Apua! Mies osti mulle Mercedes CLS:n enkä uskalla ajaa sillä!
Tää on aivan liian hieno auto mulle. Hevosvoimiakin kuulemma melkein 300! Pelkään että naarmutan autoa parkkitalossa tai liikenteessä ja mies saa raivarit. Toisaalta en kehtaa ehdottaa että ottaisin sen KIA:n takaisin.
Mitä mä nyt teen?
Kommentit (11)
Jos miehellä on rahaa ostaa väen vängällä Mersu, hänellä on rahaa myös korjauksiin 😅
Ootko naarmuttanut Kiaa? Jos et, olet varmaan ihan kelvollinen kuski. Ja mitä ne hevosvoimat merkkaa? Ei se auto itsestään lähde kaahailemaan. Omassa autossani on yli 200hv ja ihan hyvin se käsissä pysyy.
Annan tälle ikiksen stereotypioihin pohjaavalle provolle kolme pistettä viidestä.
Provo tai ei, minulla on nykyisin tuollainen entinen kauppakassi. Mies oli sen varmaan vaimolleen ostanut. Seitsemässä vuodessa 250 hevosvoimaisella Mersulla oli ajettu vähän yli 30.000 kilometriä ja kulmia oli paikattu useampaan kertaan. 😂
Voidaan kyllä varmasti vaihtaa päikseen nuo autot. Saat hienon Kia Rio:n, voin viedä puolestasi tuon mersun kolhittavaksi meidän parkkihalliin. Ei tule kenellekkään paha mieli.
Otat suihin ja nielet niinkuin ennenkin kun olet töpeksinyt. Kyllä se mies siitä rauhoittuu.
Jätä se sika - ansaitset parempaa!!!
Käyt tietysti naarmuttamassa sitä vähän, sitten tunnustat miehelles tämän, ja hän sitten rankaisee sua tj-kavereidensa kanssa teidän kartanon kellarikerrosessa.