Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tälläistä että miehen veljen lapsi ei edes tunne teitä?

Vierailija
09.09.2018 |

Miehen veljellä 4v lapsi joka ei tunne meitä kun vanhempansa eivät ole missään tekemisissä (sisarukset). Samassa kaupungissa asutaan, mutta ei ole koskaan kyläillyt meillä! Vierestä tässä puolisona seuraan tätä kyräilyä, aivan typerää! Toista se on omien sisarusteni kanssa! Heidän lapsensa on läheisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kiinni omissa saati miehen sisaruksissa? Olen ihan eri maata miehen veljen kanssa enkä erityisen harmistunut, että emme juuri ole tekemisissä. Ei mitään riitoja mutta ei mitään yhteistäkään.

Erityisen paljon pistää korvaan tuo ap:n ”oma perhe”. Miehesi ja lapsenne ovat sinun oma perheesi nyt, eivät sinun lapsuudenperheesi. He ovat sukulaisiasi. Kokisin tosi loukkaavaksi, jos mieheni puhuisi veljestään ja vanhemmistaan omana perheenään.

Vierailija
22/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta miehen vanhin lapsi ei tunne edes veli puoltaan. Äitinsä niin päättänyt. Ei ole koskaan nähnytkään.

Kamalaa, kun aikuisten riidat kohdistetaan lasten sukulaissuhteisiin. Ei siinä lapsia ajatella, mutta lapset ajattelevat.

Olen ihan samaa mieltä.

Tälläinen on ihan häiriintynyttä.

Ketä sitten pidätte läheisinä jos että sisaruksianne ja heidän lapsiaan?

Kenen kanssa vietätte jouluja ja pyhiä jos ette koskaan lähisuvun kanssa?

Ap

Miten koko juttu kuuluu sinulle yhtään mitenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta miehen vanhin lapsi ei tunne edes veli puoltaan. Äitinsä niin päättänyt. Ei ole koskaan nähnytkään.

Kamalaa, kun aikuisten riidat kohdistetaan lasten sukulaissuhteisiin. Ei siinä lapsia ajatella, mutta lapset ajattelevat.

Olen ihan samaa mieltä.

Ap

Mitä sinulle kuuluu jankuttaa, ettei lähisukulaisten, varsinkin lasten väleistä saisi välittää? Jos sinun lapsesi ei tunne sukuaan, ole sinä siitä vapaasti onnellinen.

Vierailija
24/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä.

Ap

Mitä sinulle kuuluu jankuttaa, ettei lähisukulaisten, varsinkin lasten väleistä saisi välittää? Jos sinun lapsesi ei tunne sukuaan, ole sinä siitä vapaasti onnellinen.

Itsestäänhän ap aloituksessa huolta kantaa.

Enkä nyt pitäisi serkkua mitenkään hervottoman lähisukulaisena.

Vierailija
25/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä.

Ap

No ihan kuule sen ydinperheen kesken lähtökohtaisesti. Jos kumpaakin huvittaa, niin sitten omien ja/tai miehen vanhempien. En haluaisi miehen olettavan, että haluan kitua joulunpyhät anoppini seurassa, enkä oleta hänen kaipaavan oman äitini seuraa. Voimme olla heidän kanssaan, mutta kumpikaan ei pidä sitä oletuksena. Vaan kaikkein tärkeintä, eli toistemme ja lastemme kanssa olemista.

Vähän on huolestuttavaa jos aikuisella ihmisellä on vielä napanuora noin vahvana lapsuudenkotiin. Voi johtaa hankaluuksiin, tiedän useita tapauksia. Ei siinä mitään, jos homma on kaikille ok, mutta ketään ei saisi vastentahtoisesti pakottaa oleilemaan toisen puoliskon sukulaisten kanssa vain siksi kun ”minä ja mun sisarukset/vanhemmat/tms”.

Vierailija
26/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin vasta aikuisena osaan sukuuni. Harmittaa menetetyt vuodet ja aikuisten itsepäisyydet, kun kohdistivat meihin lapsiin kinansa.

Vierailija
27/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä.

Ap

Ei kuulu sulle. Ihmisillä on varmasti aivan riittävän raskasta ja surullista näissä asioissa ilman sun jeesustelua.

Vierailija
29/30 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tunneta. Kolme veljestä ja kaikki riidoissa

Vierailija
30/30 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kaikkia veljieni (ja sisarieni) lapsia.