun jo nuorena on kolmekymmentä kiloa ylipainoa?
Ja ennen kaikkea, millainen on kunto ja terveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia ja masennus eivät todellakaan ole itse hankittuja. Ne ovat sairauksia ja kuka tahansa voi sairastua.
Eikö kukaan ole nähnyt maajusseja liikkuvan missään?
Tässä on ollut kaikista koomisinta se että kaikki kirjeet eivät menneet perille, ei edes mun kun en päässyt ohjelmaan sovittuna päivänä mukaan niin mulle ilmoitettiin näin että vain ne kirjeet menee perille ketkä pääsevät paikan päälle, ja loput kirjeistä jaetaan ohjelman loputtua maajusseilme jos eivät ole kumppaniaan löytänyt, Antti Jussi oli todennut että hän odottaa Syksyn kirjeitä.
Höpö höpö, päinvastoin lihavuudesta yritetään kaikin tavoin tehdä uusi normaali, sen näkee tästäkin ketjusta. Hoikkia haukutaan kukkakepeiksi, anorektikoiksi ym.
Pieniin ulkonäön virheisiin kyllä puututaan rumasti nimittelemällä.
Mutta annahan olla, jos lihavaa sanotaan lihavaksi (tai jopa vain ylipainoiseksi) alkaa itkukuoro vänistä miten aina haukutaan.