Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan Markle raskaana

Vierailija
10.09.2018 |

Nyt iltapäivälehdessä on otsikko ja kuva, joissa kerrotaan, että Markle on raskaana. Hänellä on kyllä kuvassa yllättävän löysä mekko. Olisiko onni potkaissut?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Meghan ei ole itsekään niin kovin köyhä. Tienasi ihan hyvät rahat siitä pukumies-sarjasta.

Tätä on liioiteltu vahvasti. Ei mikään päärooli siinä sarjassa. Ehkä 3 minuuttia ruutuaikaa

.sivujuonena.

Katsoppa netistä palkkatiedot per jakso. Suomalainen ei tienaa edes vuodessa niin paljon. Omaisuuden arvo n.50 miljoonaa dollaria.

Vierailija
42/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan väittää olevansa itsenäinen ja feministi. Miten kuvaan sopii se, että jätti uransa, kotimaansa, perheensä ja uskontonsa

miehen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaakohan Harrylla nalli?

Vierailija
44/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaistahan tämä elämä on ihan tavallisellakin tallaajalla. Muut "useimmiten" naiset päästävät suustaan sammakoita. Itse olen joutunut ainakin niiden kohteeksi. No sitten taas joku arvostelun kohteeksi joutunut laittaa huonon olon kiertämään kommentoimalla julkkiksia jne.

Mulle yksi muija sanoi, että olet lihava ja jatkoi: syötkö paljon. Kyllä tässä meni mulla jauhot kurkkuun, kun en edes ole kauhean lihava. Tämä kysyjä on itse aika pullukka. Tällaisia höläyttelijöitä löytyy.

Vierailija
45/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan väittää olevansa itsenäinen ja feministi. Miten kuvaan sopii se, että jätti uransa, kotimaansa, perheensä ja uskontonsa

miehen takia?

Rahasta ja kuuluisuudesta tekee mitä tahansa. Miksi ei ole jo lapsia, kun on niin monta miestä kellistänyt? Alkaa olla jo vanha moneen elokuvaan eli varmisti selostansa näin.

Vierailija
46/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa jos he adoptoisivat lapsen. Lisää vaan moderniutta tuohon ummehtuneeseen kuningashuoneeseen. Lisäksi näyttäisivät hyvää esimerkkiä tähän ylikansoitettuun maailmaan.

Ei. Itse pidän brittihovista (ja varmasti moni muukin) juuri tuon vanhoillisuuden takia. Jokin raja on hyvä olla kuninkaallisella ja tavan pulliaisella. Jos kuninkaallinen muuttuu liian kansanomaiseksi, onko kyseessä enää kuninkaallinen? Esimerkiksi ruotsin kuninkaalliset on mun mielestä vitsi, liian rahvaanomaisia.

Elisabeth sai viimeisen lapsen 38 vuotiaana, että vielä ei ole myöhäistä heillä. Toisaalta harry voi laittaa meghanin vaihtoon ja ottaa nuoremman vaimon aikanaan jos lapsia haluaa.

Parhaat vuodet takana. Vuoden kuluttua Meghan on 38. Ellu oli ennen viimeistä raskautta ehtinyt jo pyöräyttää 3.

Vierailija
47/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuiti, ruikuti...olen niin kateellinen..sättii, sättiii, oi ihana Minttu ja hyi kun toi Meghan on ruma.... kyllä on suomalaisen taviksen elämä tylsää.

Minusta sopivat parina oikein hyvin yhteen. En ymmärrä tuota iänikuista ikäkriiseilyä tällä palstalla, ikään ei voi vaikuttaa. Mitä se teitä nyppii saako he lapsia ollenkaan?

Vierailija
48/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan ne suoristaa vauvankin tukan, kuten Meghanin tukalle tehdään?

pohtii täti 48 v, jolla ei ole tänään muuta elämää

Vierailija
49/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieleni niin pahoitin. Jonkun mielen on joku toinen pahoittanut. Te kaikki, jotka olette lukeneet psykologiaa, tiedätte, että on olemassa pahanolon näyttämöt.

Vierailija
50/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikuiti, ruikuti...olen niin kateellinen..sättii, sättiii, oi ihana Minttu ja hyi kun toi Meghan on ruma.... kyllä on suomalaisen taviksen elämä tylsää.

Minusta sopivat parina oikein hyvin yhteen. En ymmärrä tuota iänikuista ikäkriiseilyä tällä palstalla, ikään ei voi vaikuttaa. Mitä se teitä nyppii saako he lapsia ollenkaan?

Kyllä se näyttää toisille kuuluvan, kuka saa lapsen ihan tavistenkin piireissä, saatikka sitten julkkisten. Siitähän he saavat elantonsa, että jotain tekevät julkisuudessa.

Vierailija
51/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisen oloiset

Vierailija
52/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisen oloiset

Oikeastiko? Kuinka kauan lempi leiskuu?

Vierailija
53/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä missään lehdessä vielä kerrottu, että Meghan olisi raskaana. Ainoa raskauteen liittyvä uutinen oli tuo iltapäivälehtien juttu, jossa raskaudella SPEKULOITIIN, jonkun mekon takia, jossa vatsa näytti pyöristyneen ja väitettiin, että hänen äitinsä opiskelisi vauvan hoitoa. Mutta missään ei ole mitään vahvistettu. Ei luoja, millä tasolla ihmisten luetun ymmärtäminen nykyään on.

Vierailija
54/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royaldishista löytyy kuva tuosta sivusta, se on ihan tyköistuva, eli ei ole raskaana.

Siihen mekkoon kuuluu oikeasti vyö, jonka meghan on tahallaan ottanut pois.

Mutta menkää siis royaldishiin katsomaan, jos jaksatte, niin näette miten se on ihan tiukka sivusta ja meghanin vasta on saman kokoinen kuin ennenkin.

Vierailija
55/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muuten varmaan melko vinkeen näköinen baby :D Punainen kikkara tukka, ruskeat silmät ja vaalea pisamainen iho, ehkä :D

Vierailija
57/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpanssin näköinen muija.

Vierailija
58/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkaa tässä olemaan pahoillaan pariskunnan takia. On varmasti kauheat paineet. Muistaakseni Japanin kruunuprinsessa yritti kanssa kauan lasta. Sai sitten tytön, mutta jäi sitten siihen. Masentui pahasti. Ehkä Meghan kestää paremmin paineet.

Vierailija
59/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten outoa, että Meghanin äidin tarvitsee opiskella lastenhoitoa, sillä onhan sillä ollut lapsi, jota hoitaa. Aika outoa, että jonkun mummon täytyy opiskella lastenhoitoa. Anna mun kaikki kestää. 

Vierailija
60/90 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä missään lehdessä vielä kerrottu, että Meghan olisi raskaana. Ainoa raskauteen liittyvä uutinen oli tuo iltapäivälehtien juttu, jossa raskaudella SPEKULOITIIN, jonkun mekon takia, jossa vatsa näytti pyöristyneen ja väitettiin, että hänen äitinsä opiskelisi vauvan hoitoa. Mutta missään ei ole mitään vahvistettu. Ei luoja, millä tasolla ihmisten luetun ymmärtäminen nykyään on.

Eiköhän tässä ole juuri spekuloitu sitä, onko juttu totta. Kukaan ei varmaan uskonutkaan, että lehden juttu olisi totta. Siinäkin spekuloitiin ajatuksella.