Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perua häät

Lopenkyllästynyr
09.09.2018 |

..mies valittaa, että on töistä uupunut eikä osaa järjestää häitä, eikä hänellä ole mitään visioita koko asiasta, siistä syystä olen hoitanut melkein kaikki yksin. Minulla ei ole enää mitään mielenkiintoa koko asiaan enkä tunne olevani rakastanut tai onnellinen. Muutenkin tuntuu, että mieheni pystyy hoitamaan vain työnsä mitä urakkaluonteisesti on tosin paljon. Minä käyn kaupassa, rehaan sieltä yksin ruokaa pussikaupalla, teen ruoat, siivoan, pyykkään. Mies sanoo hoitavansa aina miesten hommat, kun on ollut kinaa. Ja mitäköhän ne on? Muutaman kerran nurmikon leikkuuta..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sinua sentään joskus nussii.

Vierailija
2/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään naimisiin viikon päästä lauantaina, me mennään naimisiin ja ollaan yhdessä yhdessä aina....

Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka....

Joopa joo, niin se mieli muuttuu. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt perut ne häät, vähemmän noloa se on, kun erota puolen vuoden päästä häistä. Ja aika paljon kivuttomampaa kuin sitten, kun on lapsia. Ehkäpä se mieheskin tajuaa, että tasan ei mene nallekarkit teidän suhteessa ja on halukas osallistumaan enemmän kodin pyöriryksiin. Ja jos ei tajua, niin sittenhän teit oikean ratkaisun.

Vierailija
4/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru. Minä lemppaisin samantien miehen, joka alkaa puhua "miesten töistä" ja "naisten töistä". Saat hoitaa kodin ja lapset yksin, mies vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat autoon ja joskus lampun tai sulakkeen ja katsoo työnjaon olevan tasapuolinen. Juokse ja lujaa.

Vierailija
5/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peru. Minä lemppaisin samantien miehen, joka alkaa puhua "miesten töistä" ja "naisten töistä". Saat hoitaa kodin ja lapset yksin, mies vaihtaa kaksi kertaa vuodessa renkaat autoon ja joskus lampun tai sulakkeen ja katsoo työnjaon olevan tasapuolinen. Juokse ja lujaa.

Minä en taas ottaisi naista joka alkaa päsmäröimään kuin yleinen syyttäjä. Naisten työnjako kotona tarkoittaa sitä, että mies tekee puolet niistä kotiaskareista, mutta kaikki miesten työt saa mies tehdä ihan itse. Harvoin oon nähnyt naisia lumia luomassa, öljyjä vaihtamassa autoon tai esim. nuohoomassa lämmityspannua. Polttopuiden tekokin on kokonaan miesten hommaa. Harvoin nainen on kaatamassa, karsimassa ja pilkkomassa niitä puita.  Nalkuttaa nainen osaa, täydellisesti.

Vierailija
6/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru vaan, jos siltä tuntuu

Vierailija
7/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatissa vaan, ei tarvitse suunnitella.

Vierailija
8/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua häitä, nainen haluaa. Miksi naisen mielipide on oikeampi?

Vierailija
9/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ottaisi naista joka alkaa päsmäröimään kuin yleinen syyttäjä. Naisten työnjako kotona tarkoittaa sitä, että mies tekee puolet niistä kotiaskareista, mutta kaikki miesten työt saa mies tehdä ihan itse. Harvoin oon nähnyt naisia lumia luomassa, öljyjä vaihtamassa autoon tai esim. nuohoomassa lämmityspannua. Polttopuiden tekokin on kokonaan miesten hommaa. Harvoin nainen on kaatamassa, karsimassa ja pilkkomassa niitä puita.  Nalkuttaa nainen osaa, täydellisesti.

Ja miehet osaa uhritua täydellisesti. Minä osallistuin aikanaan niin polttopuiden tekoon kuin lumenluontiinkin. Auton öljyt vaihtoi ihan huoltoliike. Renkaatkin vaihdoin ihan itse, sen lisäksi tein ihan kaikki ne naisten työt, eli ruuat, siivoamisen , kaupassakäynnit ja lastenhoidot. Uhriudu sinä vaan ja kuvittele, että ne miesten työt tekee aina mies. Todellakin on entinen mies ja toista saamatonta uhriutujaa en huoli ikinä.

Vierailija
10/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee tosi paljon näitä vastaavia "lemppaisin miehen heti, jos X" ja yleensä se X on jokin ihan arkinen juttu eikä tyyliin väkivaltainen käytös. Kertoo siitä, että naiset etsivät jotain yli-ihmistä mieheksi, jolla ei ole vikoja ja heikkouksia. Sellaista voi etsiä ikänsä löytämättä, koska kaikki miehet ovat ihmisiä ja ihmisillä on aina puutteita.

Vierailija
11/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peru. Tiedän pariskunnan (tai siis entisen), jonka toinen osapuoli ilmoitti häämatkalla haluavansa eron -_- Nolompaa SE on, tuli vielä toiselle osapuolelle yllätyksenä, ei kuulemma ollutkaan valmis muttei kehdannut sanoa aiemmin...

Vierailija
12/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Itse haluan tehdä nimenomaan ne sinun miehen töinä pitämäsi työt, tosin autoista en tajua mitään. Ne työt joutuisin teettämään huoltoliikkeessä jos auto olisi. Rakastan puuhommia, kuten vesakon harvennusta ja polttopuiden tekoa. Lumen luontia en rakasta, mutta teen.

Vierailija
13/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos miehellä on paljon niitä urakkahommia, kuten kerrot, niin missä välissä se niitä ruokaostoksia tekisi. Oletko itse työssä jossain kodin ulkopuolella?

Vierailija
14/14 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina kaivetaan esiin vanhoja ketjuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi