Jos Aino Kassinen ei..
..olisi pelastanut Hitleriä selvännäköisyydellään hänen saapuessaan Suomeen, niin olisiko historia ollut oleellisesti erilainen?
Kommentit (29)
Eikö Pekka Siitoinkin ollut Ainon opetuslapsi?
Mummo kertoi, että rintamalta kotiin palanneen veljen oli vaikeaa istua samaan pöytään venäläisen sotavangin kanssa. Näin kuitenkin tapahtui.
Varmaan hän ennusti että tapaat miehen, saat lapsia, sairastut eli kaikkea yleistä, joka 95 prosenttia ihmisistä kokee.[/quote]
Se mies oli jo mukana. Sairauksista ei puhunut mitään, mutta tälle miehelle hän mm. sanoi, että mies tulee aiheuttamaan minulle paljon surua. Kuten tulikin.
Lapsiasiaa en kommentoi, mutta siinäkin hän oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hän ennusti että tapaat miehen, saat lapsia, sairastut eli kaikkea yleistä, joka 95 prosenttia ihmisistä kokee.
Se mies oli jo mukana. Sairauksista ei puhunut mitään, mutta tälle miehelle hän mm. sanoi, että mies tulee aiheuttamaan minulle paljon surua. Kuten tulikin.
Eli koet sydänsuruja miehen takia. Kukapa nainen ei. Sori, mutta sinua on huijattu.
Me saadaan toinen aurinko..? Okei, hienoa.
Mitä jos me saadaan toinen aurinko?
Olen kyllä lukenut juttuja tuosta toisesta auringosta. Se saattaa olla mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan toinen aurinko..? Okei, hienoa.
Piti saada jo viime vuosituhannen puolella.
Paras ennustus on kyllä tuo "Castro hallitsee Kuubassa". Mahtoi vaatia hirveästi ennustajanlahjoja vuonna 71 kun Castro oli jo vuosia hallinnut Kuubaa.