Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmetin miehet

Vierailija
09.09.2018 |

Olin koiran kanssa lenkillä ja vastaan tuli söötti mies. Jostain syystä koira käveli suoraan miehen luokse tervehtimään. Yleensä koira ei lähesty vieraita. No seuraavaksi koira heittäytyikin selälleen (mitä se ei tee koskaan) ja mies rapsutteli sitten koiraa kysellen samalla koiran nimeä, ikää ym.
Juttelimme varmaan viitisen minuuttia ja ukko ei vilkaissutkaan minua kuin ohimennen. Jos törmäämme jatkossa niin mies varmasti tunnistaa koiran mutta ei takuulla tunnista minua.
Ärsyttää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olisikin ollut kiinnostunut sinusta niin valittaisit täällä siitä että koiraakaan ei saa rauhassa kusettaa kun miehet lähentelevät jatkuvasti?

Vierailija
2/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin työpaikan parkkipaikan läpi, kun yhtäkkiä jonkun irtonainen koira kosketti mua nenällä pohkeesta. Hätkähdin yllättävästä tilanteesta ja koira juoksi samantien takaisin omistajalleen. En mäkään katsonut, että miltä se ulkoiluttaja näytti.

Voi minua hemmetin naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut että koirat ovat kivempia kuin naiset.

M48

Vierailija
4/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halunnut ahdistaa sinua osoittamalla kiinnostusta.

Saatan itsekin miehenä tehdä niin, että välttelen katsekontaktia vaikka olisin kiinnostunut naisesta koska en usko että nainen voisi kiinnostua.

Vierailija
5/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt näin monta kertaa. Nainen tulee oman koiransa kanssa hieromaan tuttavuutta minun ja koirani kanssa. Useita minuutteja nainen keskustelee kanssani ja minä hänen kanssa. Sitten kun on aika jatkaa matkaa niin jäädään suu auki toljottamaan? Ilmeisesti odotti, että minä pyytäisin numeroa etc?

Miksi sinä et nainen pyydä jos mielesi tekee selvästi enemmin tutustua?

Vierailija
6/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48

Koira ei hylkää ja petä.

Vierailija
7/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48

Ja halvempia.

M43

Vierailija
8/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen olisi pitänyt tehdä, kosia? Kai miehellä on oikeus olla kiinnostumatta jokaisesta vastaantulevasta naisesta. Ehkä hän oli menossa kuumille treffeille.

Vierailija
9/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei halunnut ahdistaa sinua osoittamalla kiinnostusta.

Saatan itsekin miehenä tehdä niin, että välttelen katsekontaktia vaikka olisin kiinnostunut naisesta koska en usko että nainen voisi kiinnostua.

Mee too lad mee too.

Vierailija
10/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ap:n itsekin pitänyt heittäytyä selälleen?

Vierailija
11/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koiran kanssa lenkillä ja vastaan tuli söötti mies. Jostain syystä koira käveli suoraan miehen luokse tervehtimään. Yleensä koira ei lähesty vieraita. No seuraavaksi koira heittäytyikin selälleen (mitä se ei tee koskaan) ja mies rapsutteli sitten koiraa kysellen samalla koiran nimeä, ikää ym.

Juttelimme varmaan viitisen minuuttia ja ukko ei vilkaissutkaan minua kuin ohimennen. Jos törmäämme jatkossa niin mies varmasti tunnistaa koiran mutta ei takuulla tunnista minua.

Ärsyttää.

Olisit heittäytynyt itsekin selällesi. Et voi syyttää kuin itseäsi. XD

Vierailija
12/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko koiran anuksen valkaista? Minulla on valkea villakoira ja sen perse näyttää, no perseeltä ja haluaisin, että se ei paista silmään kuin aurinko taivaalla.

Vierailija
13/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään , ihana mies kun tykkäsi koirasta <3   Täydet pisteet miehelle! 

Vierailija
14/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodari pakkotoistosta kirjoitti:

Voiko koiran anuksen valkaista? Minulla on valkea villakoira ja sen perse näyttää, no perseeltä ja haluaisin, että se ei paista silmään kuin aurinko taivaalla.

Muumi-tarra päälle.

Vierailija
15/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan kannattanut tehdä jotain, että mies olisi vilkaissut.

Mikähän tässä nyt oli kollektiivisesti kaikkien miesten vika, kun otsikossa on monikko?

Vierailija
16/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodari pakkotoistosta kirjoitti:

Muumi-tarra päälle.

Bodareilla taitaa olla muutakin käyttöä näille koirille, et veikkaan ettei tarra ole ratkaisu :D

17/17 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule kuin mummot juttelemaan ja rapsuttelemaan koiraani, kun olen koiran kanssa ulkona.