Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Tuomolla oli kuulemma kuuma tyttöystävä joskus 1.5-2v sitten mut laittoi suhteen yhtäkkiä poikki, kun ei "huvittanut" seurustella enää. Sellainen mies.
Ilmeisesti ei kuitenkaan Tuomoa kiinnostanut tämä "kuumuus". Heistä ei taida olla maatilalle vaimoksi.
Kausi on jotain ysi, kymppi, viidestoista? Mahtavaa. Toivottavasti jälkiruoaksi tulee vain elämää vol. 33 ja ehkä illan päätteeksi tanssii tähtien kanssa 122. Suomalaista telkkarin katsojaa ei meinaan panna halvalla. Mites lauantain leffat? Olisko ne vuorostaan Bondit, Mission Impossiblet, Idiana Jonesit vai jopa ehkä Poliisiopistot uusintavuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on varmaan kokenut kovia elämässään. Sai osakseen aika tyypillistä introvertin naisen kohtelua
Kirsi on hauras, mutta hänessä on jotain hyvin sympaattista. Mielenkiintoista, että hänenlaisensa nainen kirjoitti Maunolle.
Voihan Kirisllä olla joku tasapainoa ja kognitiota heikentävä sairaus joka on kerrottu kirjeessä ja josta siis maajussi ja tuotanto tietävät, mutta jota ei haluttu alleviivata ja kertoa hienotunteisuuden vuoksi.
Onko varmaa, että Kirsin äidinkieli on suomi? Selittäisi asian ihan hyvin, ilman mitään vammavihjailuja.
Vierailija kirjoitti:
Nää Maunon naiset on niin sketsihahmoja :DD Paitsi se lapsia haluava lyhythiuksinen vaikuttaa ihan tavalliselta
Inhottavaa kun pitää nimitellä sketsihahmoiksi jotenkin erilaisia ja persoonallisia, massasta poikkeavia ihmisiä. Mielestäni olivat kiehtovia juuri siksi että ovat erilaisia. Herkkiä ja syvällisiä, hieman salaperäisiä. Tykkäsin katsella.
Miksi ihmeessä Kirsi ei saisi osallistua ohjelmaan? Aikuinen ihminen, joka kykenee tekemään itse päätöksensä. Tiesi varmasti, mihin ryhtyi. Ehkä halusi todella nähdä, millainen Mauno on miehiään. Kyllä telkkarissa saa kaikenlaisia ihmisiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh tuo sapeli-Sarita on aika dominoiva...
Sapeli-Sarita! 😁😁😁
Sarita olisi Maunolle juuri sopiva puoliso. Olisi siinä Mauno ihmeissään kun Sarita kaivaisi Maunon harjoittaman - omasta mielestään rajun - ”fyysisyyden” jälkeen keklun tyynyn alta ja pamauttaisi sen Maunon rintaan pystyyn! 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisi Saritan pimppiä paukuttaa.. ai että!
Olisihan siinä sopivasti jännitystä...
Huoh. lievä kuulovamma selittää 'poikkeavuudet' sekä tasapainoaistissa että äänenkäytössä.
Kohta tämäkun ketju lukitaan kun alkaa tämä kirsi höpinä ja nämä sapeli jutut.
Mauno hoiti tilanteen Kirsin kanssa varmasti parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta ennen kuin Mauno kertoi lopullisesta päätöksestään, mietin vain, että ei hemmetti Mauno, ei näin. Ja että I feel you Kirsi. Nimittäin, sadannen kerran, kukaan ei ala luontevammin avautua sen jälkeen kun legendaarinen "Mikset sinä puhu"-kortti on lyöty pöytään. Jos Maunpa kiinnosti Kirsin mielipiteet, olisi vaikka osoittanut kysymyksiä hänelle. "Entä sinä Kirsi?"
Mietin myös, että Kirsi saattaisi tämän erityiskohtelun kokea myös loukkaavana. Tyyliin, pidetäänkö minua niin nössönä, että minun ei uskota kestävän pelin sääntöjä?" Se voi tuntua alentavalta. Olen itsekin toisinaan kokenut erittäin loukkaavina jälkikäteen ne tilanteet, joissa minua on ns yritetty suojella. Eli puhuttu sontaa ja pidetty idioottina, suoraan sanottuna.
Tuomo olo jotenkin laimea. Ja sen naiset myös.
Onkohan tässä nyt ollut tieto, että ohjelma on tullut tiensä päähän ja nyt sitten revitään kunnon katsojalukuja. Sairaiden ihmisten kustannuksella. Helvetin törkeetä.
Mitä pimuja siellä tuotannossa pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää Maunon naiset on niin sketsihahmoja :DD Paitsi se lapsia haluava lyhythiuksinen vaikuttaa ihan tavalliselta
Inhottavaa kun pitää nimitellä sketsihahmoiksi jotenkin erilaisia ja persoonallisia, massasta poikkeavia ihmisiä. Mielestäni olivat kiehtovia juuri siksi että ovat erilaisia. Herkkiä ja syvällisiä, hieman salaperäisiä. Tykkäsin katsella.
Siinähän ne sketsihahmojenkin olennaiset piirteet tuli!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mauno valitsee Saritan. Itse ainakin valitsisin.
Millä perusteella valitsisit hänet?
No joo, olihan tuo halaus aika gay :D Mutta ehkä Maukka on bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh tuo sapeli-Sarita on aika dominoiva...
Sapeli-Sarita! 😁😁😁
Sarita olisi Maunolle juuri sopiva puoliso. Olisi siinä Mauno ihmeissään kun Sarita kaivaisi Maunon harjoittaman - omasta mielestään rajun - ”fyysisyyden” jälkeen keklun tyynyn alta ja pamauttaisi sen Maunon rintaan pystyyn! 😁😁😁
Sharita olisi kuin Sharon Stone jääpiikkeineen Basic Instict -elokuvassa
Ajattelin että se on Agrojoogaa. Että mennään maaseudulle joogaamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Huoh. lievä kuulovamma selittää 'poikkeavuudet' sekä tasapainoaistissa että äänenkäytössä.
Entäs tyhjän katseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Kirsi ei saisi osallistua ohjelmaan? Aikuinen ihminen, joka kykenee tekemään itse päätöksensä. Tiesi varmasti, mihin ryhtyi. Ehkä halusi todella nähdä, millainen Mauno on miehiään. Kyllä telkkarissa saa kaikenlaisia ihmisiä olla.
Hyvä pointti! Sekö olisi sitten ollut hyvä, että Kirsi olisi teilattu jo kättelyssä ja sanottu, että et voi tuollaisena osallistua?
En ex enkä tuleva, mutta tiedän tilanteen niin läheltä että voin vannoa nuo syyt vääräksi.