Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaista naista olemassa joka tykkäisi jos mies tekisi hyvää ruokaa ja hoitaisi kodin?

Vierailija
09.09.2018 |

Vai mennäänkö tässä liikaa naisen tontille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
2/23 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kaipaa jo homomiestä kotiinsa pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään.

Vierailija
4/23 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3263911/olisi-mukava-jos-kotona-odottai…

Tästähän oli jo ketju tänään. Tiedän koska olen lukenut koko päivän palstaa.. (flunssa)

Vierailija
5/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ja mulla on sellainen mies:) Eikä tuosta lähes 2m ja reilu satakiloisesta köriläästä saa homomaista tekemälläkään:D Hän vain rakastaa ruuanlaittoa, on kotitöihin osallistuva ja pitää esteettisesti kauniista asioista. Hän on meillä se joka kattaa pöydän kun on vieraita tulossa, hänelle on tärkeämpää se missä kulmassa lasit on ja onko oikean väriset servetit

Vierailija
6/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä aloittaja ihan oikeasti, että kaikki naiset tykkäävät siivoamisesta ja ruuanlaitosta? :´D

Vierailija
7/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mies. Toki tykkään itsekin kokata ja siivoan ja laitan kotia ja on joitain kohtia mihin mieheni ei puutu, kuten pyykit ja sisustus. Mutta kyllä hän siisteyden osaa pitää ja tehdä viikkosiivouksen ja kokkaa paljon paremmin kun minä.

Vierailija
8/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään todellakin ja seurustelenkin tälläisen miehen kanssa. Asutaan siis erillään, hän asuu lastensa kanssa eli tekee ruoat ja hoitaa kodin muutenkin.

Vierailija
9/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Inhoan sitä kun kotitöitä pidetään naisten hommana.

Vierailija
10/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, hepskukkuu. Ideaali tilanne, että mies hoitaisi nuo kotihommat ja hoitaakin. (Siivoaminen on syvältä!) Kodinhoitaja kelpaisi muuten, mutten halua vierasta henkilöä pyörimään kodissani.

Vierailija
11/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Jos kotityöt olisivat kivoja, niitä kutsuttaisiin kotiharrastuksiksi. Kokkaan tosin mielelläni, mutta ei haittaa, jos mies haluaa hoitaa senkin.

Vierailija
12/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei tuollaisesta tykkäisi.

Vierailija
13/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olis unelmamies! En mä siitä ruokapuolesta niinkään välittäis, syöminen on ihan yliarvostettua, mutta jos siivoaisi edes omat jälkensä ja joskus hyvinä päivinä viitsis vaikka roskapussin viedä, niin oisin ihan myyty.

Vierailija
14/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus suomalaista suht pienellä otoksella tehtyä tutkimusta, jossa sanottiin naisten olevan kaikkein tyytyväisimpiä ns. ”kotikissamiehen” kanssa.

Kotikissamies ei matkusta työn vuoksi, viihtyy kotona ja ei ole uratykki. Hoitaa lapsia ja laittaa ruokaa.

Ei tietenkään tarkoita etteikö kukaan koskaan eroaisi kotikissamiehestä. Tukee omia havaintojani sikäli, että kaikkein tyytymättömimpiä suhteeseen ovat kavereistani ne naiset, joiden miehet tekevät paljon töitä ja ovat poissa.

Vierailija
15/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ruuanlaitosta joten mies joka osaa tehdä hyvää ruokaa ja viihtyy keittiössä on aina silmissäni ihailtava:D

Vierailija
16/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö  se mies myös töissä?????

Vierailija
17/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laittavasta miehestä tykkään kyllä, mutta siivouksessa olen vaan tuhran tarkka ja kukaan muu ei tee sitä niin hyvin kuin minä.

Vierailija
18/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkään ja mulla on sellainen mies:) Eikä tuosta lähes 2m ja reilu satakiloisesta köriläästä saa homomaista tekemälläkään:D Hän vain rakastaa ruuanlaittoa, on kotitöihin osallistuva ja pitää esteettisesti kauniista asioista. Hän on meillä se joka kattaa pöydän kun on vieraita tulossa, hänelle on tärkeämpää se missä kulmassa lasit on ja onko oikean väriset servetit

Mistä sinä tuon homokortin vedit?

Vierailija
19/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut puheita, että tykkäävät, mutta kokemus on tuonut esille, että sitä ei arvosteta sit kuitenkaan.

Vierailija
20/23 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mun mielestä kotityöt on niin mukavia, että teen niitä mielelläni lähes koko ajan. Olisi ihan painajaismaista, jos mies siivoaisi tai laittaisi ruokaa. Varsinkin ruuanlaitto on superihanaa, kun sitä saa tehdä joka hiton päivä ja aikaa kuluu vaikka kuinka.

Olipa taas kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän