Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei tee alotteita sängyssä ?

Vierailija
09.09.2018 |

Ongelmana ettei nainen tee alotteita ollenkaan sängyssä vaan minä joudun aina tekemään. Olen asiasta pari kertaa puhunut kun on puhuttu seksistä ja seksuaalielämästä ja hänen vastaus oli se ettei ole tottunut eikä uskalla koska ahdistaa ja ujostuttaa. Olen kuitenkin jatkuvasti rohkaissut häntä tässä asiassa ja itseä lähinnä ihmetyttää se että eikö sellainen ujostaminen helpota jos toinen suorastaan toivoo että kävisi ihan omasta aloitteestaan joskus kiinni ja puristaisi perseestä ja vaikka hiplaisi etumusta?? Jos nainen sanoisi minulle että toivoisi minun olevan suorempi seksialotteissa niin se päinvastoin helpottaisi omaa jännittämistä. Itsellä alkaa olemaan sellainen olo että omat halut on vähentyneet huomattavasti kun tuntuu että joutuu yksin seksielämää pyörittämään. Ollaan m27 ja n 24

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan ap, tuota se on jatkossakin. M48

Vierailija
22/25 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan ap, tuota se on jatkossakin. M48

Samaa veikkaan.

Mutta tämähän ei ole ainoastaan miesten ongelma. Osanotto myös huonoista miehistä kärsiville naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun matalalibidoiset hissukkanaiset ja vässykkämiehet eivät juuri näillä palstoilla liiku niin mielipiteitä ja näkökulmia ”ojan toiselta puolelta” ei näihin keskusteluihin saada. Huono homma.

Vaikka hissukkavässyköi ei palstalla juuri ole, niin aivan vapaa sana heilläkin on parisuhteissaan. Ongelma onkin yleensä se, ettei sellaisesta ihmisestä oikein saa mitään näkökulmaa seksiasiaan irti. Vaikka mitä kyselee, tekee ja ehdottaa, kokeilee,kannustaa ja on välillä hiljaakin ja painostamatta, on ojan puolella edelleen kuin vellin astuisi; ei muutosta.

Lopulta kun kaikki keinot on käytetty, viimeisestä seksikerrasta on kuukausia ja se oma hissukkavässykkä kotona ehdottaa että voitasko me vaikka unohtaa koko seksi, tullaan viimeistään tänne kysymään että mitäs nyt sitten. Se on kurja ojanpiennar tarpoa, enkä sitä kenellekkään toivo sen itsekin kokeneena.

Ja kyllähän täällä joskus käy matalalibidoisia. Heidän antinsa on yleensä keskustelussa ollut ”miksi pitää olla mielessä vain seksi seksi seksi, eikö teillä ole oikeasti mitää muuta tärkeää elämässä” :D.

N48

Vierailija
24/25 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän päälle se nimenomaan rupeaa syömään miestä.

Alkaa miettimään, että välittääkö se toinen ollenkaan, tai että eikö seksi minun kanssani tunnu miltään, kun oma-aloitteista kosketusta ei tule, ei suutelemista, ehkä joskus "pakon edessä" velvollisuudesta tehty aloite, joka sekin johtaa nimenomaan siihen, että itse olet se joka "suorittaa" sitä esileikkiäkin ja jonka ehdoilla mennään se yhdyntäpuolikin.

Jotenkin sitä luulisi, että jos se läheisyys ja seksi tuntuisivat hyvältä, niin siitä seuraisi se, että sitä haluaa lisää ja on valmis jotain tekemäänkin sen eteen. Ja kun toinen ei tee, niin seuraava ajatus on sitten se, ettei toinen koe minun läheisyyttäni tai seksiä minun kanssani hyväksi tai tavoittelemisen arvoiseksi.

Yritä siinä sitten enää itsekään innostua.

Aivan samanlaiset mietteet omassakin päässä on. Sitten jos asiasta sanoo vedetään kauheat kilarit tai keksitään kauheita selityksiä.

Vierailija
25/25 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun matalalibidoiset hissukkanaiset ja vässykkämiehet eivät juuri näillä palstoilla liiku niin mielipiteitä ja näkökulmia ”ojan toiselta puolelta” ei näihin keskusteluihin saada. Huono homma.

N48 kirjoitti:

Vaikka hissukkavässyköi ei palstalla juuri ole, niin aivan vapaa sana heilläkin on parisuhteissaan. Ongelma onkin yleensä se, ettei sellaisesta ihmisestä oikein saa mitään näkökulmaa seksiasiaan irti. Vaikka mitä kyselee, tekee ja ehdottaa, kokeilee,kannustaa ja on välillä hiljaakin ja painostamatta, on ojan puolella edelleen kuin vellin astuisi; ei muutosta.

Meillä juurikin näin. Kantaa ottavin kommentti on ”ehkä, en tiedä” :)

N48 kirjoitti:

Lopulta kun kaikki keinot on käytetty, viimeisestä seksikerrasta on kuukausia ja se oma hissukkavässykkä kotona ehdottaa että voitasko me vaikka unohtaa koko seksi, tullaan viimeistään tänne kysymään että mitäs nyt sitten. Se on kurja ojanpiennar tarpoa, enkä sitä kenellekkään toivo sen itsekin kokeneena.

N48

Varmasti. Meillä ei olla vielä siellä asti ja tuskin mennäänkään. Kyllä vaimolla haluja on, mutta joko hän vain on sellainen hissukka sängyssä kuin on eikä muuksi muutu, tai en osaa käsitellä häntä niin kuin pitäisi, tai sitten ne halut eivät kohdistu riittävästi minuun. Ensimmäinen vaihtoehto on huonoin koska asialle ei mitään voi. Toisessa vaihtoehdossa voi itse yrittää vielä jotakin, mikä tosin on hankalaa kun kysymällä ei asiaa voi selvittää. Viimeisessä vaihtoehdossa vaimo voi sitten vapaasti hakea kunnon kicksit jostain muualta, enhän minä hänen tavaraansa omista, mulla on siihen korkeintaan vain heikko nautintaoikeus.

Aion asialle kyllä tehdä jotain ja nostaa mirrin pöydälle. Ensin kirjaimellisesti ja viimeisenä keinona kuvaannollisesti. Sitten puhutaan asiat halki, vaikka kuinka ahdistaisi haluistaan puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä