Mikä tuossa Ally McBealissä vetosi ihmisiin ysärillä?
Siis kyseisessä hahmossa. Erittäin tylsä, harmaisiin pukeutuva, väritön ja täysin huumorintajuton nainen, joka ei oikein tunnu saavan kiinni elämästä.
Kommentit (58)
Olin teini kun sarja alkoi enkä tykännyt siitä yhtään. Kaikkein typerämpiä ne ihme tehosteet ja tanssiva vauva oli typerin kaikista.
Ensimmäinen uusi juppisarja pitkän laman jälkeen. Tuntui hyvältä nähdä taas sellaista.
Ally ei ollut edes hyvänäköinen. laiha ja outo nenä. Se Elaine sihteeri oli kaunein.
Itselle on jäänyt mieleen kaikki muut paitsi ally.
Yeah baby! kirjoitti:
Se musta nainen isoine boobseineen ja huulineen oli teinipojalle jotain vastustamatonta..!
Joku palstan vihervassuli silakka ilmiantaa tuon viestin - Tai tämän!
Vierailija kirjoitti:
Ally ei ollut edes hyvänäköinen. laiha ja outo nenä. Se Elaine sihteeri oli kaunein.
Mun mielestä kaunein oli se vaalea nainen joka on tosielämässä Ellen de Generesin puoliso. Portia Rossi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sitä kun olin teini. Mielestäni se oli todella hauska sarja, nyt myöhemmin katsonut uusintoja ja ei kyllä enää iskenyt. :D Muistan kun lehdissäkin saattoi olla jotain kohua tuon sarjan takia. Hahmot olivat niin erikoisia, ehkä sen takia se oli kiinnostava.
Muistan erään jakson kun Allylla oli liian lyhyt hame ja tuomari oikeudessa huomautti siitä ja tämän asian kanssa sitten taisteltiin. Muistan kuinka oma ajattelu muuttui siinä, koska ajattelin itsekin että joo onhan se aika lyhyt, ja sitten tajusin että entä sitten, kaikilla on oikeus pukeutua miten haluaa. Tajunnanräjäyttävää. :D
Ei ainakaan muslimimaissa.
Lucy Liu oli nuori ja hyvännäköinen noihin aikoihin.
Ihmset katsoo sitä mitä tehdään.
Jos muuta ei ole , eikä tehdä, katsotaan sitä mitä on.
Musiikkikohtaukset olivat hyviä ko sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Yeah baby! kirjoitti:
Se musta nainen isoine boobseineen ja huulineen oli teinipojalle jotain vastustamatonta..!
Voi kuule, samoin monelle teinitytöllekin.
Homoseksuaaleja on noin 10 prosenttia väestöstä, joten ei todella moni teinityttö kiinostunut tuosta naisesta, ei saa valehdella vaikka agendaa pukkaisikin.
No ei se ihan turha tyttö ole, kun sai Harrison Fordin
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan turha tyttö ole, kun sai Harrison Fordin
Tai sitten Harrison Ford ei ole turha miäs kun sai 22 vuatta nuaremman emännän.
Ai, en tunne ketään, kehen olisi vedonnut.
Varmaan yhden jakson itse katsoin. Samaa hölmöilyä kun kaikki jenkki hömpät nykyäänkin. Kuten Frendit ja sinkkuelämää yms.💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Ihmset katsoo sitä mitä tehdään.
Jos muuta ei ole , eikä tehdä, katsotaan sitä mitä on.
Laumasielut katsoo. Mieluummin luen hyviä kirjoja kuin katselen sontaa.
Takakireä jakkuakka, kuitenkin kuuma kissa panemaan kun löysäsi tukan auki.
Katsoin Ally McBealia. Minusta hän ei ollut tylsä, ärsyttävän neuroottinen kyllä, mutta haaveileva ja sellainen, ettei kauheasti välittänyt, mitä muut ajattelevat hänestä.
Siihen aikaan laihuus oli muotia, ja pakko myöntää että silloin nuorena itsekin ihailin vähän Allyn ulkonäköä ja tyyliä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/