Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syöt rahkasi?

Vierailija
10.09.2018 |

Syötkö aamu-, väli- vai iltapalana? Maustettuna vai ilman? Päivittäin? Mikä on paras rahka?
Mä syön vapaapäivinä aamuisin marjoilla tai smoothiemangoilla. Muuten otan töihin rasiassa valmiiksi sekoitetun sössön. Iltaisin en syö. Maitokolmion Fit on paras koostumukseltaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö juuri ollenkaan. Kitkerää ja koostumukseltaan sellaista, että tuntuu tarttuvan kitalakeen. 😷 Joskus harvoin jossain smoothien seassa menee, jos ei muuta ole.

Vierailija
2/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahtoa, vaahtoutuvaa vanilijakastiketta ja vadelmia pari kertaa kesässä tulee syötyä, mutta ei muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin syön, mutta kun syön, niin reilulla kuohukerman lisäyksellä.

Vierailija
4/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tunnelmallista musiikkia ja tuoksukynttilöitä. Levitän iholleni aromaattista öljyä ja sitten vaan nuolen rahkat suoraan paketista. Rakastan rahkaa.

Vierailija
5/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaaltaan. Joskus myös alasti.

Vierailija
6/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä puolet rahkaa, puolet jogurttia kun on muuten niin "kokkareista" ja pistävän makuista. Mustikoita ja muita pakastemarjoja, siemeniä/pähkinöitä ja vähän kuivattuja hedelmiä, joskus kauraleseitä sekaan. :) Ja vaihtelevasti myös ompun tai banskunpaloja tai viinirypäleitä, kuivatut marjat on parhaita rahkan seassa :P

Ja syön eleensä aamupalaksi kauralesepuuroa lisukkeita vaihdellen, mutta joskus se tympii niin silloin rahka-annos tai jotain leipiä/hedelmiä/munakasta....

Yleensä jaksan nähdä eniten vaivaa aamupalalla tai päivällä, eli vähän tylsempiä rahka-annoksia sitten taion väli/iltapalaksi.

Vierailija
7/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka on turhake joten jätän sen kauppaan.

Vierailija
8/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Fit ei ole kitkerän kokkareista, Valion pehmeä myös hyvää. Lidlin jogurttirahka, nam.

Jotkut sekoittaa pilttejä sekaan mutta mun mielestä ei käy yhteen. Passionhrdelmärahkaa kun sekoittaa tavallisen sekaan niin on hyvää. Samoin se irish coffee.

Vierailija
9/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Fit ei ole kitkerän kokkareista, Valion pehmeä myös hyvää. Lidlin jogurttirahka, nam.

Jotkut sekoittaa pilttejä sekaan mutta mun mielestä ei käy yhteen. Passionhrdelmärahkaa kun sekoittaa tavallisen sekaan niin on hyvää. Samoin se irish coffee.

Noi marjasoseet oli hyvä idea (y) olin miettinyt, että jotain hilloa vois laittaa mutta en viitti hilloa vetää aamupalalla :D ja joo kahvia vois ehkä tilkan sekoittaa myös ja vaikka jotain müsliä tms. ja banaania. Alapeukuttajille että mäkään pidä rahkaa terveellisyyden huipentumana, mutta syön mä suklaatakin joskus ja käyn mäkissäkin. Rahka on kuitenkin hyvää ja aika kevyttäkin. :P

Vierailija
10/10 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkani? Ei minulla ole rahkaa. Ärsyttää nykyajan tapa puhua, jossa kulutettavaan hyödykkeeseen viitataan omistavassa muodossa. Kuinka suomalaiset juovat kahvinsa, miten syöt rahkasi, haluan kaalikeittoni niin ja näin. Miksei voi sanoa että syön rahkaa myslin kanssa. Tai suomalaiset juovat vaaleapaahtoista kahvia. Järki käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi