Ärsyttääkö muita Suomen nuoriso (=teinit)?
Ovat aivottomia, selkärangattomia, jalattomia ja kädettömiä lökäpöksyisiä ryömijöitä jotka maalailee graffiitteja minne sattuun, maleksivat missä huvittaa, lukevat mangaa ja kuuntelee yötä päivää hiphoppia.
Kommentit (16)
Ei minua teinit oikeastaan ärsytä. Notkukoot. Eniten ärsyttää laiskanpulskea keski-ikäisten keskinkertainen keskiluokka. Se porukka upottaa tämän maan.
Mua ärsyttää ne teinit, jotka heittivät koulun kaikki omenapuun omenat päin koulun seinää. Satoja omenia. Kaukajärven koulu.
En tiedä, mutta jo alakoulu ikäisten kielen käyttö on jotain ihan käsittämätöntä, tuossa koululla oli n:10kpl 1 luokalta ylöspäin lapsia ja 3 vanhinta tyttöä haukkui muita jatkuvasti varsinkin 1 joka oli porukan pomo.
Kaikki muut oli kusipäitä joka toinen sana vittu.
Yksi ekaluokkalainen tyttö joka oli meidän lapsen tarha kaveri sanoikin että nuo on ihan kauheita.
Mua inhottaa vaan ne häirikköteinit, joilla ei vissiin hirveesti omaa elämää ole. Esim. koulukiusaajat ja ne jotka ahdistelee ohikulkijoita.
Teinejä on niin monenlaisia, ei vain aloituksen kaltaiset, mutta ei, en inhoa teinejä, mä tykkään niistä. Ovat ihanan ehdottomia :)
En oikeastaan. Mun mielestä maailma on menossa parempaan suuntaan varsinkin nuorison osalta.
Ei, mutta loisivat eläkeläiset ärsyttää.
Ei ne kaikki ärsytä vaan tietty osa siitä. Esim. ne jotka häslää ja huitoo toisiaan julkisella paikalla tai tulee pummimaan jotain. Tai painii kaupassa kuten tänään Dixin S-marketissa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Mun mielestä maailma on menossa parempaan suuntaan varsinkin nuorison osalta.
Mun mielestä taas ovat itsekeskeisempiä ja omahyväisimpiä ikinä, kaikki on minä, minä, minä, minkään näköistä kunnioitusta vanhempia kohtaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ovat itsekeskeisempiä ja omahyväisimpiä ikinä, kaikki on minä, minä, minä, minkään näköistä kunnioitusta vanhempia kohtaan ei ole.
Eli sinua harmittaa kun eivät kunnioita sinua koska vain koska olet vanhempi? Maailma on nimenomaan menossa parempaan suuntaan jos nuoret tosiaan opettelevat ajattelemaan itse ja ovat päässeet pois sieltä 50-luvulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua harmittaa kun eivät kunnioita sinua koska vain koska olet vanhempi? Maailma on nimenomaan menossa parempaan suuntaan jos nuoret tosiaan opettelevat ajattelemaan itse ja ovat päässeet pois sieltä 50-luvulta
Mä veikkaan, että se tarkoitti sitä, kun osa teineistä kuvittelee maailman pyörivän heidän navan ympärillä ja eivät osaa kunnioittaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että se tarkoitti sitä, kun osa teineistä kuvittelee maailman pyörivän heidän navan ympärillä ja eivät osaa kunnioittaa muita.
Sellaisia ihmisiä löytyy ihan jokaisesta ikäryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ihmisiä löytyy ihan jokaisesta ikäryhmästä.
Niin löytyy, mutta kun puheena on teinit, niin silloin puhutaan teini-tapauksista.
Ainoastaan käytöstavattomat päänaukojat.
Koko historian on vanhempi ikäpolvi aina vihannut nuorisoa.