Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
AJ asuu Tampereen naapurissa Kangasalla, ei oo mikään pieni kyläpahanen.
En voi sille mitään, mutta Ilmarin suuvärkki häiritsee, todella keltaiset hampaa, yök.. Ei tekisi mieli suudella ennen hampaidenvalkaisua.
Kangasalla asuu joo mutta kyllä se ihan todella pienessä kylässä siellä asuu, ei keskustassa tai edes sen laitamilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkel…
Ilmarin perustelu Saran tiputtamiselle: "Hän oli muuten ihan mukava, ollaan näiden päivien aikana puhuttu tosi paljon maataloustöistä koska hänkin tekee niitä. Mutta en saanut hänestä irti sitä, millaista meidän yhdessäolo voisi olla ja millainen tyyppi siellä on sisällä."
Ehkei Sara vain halunnut kertoa niin avoimesti itsestään kameroiden edessä. Ilmari vaikuttaa itsekin olevan sellainen kunnollinen ja tavallinen mies, eikä mikään räväkkä persoona, että siinä mielessä vähän hassua tiputtaa Saran kaltainen hillitty luonne. Ihan nätti ja fiksun oloinen nainen kaiken lisäksi.
Olisin utelias näkemään, onko Ilmarin äiti pieni ja pyöreä ja tuleeko naisihanne sieltä, vai onko viikolle valikoitunut puhaasti sattumalta aika samanoloisella habituksella varustettuja naisia.
Hauska huomio :) Kyllähän nuo jatkoon päässeetkin vaikuttavat ihan mukavilta, mutta heitä on jotenkin vaikea erottaa toisistaan.
Vilmuska kirjoitti:
No mua alkoi kyllä tämän jakson perusteella säälittää Mauno! En alussa pitänyt, mutta nyt pidän jopa hänestä ja säälin kun on tuollaisia ehdokkaita saanut. No Saritahan on pelottava. Se ien-ihminen on mukava, mutta ehkä liian älykkö Maunolle. Se lyhyttukkainen on ihastunut, mutta Mauno ei ole häneen. Sääli jos ei löydä ketään :(.
En itse pidä AJ:n Juuliaa mitenkään kauniina? Miten niin? Aika mitäänsanomaton mun mielestä. Ok, ihan nätti, mutta ei ole 'seksikäs' :D.[/quoteValitettavasti Mauno ihan todella ampui itseään jalkaan antamalla itsestään pinnallisen ja moukkamaisen kuvan esittelyjaksossa, siitä seurasi sitten se, että kirjeitä tuli todella vähän ja vaihtoehdot olivat alusta asti todella rajalliset. Nytkin sillä on siellä farmiviikolla kolmantena mukana se tyttö jonka kanssa ei ole mitään toivoa koska tyttö tahtoo perheen ja on vieläpä pikkuisen tukeva varmaan Maunon makuun.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kaikkien muiden paitsi Maunon valinnoista. En siis niistä, ketkä pääsivät mukaan (kaikki ennakkosuosikit mukana), vaan siitä kenet tiputtivat. Olisin ajatellut, että Ilmari pitäisi Saran mukana. Samoin, että Tuomo pitäisi Viivin mukana. Ja A-J puhui vielä ennen tiputusta kameralle, että ikävää kun joutuu pudottamaan jonkun, kun tietää, että toinen on ihastunut. Juuliahan nimenomaan oli juuri sanonut, ettei ole ihastunut. Olisikohan tuossa käynyt niin, että Juulia on vielä ennen tiputusta käynyt sanomassa suoraan A-J:lle, ettei halua farmiviikolle? Hassua kyllä, että tätä ei sitten voida näyttää telkkarissa vaan annetaan ymmärtää, että oli A-J:n päätös tiputtaa Juulia. Tai sitten A-J:llä on vaan järkeä päässä, sekin on vaihtoehto. :)
Kuvittelen, että näin on käynyt. Ei kai maajussi voi jaksossa saada pakkeja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ei ollut introvertti, ei herkkä eikä hauras vaan erityinen ihan muulla tapaa. Joku lievä kehitysvamma, asperger tms.. Sokeakin sen näkee.
Syntymäkuuro, jolla kuulo aikuisena korjattu implantilla. Ei mitään sen vakavampaa.
Kyllä varmasti on jotain muutakin ongelmaa.
Juu toi syntymäkuurous selittäisi myös motorisen kömpelyyden.
Vierailija kirjoitti:
Marjo näyttää jotenkin tutulta. Tulee mieleen joku näyttelijä, mutta en saa päähäni kuka. Hmm, ehkä Laura Prepon (That 70's Show) silloin kun oli vielä punapää/blondi...?
Jotain samaa kuin Satu Silvossa.
Vierailija kirjoitti:
Marjo on jotenkin oudon salaperäinen tai sellanen jotenkin ylitietoinen omista ilmeistään ja eleistään. Hankala selittää.
Voi toki ollan vaan sen luonteinen vaan, mut jotenki vähä ihmeellinen kuva jäi hänestä :D
Tai sitten älykäs joka ajattelee mitä suustaan päästää eikä vain pölötä tulemaan miyä suusta sattuu tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vilmuska kirjoitti:
No mua alkoi kyllä tämän jakson perusteella säälittää Mauno! En alussa pitänyt, mutta nyt pidän jopa hänestä ja säälin kun on tuollaisia ehdokkaita saanut. No Saritahan on pelottava. Se ien-ihminen on mukava, mutta ehkä liian älykkö Maunolle. Se lyhyttukkainen on ihastunut, mutta Mauno ei ole häneen. Sääli jos ei löydä ketään :(.
En itse pidä AJ:n Juuliaa mitenkään kauniina? Miten niin? Aika mitäänsanomaton mun mielestä. Ok, ihan nätti, mutta ei ole 'seksikäs' :D.
Joo, vähän ohuilta näyttävät mahdollisuudet, että Maunon viikosta tulisi muuta kuin että pakkohan se on läpi vetää, kun nimet ovat sopimuspaperissa. Sarita, no huh... En osaa nähdä silmälasipäistä maatalon emäntänä, tai heittämässä letkeästi humoristista läppää Maunon kanssa. Itselläni yhdistyi ensivaikutelmissa lyhyttukkaisen tyyli aika vahvasti naisiin päin oleviin naisiin, ja en kauheasti ihmettele jos Maunoakin viehättää enemmän naisellisempi/tyttömäisempi tyyli. Olihan Julia tosi sexy, sänkykamarisilmätkin. -m
Juu ohuet ovat Maunon mahikset!! Pilasi ne kyllä esittelyvideossa. Oikeasti mun mielestä Mauno vaikuttaa aika pehmeältä ja esim. hyvältä isältä. Vaikka onkin välillä ikäänkuin itseään täynnä :P. Joo se lyhyttukkainen antoi jonkinmoisia lesboviboja...
Vilmuska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilmuska kirjoitti:
En itse pidä AJ:n Juuliaa mitenkään kauniina? Miten niin? Aika mitäänsanomaton mun mielestä. Ok, ihan nätti, mutta ei ole 'seksikäs' :D.
Joo, vähän ohuilta näyttävät mahdollisuudet, että Maunon viikosta tulisi muuta kuin että pakkohan se on läpi vetää, kun nimet ovat sopimuspaperissa. Sarita, no huh... En osaa nähdä silmälasipäistä maatalon emäntänä, tai heittämässä letkeästi humoristista läppää Maunon kanssa. Itselläni yhdistyi ensivaikutelmissa lyhyttukkaisen tyyli aika vahvasti naisiin päin oleviin naisiin, ja en kauheasti ihmettele jos Maunoakin viehättää enemmän naisellisempi/tyttömäisempi tyyli. Olihan Julia tosi sexy, sänkykamarisilmätkin. -m
Juu ohuet ovat Maunon mahikset!! Pilasi ne kyllä esittelyvideossa. Oikeasti mun mielestä Mauno vaikuttaa aika pehmeältä ja esim. hyvältä isältä. Vaikka onkin välillä ikäänkuin itseään täynnä :P. Joo se lyhyttukkainen antoi jonkinmoisia lesboviboja...
Maunoa on jo pari jaksoa säälittänytkin, vaikka itse sössi mahdollisuutensa. Kyllä minä olen hoikempi kuin Sarita ja se lyhyttukkainen, mutta en ikinä kiinnostuisi miehestä, joka vaikuttaa läskikyttääjältä enkä edes uskaltaisi tavata. En siis jaksaisi oman painoni tarkkailijaa tai sellaista, joka luultavasti kommentoisi muiden olemusta. Sellainen mies on tehnyt ihan tarpeeksi tuhojaan itsetunnolleni, kun BMI:ni oli 18 ja hoikempi olisi saanut olla.
Paremmalla esittelyvideolla Maunon tarjonta olisi voinut olla ihan yhtä laadukasta kuin niillä suosituimmilla. Hyvinhän sieltä on ulkonäöltä ei-mieluisat saatu karsittua ilman, että asiasta on tarvinnut ääneen mainita.
Toivon että pitäisi oikeasti paikkansa se kun joku täällä aiemmin "paljasti" että Ilmari olisi yhdessä Saran kanssa. Minusta he olivat niin ilmeisen sopivat toisilleen, että olin todella hämmästynyt kun Sara eilen tippui. Sara on mielestäni oikea luonnonlapsi, juuri sopivasti maalaisen oloinen. Hänessä ja Ilmarissa on jotain hyvin aitoa ja myös ulkoisesti sopisivat hyvin toisilleen. Häiritsikö Ilmaria sitten että Sara pidempi, toivottavasti kuitenkin olisivat toisensa löytäneet :)
Marjo on mielestäni laskelmoiva.
Pitää itseään tasokkaana ja säätelee sanomisiaan ja flirttailujaan.
Antaa määrätyn määrän *ymmärtää* ja sitten taas vetäytyy, on koko ajan kuin kumilangan päässä.
On varmaan ennenkin huomannut, että on miehiin tehoava tekniikka.
Pitää toisen epävarmana. Lämmintä ja viileää sopivassa määrässä.
Tuomo on loppujen lopuksi aika herkkä mies, toivottavasti Marjo ei käytä asiaa hyväkseen.
Tuomohan se taisi olla, jolla oli tilalla ne likaiset lehmät. Minun huomio kiinnittyi siihen, että miten nykyaikana, kun kaikki suihkut ym. pesujutut navettoihin on keksitty, niin eläimet on niin likaiset. Sääli. En anna pisteitä Tuomolle siitä. Marjo on liian itsevarman oloinen, ei ole luonnollinen. Sen vain näkee ihmisestä, joka tietää olevansa kaunis liian hyvin.
Sara oli muuten eilisessä jaksossa upean näköinen, kun nousi sieltä uimasta. Ihmettelen, että Ilmari pudotti hänet. Kun otti vastaavasti sitten hänet, joka sanoi määräävänsä ...en nyt muista nimeä, mutta ei ollut muutenkaan hänessä yhtään lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi EI lähtenyt kotiin sen jälkeen kun Mauno kertoi ettei valitse häntä jatkoon. Katsoin seuraavan jakson cmoresta ennakkoon ja yllätyin että Kirsi oli siinä varsinaisessa pudotustilanteessa. Eli ihan turhaa kiusaamista tuollainen.
Miltä pohjalta vedät päätelmiä, että Mauno dumppasi kahden kesken Kirsin jo kauan aikaisemmin ja piti sitten kiusallaan pitkät ajat löyhässä hirressä kunnes pudotus julkaistiin uusimmassa jaksossa? Nuo kohtauksethan on voitu kuvata vaikka puoli tuntia toistensa perään, eka pohjustuksena siksi, että Kirsi voisi ottaa varsinaisen valintatilanteen vähemmin painein. Ehkä ne oli pelkästään tuotannon omista syistä jaettu eri jaksoille.
Vierailija kirjoitti:
Maunon naisenkaipuu on käsinkosketeltavaa.
Toivottavasti ei nyt lankea siihen Saritaan. Siinä naisessa näkyy vahva maskuliinisuus. Onko muidenkin mielestä tuotannon velvollisuus pelastaa Mauno ja estää häntä tekemästä ehkä, pelottavan kohtalokasta valintaa? Kaikki jaksot eivät olleet vielä valmiita, silloin kun morsiainehdokkaan järisyttävät, tuotannolta salatut asiat tuli julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siinä että Mauno nolasi Kirsin siinä vaiheessa kun antoi ymmärtää että hänen persoonansa on ongelma. Lause 'kun mä kuitenkin etin ulospäinsuuntautunutta naista' oli tosi loukkaava. Samoin se että Kirsi piti ujoutensa vuoksi pudottaa spektaakkelimaisesti pois ennen pudotuksia. Kivaa viestiä erilaisuuden hyväksymisestä. Puhelias puukonheiluttaja sai jäädä.
Kirsi vaikutti älykkäältä ja kuulovamma on loppujen lopuksi aika pikkujuttu.Mauno esitteli ihmisyytensä (sen puutteen) jo esittelyssän. Odottaa voi aivan mitä tahansa. Jätän Mauno-osuudet katsomatta.
Taas sivuutetaan konteksti eli että Mauno vastasi toimittajan hänelle suoraan esittämään kysymykseen ulkonäköihanteista. Jotain kai tuohon kysymykseen on joka tapauksessa vastattava. Olisiko hänet lynkattu yhtä lailla, jos hän olisi vastannut, ettei niin viehäty tummahiuksisista, vaan vaaleista? Tai sinisilmäisistä, muttei ruskeasilmäisistä? Miksi juuri se, että sanoi että normaalipainoisuus on hänelle turn-on on hirmuinen punainen vaate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maunon naisenkaipuu on käsinkosketeltavaa.
Toivottavasti ei nyt lankea siihen Saritaan. Siinä naisessa näkyy vahva maskuliinisuus. Onko muidenkin mielestä tuotannon velvollisuus pelastaa Mauno ja estää häntä tekemästä ehkä, pelottavan kohtalokasta valintaa? Kaikki jaksot eivät olleet vielä valmiita, silloin kun morsiainehdokkaan järisyttävät, tuotannolta salatut asiat tuli julki.
Ainoastaan "mitä heille kuuluu nyt" -jakso oli tuolloin vielä kuvaamatta. Lopulliset valinnat on kuvattu jo aikaa sitten kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siinä että Mauno nolasi Kirsin siinä vaiheessa kun antoi ymmärtää että hänen persoonansa on ongelma. Lause 'kun mä kuitenkin etin ulospäinsuuntautunutta naista' oli tosi loukkaava. Samoin se että Kirsi piti ujoutensa vuoksi pudottaa spektaakkelimaisesti pois ennen pudotuksia. Kivaa viestiä erilaisuuden hyväksymisestä. Puhelias puukonheiluttaja sai jäädä.
Kirsi vaikutti älykkäältä ja kuulovamma on loppujen lopuksi aika pikkujuttu.Mauno esitteli ihmisyytensä (sen puutteen) jo esittelyssän. Odottaa voi aivan mitä tahansa. Jätän Mauno-osuudet katsomatta.
Taas sivuutetaan konteksti eli että Mauno vastasi toimittajan hänelle suoraan esittämään kysymykseen ulkonäköihanteista. Jotain kai tuohon kysymykseen on joka tapauksessa vastattava. Olisiko hänet lynkattu yhtä lailla, jos hän olisi vastannut, ettei niin viehäty tummahiuksisista, vaan vaaleista? Tai sinisilmäisistä, muttei ruskeasilmäisistä? Miksi juuri se, että sanoi että normaalipainoisuus on hänelle turn-on on hirmuinen punainen vaate?
Voi tietysti olla, että kameroille puhuisin hermostuksissani mitä sattuu, mutta tällä hetkellä vastaukseni olisi, että en etsi tietynnäköistä ihmistä vaan kumppania, jonka kanssa viihtyisimme hyvin yhdessä ja kommunikaatio ja kemiat kohtaisivat.
Totuushan on, että kuvauksista on aikaa! Nyt juoruja ihmiset esiin! :D
Onko joku bonganut kesän aikana tyyppejä?
TaalasmaaU kirjoitti:
Totuushan on, että kuvauksista on aikaa! Nyt juoruja ihmiset esiin! :D
Onko joku bonganut kesän aikana tyyppejä?
Ei oo tullut bongailtua mutta sen tiedän, että Tuomolla on nykyään joku nainen. Kenties joku näistä ohjelman morsiamista tai sitten joku ihan muu.