Mitä 40+ naiset katsotte Netflixistä?
Itse pitäisin jos tarjolla olisi oman nuoruuden sarjoja ja leffoja mutta eipä ole. Näistä uusista sarjoista ja leffoista olisi siis löydettävä jotakin katsottavaa.
Jos pääosissa aivan teinejä niin ei oikein jostain syystä innosta vaikka en tarkoita että pitäisi nyt omaa elämäntilannetta kaiken peilatakkaan.
Ei myöskään kiinnosta tieteisseikkaillut scifi-maailmoineen joita siellä tuntuu paljon olevan tai 20+biletyselokuvat. Mitä te muut olette löytäneet, mihin sarjoihin olette koukkuuntuneet? Entä hyvät leffat?
Kommentit (29)
Olen tykännyt sarjoista: Orange is the new black, Good wife ja Breaking bad (omaan makuun välillä liian väkivaltainen).
Myös House of cards on hyvä.
Viaplaylta katsoin sarjan The affair, johon myös jäin koukkuun.
Elokuvia en ole katsonut kun romantiikkaosasto näytti jo tv:stä muutamaan kertaan katsotulta.
N44
Kauhua ja psykologisia trillereitä. Harmittavan vähän näistä tulee uusia leffoja.
Meillä on ollut Netflix yli puoli vuotta. Olen miehelleni sanonut, että sanoo, jos löytää jotain mua kiinnostavaa. (ja kertasin vielä, millaisista pidän)
Eipä oo sitten yhtään vinkannut, joten mitään en oo kattonutkaan.
Breaking Bad
House of Cards
Stranger Things
Narcos
Mindhunter
The Crown
Jessica Jones
Luther
Broadchurch
Jne jne jne.
Yleisesti ottaen pidän eniten jännityksestä/mysteereistä/toiminnasta, esim. pelkkä romantiikka tai ihmissuhdedraama ei uppoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut Netflix yli puoli vuotta. Olen miehelleni sanonut, että sanoo, jos löytää jotain mua kiinnostavaa. (ja kertasin vielä, millaisista pidän)
Eipä oo sitten yhtään vinkannut, joten mitään en oo kattonutkaan.
Varmaan kannattaisi vaan ihan itse sitten etsiä jotain katsottavaa eikä jäädä odottamaan, että mies tekee sen puolestasi? Jos 70-vuotias äitini on oppinut käyttämään Netflixiä, etköhän sinäkin opi.
Viimeksi tuli katottua korealainen draama Something In The rain. Oli kiva.
Bloodline todella koukuttava. Seuraavaksi Ozarkin toinen tuotantokausi. Dr Foster ja Safe olivat myös hyviä sarjoja.
Bloodline, House of Cards, Ozark, OITNB, The Affair, Black Mirror (hyytävä, ei mikään hyvän mielen sarja), Suits.
The Crown
Designated survivor
Timeless
The 100
Grace and Frankie
Call the Midwife
Anna, A lopussa
Outlander
Secrets of great British castles
Sodan aika, hyvä espanjalainen
Gran hotel, sekopäinen juoni, mutta koukuttava
The Crown
Yritin aloittaa Meren katedraalia, koska kirja oli hyvä, mutta en kestänyt kun oli niin raaka.
Arne Dahl, Loukussa, La Mante, Mar de Plastico, Marseille, Johan Falk, Jäätynyt vaara, Millenium-trilogia, Meren katedraali... onhan noita.
House of cards on koukuttava sarja, katsotaan yhdessä miehen kanssa.