Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Juulia eroaa ja hankkii miehen. Lesbo parit ei voi hankkia biologisia lapsia.
Henriikkahan se perheen halusi. Onneksi perheitä on nykyaikana monenlaisia ja mahdollisuuksia toimia vanhempana myös useita.
Uskon parin olevan vankkaa tekoa kun tähän myllytykseen ovat lähteneet. Onnea heille ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen!
Olen niin pettynyt, jos/kun Ilmari ei onnistunut Tuulian kanssa 😭
Vierailija kirjoitti:
Olen niin pettynyt, jos/kun Ilmari ei onnistunut Tuulian kanssa 😭
Miksi? Oletko jommankumman sukulainen?
https://www.is.fi/viihde/art-2000005880112.html
Jaa-a, mahtaakohan se Petra vielä lämmetä, kun onkin näköjään varavaihtoehdon varavaihtoehto? Jutussa kuvaillaan AJ:n olleen Naantalissa ”syvimmin ihastunut” Juuliaan. Tämä voi olla vähän toimittajan omaa maalailuakin, mutta hyvin tässä jutussa AJ:n maneerit ja kiinnostuksen kohteet (meikäläinen) välittyy:
– Mietin, olenko itse niin ruosteessa, että tulkitsin ihmisen näin väärin, että luulee toisen olevan kiinnostunut, mutta todellisuudessa hän ei olekaan yhtään.
– Se on hienoa, että ihminen löytää puolison itselleen ja löytää sen puuttuvan palasen. Se on äärimmäisen hieno homma meikäläisen mielestä ja olen onnellinen heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005880112.html
Jaa-a, mahtaakohan se Petra vielä lämmetä, kun onkin näköjään varavaihtoehdon varavaihtoehto? Jutussa kuvaillaan AJ:n olleen Naantalissa ”syvimmin ihastunut” Juuliaan. Tämä voi olla vähän toimittajan omaa maalailuakin, mutta hyvin tässä jutussa AJ:n maneerit ja kiinnostuksen kohteet (meikäläinen) välittyy:
– Mietin, olenko itse niin ruosteessa, että tulkitsin ihmisen näin väärin, että luulee toisen olevan kiinnostunut, mutta todellisuudessa hän ei olekaan yhtään.
– Se on hienoa, että ihminen löytää puolison itselleen ja löytää sen puuttuvan palasen. Se on äärimmäisen hieno homma meikäläisen mielestä ja olen onnellinen heidän puolestaan.
Uskon oikein hyvin että on mennyt just noin. Puhelias ja suora Juulia on jutellut avoimesti ja AJ kuvittelee keskustelun ja tavallisen kiinnostuksen olevan suuremman luokan ihastusta, onhan Juulia hänelle kirjoittanut :D
AJ - taidat todella olla ruosteessa! Tyyppi on sosiaalisesti todella kömpelö. En olisi esittelyjakson perusteella arvannut.
Kuinka kehtaa sanoa, että kokeilee Elinan jälkeen josko Petra vielä lämpeää. Ja sen jälkeen että Naantalissa mieluiten olisi halunnut Juulian. Huh!
Ei kai elämän kumppania valita noilla kenelle sitten kelpaa -kuvan prioriteeteillä. Miettisi ensin millaisia piirteitä kunppanilta toivoo
Maunolle toivon paljon rakkautta! Mies on jotenkin aitoudellaan saanut ainakin minut puolellensa ja varmasti muutkin.
Ihanaa tänään tulee taas maajussille morsian! Harmittaa suunnattomasti kun Tuomo oli ainoa joka nyt rakkauden löysi. Olisin tottakai toivonnut sitä muillekkin😊 Ihanaa kun Tuomosta ja Marjosta tehdään jakso, ovat niin ihanan suloisia 💕 Harmi että enää muutama jakso tulee, olen aina tykännyt tuosta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Maunolle toivon paljon rakkautta! Mies on jotenkin aitoudellaan saanut ainakin minut puolellensa ja varmasti muutkin.
Jäi Maunosta paras mielikuva tässä uusimmassa jaksossa, Katsomossa on jo se. AJ sai Vapunkin pyörittelemään silmiään. Kyllä Petra saa paremmankin miehen, en usko, että tuota AJ:n menoa jää katselemaan. Ehkä 13 v. (jolla on joku diagnoosi) voisi jostain yläasteen kahden päivän seurustelusta puhuessa täräyttää suoraan, että jos ei Elina kiinnostu niin sitten käy Petrakin.
Pelle kävelee reteästi lätsä reittä vasten :D
En oikein tajua, miksi tuossa hoetaan rakkaudentäyteistä ja tapahtumarikasta kesää, kun eihän noilla ollut kuin se yksi farmiviikko ja sen jälkeen on ollut vain vapaamuotoista yhteydenpitoa. Onko tuo nyt yhtään sen rakkaudentäyteisempää kuin tinderin selaaminen?
Mitä vit? Miksi noista kahdesta tulee jokin ylimäär. jakso. Olisivat mieluummin näyttäneet, miten niille, jotka tiputettiin pois kävi.
Harmi ku mä oon läski, muuten juoksisin Maunon syliin! Ihana, aito, tunteensa näyttävä mies. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit? Miksi noista kahdesta tulee jokin ylimäär. jakso. Olisivat mieluummin näyttäneet, miten niille, jotka tiputettiin pois kävi.
Tätä minäkin ihmettelin! Kiinnostaisi paljon enemmän se, saiko ne ohjelman ulkopuolelle jääneet tyypit jotain sutinaa aikaan kirjoitteleiden kanssa!
Miksi noi yhet saa oman jakson ? Ei muillakaan kausilla ole ollut.
Kertokaa cmore-katsojat sitten sen Tuomo&Marjo-jakson sisältöä kun se tulee katsottavaksi :)
Toivottavasti Juulia eroaa ja hankkii miehen. Lesbo parit ei voi hankkia biologisia lapsia.