Onko muilla tälläistä että miehen veljen lapsi ei edes tunne teitä?
Miehen veljellä 4v lapsi joka ei tunne meitä kun vanhempansa eivät ole missään tekemisissä (sisarukset). Samassa kaupungissa asutaan, mutta ei ole koskaan kyläillyt meillä! Vierestä tässä puolisona seuraan tätä kyräilyä, aivan typerää! Toista se on omien sisarusteni kanssa! Heidän lapsensa on läheisiä.
Kommentit (30)
Oletpa kiva puoliso, kun täällä irvailet miehesi etäisille perhesuhteille. Kai siihen on omat syynsä, vaikket sinä niitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen veljellä 4v lapsi joka ei tunne meitä kun vanhempansa eivät ole missään tekemisissä (sisarukset). Samassa kaupungissa asutaan, mutta ei ole koskaan kyläillyt meillä! Vierestä tässä puolisona seuraan tätä kyräilyä, aivan typerää! Toista se on omien sisarusteni kanssa! Heidän lapsensa on läheisiä.
Jos on yhtä vaikeeta kuin esim. jollakin on yhden anopin kanssa, ihmekös tuo?
Miksi pitäisi tuntea? Varmasti on syynsä, miksi eivät halua olla kanssanne tekemisissä.
En tunnistanut veljentytärtä valokuvasta, vaikka näin hänet viimeksi kesäkuun alussa. Oli niin jännä ilme.
Kaikki suvut eivät ole tiiviitä ja varmaan parempi niin. Sukua kun ei voi valita, mutta ystävänsä voi.
Mieheni äiti ei tunne minua. Ei itse asiassa tiedä edes että minä tai hänen lapsenlapsensa ollaan olemassa.
Meillä lapset eivät tunne serkkujaan, ikinä eivät ole siis nähneetkään isän puolen suvusta muita kuin isän äidin...
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset eivät tunne serkkujaan, ikinä eivät ole siis nähneetkään isän puolen suvusta muita kuin isän äidin...
Mikä teillä tähän on syynä?
Meillä syynä on tämän miehen veljen kateus meitä kohtaan. On ollut aina samanlainen, ennen lapsiakin huono itsetunto, jäänyt veljensä varjoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä tähän on syynä?
Meillä syynä on tämän miehen veljen kateus meitä kohtaan. On ollut aina samanlainen, ennen lapsiakin huono itsetunto, jäänyt veljensä varjoon.
Ap
Viha, katkeruus, vanhat kaunat.
Lasten isä ei siis suostu tapaamaan muita sisaruksiaan tai heidän lapsiaan. Tämän vuoksi emme heistä tiedä mitään, tai juurikaan mitään.
En ole koskaan tavannut miehen veljen lapsia. Asutaan eri maissa. Ei huvita tuhlata lomia ja rahoja puolison sukulaisten luona kyläilyyn. Eikä heitä näköjään meidän luona käymiseen.
Omien sisarusteni lapset sentään tunnistaisin, mutta muutamaa heistä en ole nähyt ainakaan kolmeen vuoteen. Välit sisaruksiin ihan hyvät mutta etäiset.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut miehen veljen lapsia. Asutaan eri maissa. Ei huvita tuhlata lomia ja rahoja puolison sukulaisten luona kyläilyyn. Eikä heitä näköjään meidän luona käymiseen.
Omien sisarusteni lapset sentään tunnistaisin, mutta muutamaa heistä en ole nähyt ainakaan kolmeen vuoteen. Välit sisaruksiin ihan hyvät mutta etäiset.
Kauhean surullista!
Minä ainakin kärsin tästä! En todellakaan ivallinen kuten joku kirjoitti. Onneksi välit oman perheeni sisarusten lapsiin lämpimät.
Ap
Olen tavannut miehen siskon lapset kummankin kerran. Sisar niin vastenmielinen ja miehensä vielä vastenmielisempi että se riitti. Toisen kälyn vanhemman lapsen olen nähnyt vauvana, toista en lainkaan. Ks syy edellä.
Ei, mutta miehen vanhin lapsi ei tunne edes veli puoltaan. Äitinsä niin päättänyt. Ei ole koskaan nähnytkään.
Mun lapsilla on 22 serkkua. Eivät he tunne heistä kuin muutaman. Ei mies ole sisarustensa kanssa missään tekemisissä joulukortteja enempää, paitsi vanhimman veljensä. Tämä perhe on lapsilleni tuttu, mutta se, että heitä yli 10 vuotta vanhemmat serkkut on serkkuja on vähän hämärän peitossa. Minun sisaruksilla ei ole lapsia, mutta nuorin lapsista on kaveri enonsa ja kummisetänsä kanssa ja käy tämän luona oma-alotteisesti silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean surullista!
Minä ainakin kärsin tästä! En todellakaan ivallinen kuten joku kirjoitti. Onneksi välit oman perheeni sisarusten lapsiin lämpimät.
Ap
Mitä ihmettä se sinua liikuttaa. Kyllähän maailmassa on paljonkin ihmisiä, joita et ole nähnyt ja jotka ei tunne sinua. Miksi pitäisi hengata väkisin porukan kanssa, josta ei pidä vain koska ollaan sukua jotain kautta?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta miehen vanhin lapsi ei tunne edes veli puoltaan. Äitinsä niin päättänyt. Ei ole koskaan nähnytkään.
Kamalaa, kun aikuisten riidat kohdistetaan lasten sukulaissuhteisiin. Ei siinä lapsia ajatella, mutta lapset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, kun aikuisten riidat kohdistetaan lasten sukulaissuhteisiin. Ei siinä lapsia ajatella, mutta lapset ajattelevat.
Olen ihan samaa mieltä.
Tälläinen on ihan häiriintynyttä.
Ketä sitten pidätte läheisinä jos että sisaruksianne ja heidän lapsiaan?
Kenen kanssa vietätte jouluja ja pyhiä jos ette koskaan lähisuvun kanssa?
Ap
Ei kuulu sinulle.