Vakava tilanne Göteborgissa: Ruotsidemokraattien äänestysliput kaksi tuntia kateissa
Ruotsissa on käytössä puoluekohtaiset vaalilipukkeet, joten tapaus oli vakava.
GÖTEBORGISSA Annedalsskolanin äänestyspisteellä sattui tänään vakava tilanne. Ensimmäiseen kahteen tuntiin ruotsidemokraattien äänestäminen oli vaikeampaa kuin muiden puolueiden, koska puolueen vaalilaput puuttuivat äänestyspisteeltä, uutisoi SVT.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin tänään Sosiaali demokraattei haha
Ootte varmaan vihaisia 😂😂😂 pellet ilman pill*a!Kyllä minä yhden toisenkin hölmön tunnen, joten et ole mitenkään uniikki.
Sulla ei oo pill*a eikö? Säkin oot niin mainstream pill*ton suomi ukko. KaljamaHa läsk* ruma myös 😂
Sinä kuitenkin olet vain n******i
Haha niin olenkin yhtä née k e## kuin sinäkin 😂😂 mutta onneks olen laiha.
Taitaa "ruodolta" tulla itku illalla kun äänestyksen tulos selviää.
Kyllähän ne rullahuuliset Toyota Hiluxin lavalla matkustavat & eläimien lailla ölisevät teknikaalit ovat naamarit norsunvärkillä kun se tulos tulee. Saavat alkaa viikkaamaan sitä sirkustaan nippuun ja katselemaan Myydään-palstoilta myytäviä kamelifarmeja aavikoiden nurkilta, se kun on muutenkin niiden luontaista elinaluetta. Nythän ne ovat kuin haitallinen vieraslaji ympäristössä johon ne eivät kuulu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte varmaan vihaisia 😂😂😂 pellet ilman pill*a!Kyllä minä yhden toisenkin hölmön tunnen, joten et ole mitenkään uniikki.
Sulla ei oo pill*a eikö? Säkin oot niin mainstream pill*ton suomi ukko. KaljamaHa läsk* ruma myös 😂
Haha en ole yhtään yllättynyt etenkin hiljaisuudesi läskeytes ja pill*ttomuutes suhteen lol et sit kommentoinut sitä koska tiedät ettei Suomi naiset na* sua 😂😂
Todellako tällaisetkin saavat äänestää?
Kyllä iso mun#isilla on äänioikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne rullahuuliset Toyota Hiluxin lavalla matkustavat & eläimien lailla ölisevät teknikaalit ovat naamarit norsunvärkillä kun se tulos tulee. Saavat alkaa viikkaamaan sitä sirkustaan nippuun ja katselemaan Myydään-palstoilta myytäviä kamelifarmeja aavikoiden nurkilta, se kun on muutenkin niiden luontaista elinaluetta. Nythän ne ovat kuin haitallinen vieraslaji ympäristössä johon ne eivät kuulu millään tavalla.
Mina ei ummara yhtä mita sinä sanoa. 😏 mina pita tehdä kela pättös ja otta sinä raha
Vierailija kirjoitti:
Onpa varsinainen "vaalisalaisuus" ihan kuin jossain banaanivaltiossa.
Eikse ala melkein jo oleenki sitä..
wallah, mina vannon, Sverige systeemi paljon tasa-arvompi kuin Suomissa.
Vierailija kirjoitti:
wallah, mina vannon, Sverige systeemi paljon tasa-arvompi kuin Suomissa.
Kyllä. Nää ukot täällä riehuu, mut muista Hei et täällä suomessa on mukavia suomalaisia myös. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknikaali : https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/the-toyota-pickup-truck-is…
Johan oliskin jo korkea aika päästä tuosta sakista eroon. Mieluiten niin että menevät sinne mistä tulivatkin. Ei ole kellään ikävä, paitsi eräällä V.O.K :ien hoodeilla vaikuttavalla naarasrodulla.
Minustakin Ruotsin vaalilippusysteemi on älytön. Se kuitenkin sai alkunsa kymmeniä vuosia sitten, jolloin Ruotsidemokraateista ei ollut tietoakaan, joten tätä puoluetta vastaan systeemiä ei ole erityisesti suunniteltu. Tietääkseni äänestyskoppiin voi halutessaan ottaa kaikkien puolueiden lipukkeet, jolloin kukaan ei tiedä, ketä on äänestänyt.
Veikkauksia voittajasta
1.kokoomus
2.sdp
3.ruotsinpersut
Erektio ongelmia? 😂😂 akka varmaan panee niitä nee*ereitä ja on itte lomalla. Kunnon munn×a sille. Sun Veltto ei kelpaa