Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Aino Kassinen ei..

Vierailija
09.09.2018 |

..olisi pelastanut Hitleriä selvännäköisyydellään hänen saapuessaan Suomeen, niin olisiko historia ollut oleellisesti erilainen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Kassinen ei ollut muuta kuin paskaa jauhava vanha korppu.

Vierailija
2/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tätini kävi Kassisen luona kysymässä avioliittonsa tulevaisuudesta ja mahdollisesta lapsista. Pieleen meni ennustukset. Aino Kassinrn oli samanlainen huijari kuin muutkin vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut historiasta, mutta  en ole koskaan kuullut Aino Kassisesta.

Wikipediasta selvisi, että Kassinen on joku hörhöjen supersankari.

Vierailija
4/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä senverran että en ole mikään yliluonnollisen täydellinen kieltäjä, mutta Aino Kassisesta suorastaan paistaa teeskentely. Aino Kassisen ennustuksista ei ole mitään todisteita ja Aino Kassisen ennustukset ovat sellaisia jotka Aino Kassinen on joskus jälkikäteen itse kertonut muka ennustaneensa. Ihan hyvin minäkin voisin nyt alkaa väittää ennustaneeni aikoinaan Estonian uppoamisen ja wtc iskut.

Vierailija
5/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Kassisen luona en ole käynyt, mutta nuorena kävin jossain Riihimäen lähellä erään toisen ennustajan luonaa. Hän kyllä tiesi paljonkin  minun tulevasta elämästäni. En ollut sanonut sanaakaan, kun hän katsoi minua erittäin sinisillä silmillän ja kysyi osuvan kysymyksen. Kyllä se aika hyvä arvaus olisi ollut, siis jos olisi ollut arvaamista. Kaikki ei tietenkään ole tapahtunut kuten hän ennusti, mutta ällistyttävän paljon. En tosin suosittele ihan nuorille mitään tällaisia ennustajakäyntejä. Sain kuulla ikäviäkin asioita ja hän ikäänkuin varoitti minua. En vaan kuitenkaan uskonut.

Vierailija
6/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa kirja:" Aino Kassinen kertoo" ja jutellaan sitten lisää.

Vesa-Matti Loiri oli Ainon oppilas.

Vierailija
7/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino näki mitä H:n lentokoneelle tapahtuu. Siihen oli kentällä varauduttu ja H pelastui.

Vierailija
8/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Kassisella oli myös parantajan lahja, jonka hän sai Jeesukselta.

Vierailija
9/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut historiasta, mutta  en ole koskaan kuullut Aino Kassisesta.

Wikipediasta selvisi, että Kassinen on joku hörhöjen supersankari.

Paljon siis tiedät, muttet kaikkea.

Vierailija
10/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino Kassisella oli myös parantajan lahja, jonka hän sai Jeesukselta.

Ei ollut, mutta tiesi, että Saksat tulevat yhdistymään.

Vierailija
11/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko historia ollut erilainen?

Tähän kysymykseen ei ole vastattu.

Vierailija
12/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino Kassisen luona en ole käynyt, mutta nuorena kävin jossain Riihimäen lähellä erään toisen ennustajan luonaa. Hän kyllä tiesi paljonkin  minun tulevasta elämästäni. En ollut sanonut sanaakaan, kun hän katsoi minua erittäin sinisillä silmillän ja kysyi osuvan kysymyksen. Kyllä se aika hyvä arvaus olisi ollut, siis jos olisi ollut arvaamista. Kaikki ei tietenkään ole tapahtunut kuten hän ennusti, mutta ällistyttävän paljon. En tosin suosittele ihan nuorille mitään tällaisia ennustajakäyntejä. Sain kuulla ikäviäkin asioita ja hän ikäänkuin varoitti minua. En vaan kuitenkaan uskonut.

Varmaan hän ennusti että tapaat miehen, saat lapsia, sairastut eli kaikkea yleistä, joka 95 prosenttia ihmisistä kokee.

Vierailija
13/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on myös kertonut Amerikan viisaasta miehestä, joka pelastaa maailman tuhoavilta voimilta.

Mun mielestä siinä viitattiin selvästi Amerikan nykyiseen presidenttiin.

Vierailija
14/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän ei osannut ennustaa poikansa Katto Kassisen lento-onnettomuutta?

Vierailija
15/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodissa on käytetty apuna selvännäkijöitä.

Tämä on fakta.

Muuten, ne sotahaudat mitä nyt on avattu Venäjällä on melko varmasti venäläisten ampumia palautettuja sotavankeja. Silloin joskus aikanaan kummankin isovanhempani tilalla oli töissä venäläinen sotavanki.

Ne kertoi, että kun ne palautetaan, niin ne tapetaan. Niistä ei koskaan kuulunut mitään. Ehkä näin kävi.

Vierailija
16/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ei osannut ennustaa poikansa Katto Kassisen lento-onnettomuutta?

👍

Vierailija
17/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selvänäkijä Aino Kassisen ennustuksia"

http://personal.inet.fi/surf/a1/b/kassinen.html

Tässä todisteita Aino Kassisen lahjoista.

Vierailija
18/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on fakta.

Muuten, ne sotahaudat mitä nyt on avattu Venäjällä on melko varmasti venäläisten ampumia palautettuja sotavankeja. Silloin joskus aikanaan kummankin isovanhempani tilalla oli töissä venäläinen sotavanki.

Ne kertoi, että kun ne palautetaan, niin ne tapetaan. Niistä ei koskaan kuulunut mitään. Ehkä näin kävi.

Minunkin mummolassa oli sota-aikaan venäläinen sotavanki tekemässä maatilan töitä.

Hän söi samassa pöydässä samaa ruokaa kuin perhekin. Alex tai jotain sinne päin oli näyttänyt kädellään eleen kaulassaan mitä tapahtuu kun palautetaan.

Vierailija
19/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on fakta.

Minunkin mummolassa oli sota-aikaan venäläinen sotavanki tekemässä maatilan töitä.

Hän söi samassa pöydässä samaa ruokaa kuin perhekin. Alex tai jotain sinne päin oli näyttänyt kädellään eleen kaulassaan mitä tapahtuu kun palautetaan.

Täytyi palauttaa, kun käsky kävi. Lähes kaikki tiesivät, mitä palautetuille vangeille tapahtui.

Vierailija
20/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet perheet oikeasti kiintyivät noihin vankeihin ja tunsivat sympatiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä