Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vein komean ja ihanan miehen 35 v yh- äidin nenän edestä

Vierailija
09.09.2018 |

Oon 22v nainen ja vein juuri ihanan ja komean 32v miehen 35v yh- äidin nenän edestä. Huomaa kyllä, kuinka vanhemmat miehet pitävät siitä, että nainen on heitä paljon nuorempi. Tuo nainen lähettelee katkeria viestejä minulle. Huomaa, että vähän harmittaa , kun ei tuollaiselle miehelle kelvannut, vaan jäi nuoren naisen varjoon.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni järkevä nainen haluaa vanhemman miehen. 20 v on vielä kypsymätön ihmissuhteisiin ja muutenkin elämänarvot on tyhjän kanssa

Ihan niin kuin 20 v. naisillakin. Yleensä näissä käy niin että se vanhempi mies on jostain syystä jäänyt vähän kakaraksi ja siksi viihtyy nuorten kanssa. Sitten ajan myötä se nuorikin nainen kasvaa henkisesti ohi ja tulee ero. Mies yrittää saada vielä uuden nuoren naisen, kun oma ajattelu edelleen kuin teinillä, mutta tässä vaiheessa se ei sitten enää onnistukkaan niin helposti kun ikä näkyy jo selvästi.

Kullekin sopii oman henkisen kypsyystason puoliso.

35 v yh on varmaan aika eri elämäntilanteessa ja kasvanut lapsen myötä luiltavasti hrnkisesti aikuiseksi, joten hänelle sopii 35 v mies, jolla on itselläänkin lapsia ja kokemusta perhe-elämästä.

Jos taas joku lapseton 32 v mies on jäänyt henkisesti 22 v tasolle, niin tietysti hän sopii yhteen sen ikäisen kypsymättömämmän naisen kanssa.

Yksilöllistä.

Vierailija
62/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Yli kolmekymppiset naiset ovat pelkkää jätettä.

Noo.. muistapas tämä kyn haet työpaikkaa jossa minä, yli kolmekymppinen nsinen, olen toimitusjohtajana.

En yhtään ihmettele, miksi niin monen nuoren mielestä +30 naiset ovat jätettä. Kun käytös, mielipiteet, elämänasenne ja kaikki ovat mitä ovat niin kai se siltä näyttää ja vaikuttaa :)

On kyllä elämäänsä tyytyväisiäkiä plus 30 naisia, jotka itsekin elivät täyttä elämää parikymppisenä. Eipä tarvitse tuntea katkeruutta eikä kateutta vaan aidosti tykkään parikymppisisistä naisista.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se yh-äiti oli saanut itseään nuoremman komean 32-v miehen

Ja

Sinä 22 v nainen sait hänen jälkeensä 32 v miehen kierrättksenä.

Kumpikohan naisista on tasokkaampi?...

Jos joku kuvailisi mulle 35 v naisen, jolla on komea 32 v mies, ajattelisin, että se nainen on varmaankin aika kuuma. Ja jos joku 22 v nainen on 32 v miehen kanssa, kysyisin että miksei hän kelpaa ikäisilleen pojille.

Itseään huomattavasti vanhempia miehiä jahtaavat nuoret naiset ovat usein omassa ikäryhmässään niitä hieman rumempia...

Omanikäiset kuitenkin määrittävät tason ja ovat halutuimpia kumppaneita.

Itse kiinnostuin huomattavasti vanhemmista jo 12-vuotiaana, ennen kuin edes osasin ajatella mitään tasoja. Toisen kypsyys veti puoleensa, kun itse oli ehkä hieman ikätasoa edellä.

Tämä! Vanhempi mies vaatii kypsän naisen.

Kunhan ei ole vaan ylikypsä.

Vierailija
64/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu miehistä kuin jostain kolttukaupan rytkystä. Luuleeko hän kenties, että miehet ovat täysin tahdottomia eivätkä tee tietoisia päätöksiä? Todennäköisesti ap on miehelle vain panopuu, joka ei vielä ymmärrä todellisesta elämästä mitään mutta jota sopii painaa niin kauas kunnes kiinnostus miehellä lopahtaa. Sorja varsi on kuitenkin eri asia kuin perheen tuoma todellinen lämpö, ja sisäistä lämpöähän ap:lta juuri näyttää puuttuvan.

Onhan se nyt aika selvää, että jos aloituksen tarina olisi tosi, niin mies käyttäisi joko ap:tä panopuunansa tai olisi itsekin varsin kehittymätön yksilö. Eli jokatapauksessa ei ap ole mitään hurjaa saalista napannut. En oikeasti keksi mitään muuta scenaariota, ellei ap sitten tosielämässä olisi aivan täysin erilainen kun netissä väittää olevansa.

Älä viitsi olla noin lapsellinen ja katkeran kuuloinen. Tiedän kyllä suhteita, jotka ovat ihan kunnon oikeita parisuhteita - ja vielä pitkiä sellaisia - joissa nainen on ollut hyvinkin nuori suhteen alussa ja mies päälle 30. Ja tiedät sen itsekin olevan täysin mahdollista, joten tuollaisten laukominen saa sut näyttämään vain mielipahaiselta katkeralta vanhalta ämmältä.

Joo ilman muuta on hyviä parisuhteita iästä huolimatta, mutta tarkoitinkin tässä tuota ap:n käytöstä netissä. On oikeasti ylpeä siitä että on "varastanut" toisen miehen, ja vielä ylpeämmäksi siitä tekee sen, että syynä tähän oli nuoruus. Onneksi on olemassa järkeviäkin nuoria naisia...

Vierailija
65/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo.. muistapas tämä kyn haet työpaikkaa jossa minä, yli kolmekymppinen nsinen, olen toimitusjohtajana.

En yhtään ihmettele, miksi niin monen nuoren mielestä +30 naiset ovat jätettä. Kun käytös, mielipiteet, elämänasenne ja kaikki ovat mitä ovat niin kai se siltä näyttää ja vaikuttaa :)

On kyllä elämäänsä tyytyväisiäkiä plus 30 naisia, jotka itsekin elivät täyttä elämää parikymppisenä. Eipä tarvitse tuntea katkeruutta eikä kateutta vaan aidosti tykkään parikymppisisistä naisista.

N32

Sinä olet ap=mies, etkä hämää ketään.

Minäkin pidän parikymppisistä naisista ja miehistä eli ihmisistä yleensä.

Sen sijaan en pidä minkään ikäisistä ihmisistä, joiden mielestä jotkut muut ihmiset ovat "jätettä".

Vierailija
66/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Pointti oli se että miehet määrittelevät naiset vain ulkonäön kautta. ”Yli 30 v on jätettä”, näin ei kyllä ole. Tunnen paljon 30-60v naisia mm seuraavissa ammateissa: johtaja, professori, sydänkirurgi, aivokirurgi-neotologi, lakimies, pankinjohtaja, tutkijatohtori. En nyt puhuisi jätteestä.

Sen sijaan työtyömänä makoilevan junttimiehen jolla ei ole koulutustakaan, sanoisin olevan pahinta jätettä mitä onkaan.

Vierailija
67/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 22v nainen ja vein juuri ihanan ja komean 32v miehen 35v yh- äidin nenän edestä. Huomaa kyllä, kuinka vanhemmat miehet pitävät siitä, että nainen on heitä paljon nuorempi. Tuo nainen lähettelee katkeria viestejä minulle. Huomaa, että vähän harmittaa , kun ei tuollaiselle miehelle kelvannut, vaan jäi nuoren naisen varjoon.

Mikä kumma siinä on, että nuoret kuvittelee olevansa ikuisia?

Kohta huomaat, että olet kolmekymmentä ja tämä kultakimpaleesi, joka juoksee nuoruuden perässä jättää Sinut.

Eipä kuule tuollainen mies ole mitään A-luokkaa mutta pinnallisuutesi luulee niin. Komeudella ei arkea rakennella, mutta kyllähän sillä seksiä saa...Älä nyt hyvä tyttö ainakaan lasta tuolle komistukselle tee.

Vierailija
68/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Pointti oli se että miehet määrittelevät naiset vain ulkonäön kautta. ”Yli 30 v on jätettä”, näin ei kyllä ole. Tunnen paljon 30-60v naisia mm seuraavissa ammateissa: johtaja, professori, sydänkirurgi, aivokirurgi-neotologi, lakimies, pankinjohtaja, tutkijatohtori. En nyt puhuisi jätteestä.

Sen sijaan työtyömänä makoilevan junttimiehen jolla ei ole koulutustakaan, sanoisin olevan pahinta jätettä mitä onkaan.

Netologi on siis neurologi

69/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit antaa mulle sen 35v yhteystiedot niin kaikki voittaa :)

Vierailija
70/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch, kuten sieki tunnut olevan. Mut hei jonka taakseen jättää sen edestään löytää .

Vierailija
71/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vanhat katkerat akat yrittävät aivopestä nuoria tyttöjä olla ottamatta niitä harvoja komeita miehiä omasta ikäluokastaan.

Sori, mutta en todellakaan aio tyytyä mihinkään parikymppiseen poikaan jota kiinnostaa bilettäminen ja pilluralli. Minulle joku kypsempi jolla on hyvä työpaikka ja haluaa vakiintua, kiitos.

Ulkonäönkin puolesta komea 30-40v kiinnostaa enemmän. Kyllä miehen pitää olla miehen näköinen eikä mikään siloposki biiberi.

T. N22

Vierailija
72/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vanhat katkerat akat yrittävät aivopestä nuoria tyttöjä olla ottamatta niitä harvoja komeita miehiä omasta ikäluokastaan.

Sori, mutta en todellakaan aio tyytyä mihinkään parikymppiseen poikaan jota kiinnostaa bilettäminen ja pilluralli. Minulle joku kypsempi jolla on hyvä työpaikka ja haluaa vakiintua, kiitos.

Ulkonäönkin puolesta komea 30-40v kiinnostaa enemmän. Kyllä miehen pitää olla miehen näköinen eikä mikään siloposki biiberi.

T. N22

Hyi helvetti. Kuka täysjärkinen haluaa 20 vuotta vanhemman miehen? Ei mitään järkeä!

Vierailija
73/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muruseni nykynaiset eivät enää alennu kamppailemaan miehistä, vaan tuollaiset suhteesta toiseen pomppivat ukot heivataan yhteisvoimin vilttiketjuun.

Olet kipitellyt vanhanajan ansaan. Kun olet tuon yh-äidin ikäinen katselet rinnallasi vanhenevaa ukkoa, jonka vanhuudenvaivat alkavat odottaa passaajaansa. Kyllä siinä ylpeys karisee ja huomaat, että aloit syödä kuormasta pudonneita rippeitä silloin, kun olisit voinut saada vielä kuorman parasta antia.

Tulehan sitten kultaseni kertomaan kuinka meni niin kun näin omasta mielestä :)

Joidenkin nuorten naisten järjenjuoksu on joskus hiukan kummallista, kun haukkuvat iäkkäämpää naista. Eikö se ole vähän kuin ampuisi itseään jalkaan? :D

Vierailija
74/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko mies sinulle, että valitsi sinut nuoren ikäsi takia, vai oletko tullut itse siihen johtopäätökseen ettei sinussa ole mitään muuta viehättävää kuin nuoruus?

Vierailija
75/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N22

Hyi helvetti. Kuka täysjärkinen haluaa 20 vuotta vanhemman miehen? Ei mitään järkeä!

Onpa hyvät perustelut sulla. Siitä vaan pokaamaan noita parikymppisiä jos nuoret pojat kiinnostaa. Varmaan se leuhkii sit sen frendeille et se on napannut kokeneen puumanaisen joka on mukavasti vaihteluu sen vakipillulle. Meinaan että tolla tasolla ton ikäisten jutut ovat.