Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vein komean ja ihanan miehen 35 v yh- äidin nenän edestä

Vierailija
09.09.2018 |

Oon 22v nainen ja vein juuri ihanan ja komean 32v miehen 35v yh- äidin nenän edestä. Huomaa kyllä, kuinka vanhemmat miehet pitävät siitä, että nainen on heitä paljon nuorempi. Tuo nainen lähettelee katkeria viestejä minulle. Huomaa, että vähän harmittaa , kun ei tuollaiselle miehelle kelvannut, vaan jäi nuoren naisen varjoon.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu...

Vierailija
42/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se yh-äiti oli saanut itseään nuoremman komean 32-v miehen

Ja

Sinä 22 v nainen sait hänen jälkeensä 32 v miehen kierrättksenä.

Kumpikohan naisista on tasokkaampi?...

Jos joku kuvailisi mulle 35 v naisen, jolla on komea 32 v mies, ajattelisin, että se nainen on varmaankin aika kuuma. Ja jos joku 22 v nainen on 32 v miehen kanssa, kysyisin että miksei hän kelpaa ikäisilleen pojille.

Itseään huomattavasti vanhempia miehiä jahtaavat nuoret naiset ovat usein omassa ikäryhmässään niitä hieman rumempia...

Omanikäiset kuitenkin määrittävät tason ja ovat halutuimpia kumppaneita.

Itse kiinnostuin huomattavasti vanhemmista jo 12-vuotiaana, ennen kuin edes osasin ajatella mitään tasoja. Toisen kypsyys veti puoleensa, kun itse oli ehkä hieman ikätasoa edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat parikymppiset naiset, jotka seurustelevat ikäistensä kanssa ovat niitä penaalin ei terävimpiä kun taas nämä parikymppiset naiset, joilla on 5-10 vuotta vanhempi mies ovat fiksuja ja eivät biletä joka vkl. Aika harva fiksu vanhempi mies ottaa kenet tahansa. Kyllä siihen vaaditaan älykkyyttä, että elämä vanhemman miehen kanssa toimii muuallakin kuin sängyssä.

Vierailija
44/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni järkevä nainen haluaa vanhemman miehen. 20 v on vielä kypsymätön ihmissuhteisiin ja muutenkin elämänarvot on tyhjän kanssa

Ihan niin kuin 20 v. naisillakin. Yleensä näissä käy niin että se vanhempi mies on jostain syystä jäänyt vähän kakaraksi ja siksi viihtyy nuorten kanssa. Sitten ajan myötä se nuorikin nainen kasvaa henkisesti ohi ja tulee ero. Mies yrittää saada vielä uuden nuoren naisen, kun oma ajattelu edelleen kuin teinillä, mutta tässä vaiheessa se ei sitten enää onnistukkaan niin helposti kun ikä näkyy jo selvästi.

Vierailija
45/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se yh-äiti oli saanut itseään nuoremman komean 32-v miehen

Ja

Sinä 22 v nainen sait hänen jälkeensä 32 v miehen kierrättksenä.

Kumpikohan naisista on tasokkaampi?...

Jos joku kuvailisi mulle 35 v naisen, jolla on komea 32 v mies, ajattelisin, että se nainen on varmaankin aika kuuma. Ja jos joku 22 v nainen on 32 v miehen kanssa, kysyisin että miksei hän kelpaa ikäisilleen pojille.

Itseään huomattavasti vanhempia miehiä jahtaavat nuoret naiset ovat usein omassa ikäryhmässään niitä hieman rumempia...

Omanikäiset kuitenkin määrittävät tason ja ovat halutuimpia kumppaneita.

Itse kiinnostuin huomattavasti vanhemmista jo 12-vuotiaana, ennen kuin edes osasin ajatella mitään tasoja. Toisen kypsyys veti puoleensa, kun itse oli ehkä hieman ikätasoa edellä.

Tämä! Vanhempi mies vaatii kypsän naisen.

Vierailija
46/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat parikymppiset naiset, jotka seurustelevat ikäistensä kanssa ovat niitä penaalin ei terävimpiä kun taas nämä parikymppiset naiset, joilla on 5-10 vuotta vanhempi mies ovat fiksuja ja eivät biletä joka vkl. Aika harva fiksu vanhempi mies ottaa kenet tahansa. Kyllä siihen vaaditaan älykkyyttä, että elämä vanhemman miehen kanssa toimii muuallakin kuin sängyssä.

Niin täytyyhän siinä osata olla laskelmoiva että näkee ne hyvät puolet.

Vierailija
47/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Yli kolmekymppiset naiset ovat pelkkää jätettä.

Noo.. muistapas tämä kyn haet työpaikkaa jossa minä, yli kolmekymppinen nsinen, olen toimitusjohtajana.

Vierailija
48/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin voin sanoa, että se vaatii tasoa, että ottaisin 20v naisen. Kyllä se vaan niin menee, että ne kypsemmät ja halutuimmat ovat vanhempien miesten kanssa

Vierailija
49/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oikeat miehet tykkää kypsistä naisista, jotka ovat nähneet elämää ja ovat kokeneita, ei pikku tytöistä.

Ikä ei tarkoita kokeneisuutta. Olen keski-ikäinen ja aika kokematon, enkä tippaakaan mikän puuma.

Ap:n tarinasta en tajunnut miksi se yh otti jonkun ravintolamiehebn torjunnan noin raskaasti että asiasta valittaa...

Vierailija
50/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisi kutsuttu munahaukaksi.

Vierailija
51/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin saanut kenet tahansa 20v miehen, mutta en kelvannut vanhemmille . Eiköhän se kerro jo sen, että ne parhaimmat on vanhempien kans

Vierailija
52/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, jos jäi jollekin vielä epäselväksi.

Vierailija
53/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu miehistä kuin jostain kolttukaupan rytkystä. Luuleeko hän kenties, että miehet ovat täysin tahdottomia eivätkä tee tietoisia päätöksiä? Todennäköisesti ap on miehelle vain panopuu, joka ei vielä ymmärrä todellisesta elämästä mitään mutta jota sopii painaa niin kauas kunnes kiinnostus miehellä lopahtaa. Sorja varsi on kuitenkin eri asia kuin perheen tuoma todellinen lämpö, ja sisäistä lämpöähän ap:lta juuri näyttää puuttuvan.

Vierailija
54/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tuon ikäisenä olisin pitänyt itseäni luuserina jos olisin päätynyt vanhaan ukkoon. Mutta makunsa kullakin. N50~

35-v ei ole vanha ukko. Minä olin parikymppisenä aina vanhempien kanssa, ei kiinnostanut nuoret ja lapselliset.

Vierailija
55/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ohiksena kyllä ne miehet on enemmän turhaa jätettä. Niitä ei oikeen tarvi mihinkään. Olen akateeminen, johtotehtävissä, hyväpalkkainen, älykäs. Olen myös rakentanut ok-talon itse naisena itselleni ja lapsilleni. En tarvitse miestä siis raksaamaan. Renkaatkin vaihdan itse.

No alaisiksi miehet kelpaa ja niitä onkin alaisina useampi kymmen. Ja ehkä spermapankin luovuttajaksi niitä tarvii.

Naurattaa,miten turhat miehet tärkeilee että yli kolmekymppisellä naisella ei tee mitään. Homma on niin että teillä vetelillä miehillä ei tee yhtään mitään. Se alkaa näkymään jo työelämässäkin jossa vastuullisimmat johtotehtävät alkaa mennä koulutetummille ja älykkäämmille naisille.

Tää ei oo edes miesvihaa (en sinänsä inhoa miehiä), mutta ne on vaan... turhia.

Vierailija
56/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera naisvihainen mies täällä keskustelee itsensä kanssa, sen huomaa kilometrin päähän :D

Ai, muutkin huomasi saman😂

Vierailija
57/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu miehistä kuin jostain kolttukaupan rytkystä. Luuleeko hän kenties, että miehet ovat täysin tahdottomia eivätkä tee tietoisia päätöksiä? Todennäköisesti ap on miehelle vain panopuu, joka ei vielä ymmärrä todellisesta elämästä mitään mutta jota sopii painaa niin kauas kunnes kiinnostus miehellä lopahtaa. Sorja varsi on kuitenkin eri asia kuin perheen tuoma todellinen lämpö, ja sisäistä lämpöähän ap:lta juuri näyttää puuttuvan.

Onhan se nyt aika selvää, että jos aloituksen tarina olisi tosi, niin mies käyttäisi joko ap:tä panopuunansa tai olisi itsekin varsin kehittymätön yksilö. Eli jokatapauksessa ei ap ole mitään hurjaa saalista napannut. En oikeasti keksi mitään muuta scenaariota, ellei ap sitten tosielämässä olisi aivan täysin erilainen kun netissä väittää olevansa.

Vierailija
58/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa ihmisten reaktiot. Hei älkää viitsikö olla Noin säälittäviä! Aikuiset naiset! Olette vähän turhan herkkiä ja osoitatte vain kuinka ap on oikeassa noilla säälittävillä kommenteilla.

" 8 vuoden päästä koet saman kohtalon"

No ei välttämättä koe, miksi kokisi?

"Miehet tykkää oikeasti kypsistä naisista"

Ei kaikki edes tykkää.

Jne jne. Älkää viitsikö nolata itseänne pahoittamalla mieltä tyhjästä. Elämä - puhumattakaan rakkaus - ei ole aina reilua, turha siitä on kitistä ja ruikuttaa. Olen myös sitä mieltä, että jos on itse parikymppisenä elänyt täyttä elämää, kokenut paljon ja kerännyt elämänkokemuksia niin ei katkeroidu turhaan muista parikymppisistä.

N32

Vierailija
59/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt aika selvää, että jos aloituksen tarina olisi tosi, niin mies käyttäisi joko ap:tä panopuunansa tai olisi itsekin varsin kehittymätön yksilö. Eli jokatapauksessa ei ap ole mitään hurjaa saalista napannut. En oikeasti keksi mitään muuta scenaariota, ellei ap sitten tosielämässä olisi aivan täysin erilainen kun netissä väittää olevansa.

Älä viitsi olla noin lapsellinen ja katkeran kuuloinen. Tiedän kyllä suhteita, jotka ovat ihan kunnon oikeita parisuhteita - ja vielä pitkiä sellaisia - joissa nainen on ollut hyvinkin nuori suhteen alussa ja mies päälle 30. Ja tiedät sen itsekin olevan täysin mahdollista, joten tuollaisten laukominen saa sut näyttämään vain mielipahaiselta katkeralta vanhalta ämmältä.

Vierailija
60/75 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa! Nämä älysurkeat tarinat.

Ei mitään mielikuvitusta, ei mitään uskottavuutta, ei minkäänlaista vaivannäköä. Joku teinilauma taas netin ääressä kihittää omalle aikaansaannokselleen. Eniten kyllä ihmetyttää se että aina ja joka kerta osa porukasta uskoo...huoks.