Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassaneidin pyytäminen treffeille?

poika lemmentuskissaan<3
09.09.2018 |

Mikä olisi paras taktiikka saada kaunis lähikaupan kassaneiti treffeille? En tiedä seurusteleeko, enkä ole huomannut sormusta koska hänellä on ne sellaiset hanskat käsissä... Kannattaisiko vain vaivihkaa antaa hänelle maksun yhteydessä lappu jossa lisätietoa, vai kannattaisiko mennä sulkemisaikaan norkoilemaan kaupan kulmille?

Ja pliis ei taas niitä "ei saa häiritä ihmisiä töissään" -juttuja, koska se nyt vain sattuu olemaan ainoa paikka missä tätä ihanuutta pääsee näkemään!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan työntekijänaikkonen tuijotteli yhteen väliin kovin kiinnostuneen oloisesti aina kun kävin kaupassa, mutten nyt oikein tiedä miten sellaisessa tilanteessa pystyisi toista lähestymään ja se touhu sitten laantui. Kyseessä kun on kuitenkin hankalahko työntekijä-asiakas-tilanne.

Mulla on ollut sama parikin kertaa. Eipä noissa tilanteissa oikeen mitään voi tehdä kuin odottaa jos nainen lähestyy itse. En halua porttikieltoa ''ahdistelusta''. Se tarkoittaisi sitä, että seuraavaan kauppaa olisi matkaa 4km.

Eikä nainenkaan varmaan halua potkuja, joten aloitteita siltäkään suunnalta lienee turha odotella. Joten parempi vaan yrittää ohittaa tilanne olankohautuksella, helpointa kaikille.

Potkuja, miksi se potkut sais?

No jos kieltäytyy antamasta miehelle torttua.

Vierailija
62/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tartte kuittia - vaan sinut!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö jättää vihjailevasti puhelinnumeron tai paukauttaa suoraa päätä treffiehdotuksen ventovieraalle.

Koeta tajuta, että nainen tekee työtään. Sä olet sille yksi mitään merkitsemätön naama kassajonossa. Se ei ole sua huomannutkaan.

Ensin vaihdetaan sananen. Siitä kyllä huomaa täysjärkinen ihminen, synkkaako yhtään.

99% todennäköisyydellä nainen ei piittaa susta pätkääkään. Jos rupeat noin vain ehdottelemaan, pääset hullun häiriköijän kirjoihin.

Luoja sentään kun katkeruus haisee tänne asti! TSEMPPIÄ! :(

Vierailija
64/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, kertoo paljon naisesta jos ei ole tuon parempaa työpaikkaa saanut.

Monet maksavat korkeakouluopintonsa mm.kaupan kassalla.

Suomessa ei ole mainittavia opiskelumaksuja paitsi avoimessa.

Maksaa elämisen opintojen aikana!! Ei opintotuki riitä.

Vierailija
65/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan työntekijänaikkonen tuijotteli yhteen väliin kovin kiinnostuneen oloisesti aina kun kävin kaupassa, mutten nyt oikein tiedä miten sellaisessa tilanteessa pystyisi toista lähestymään ja se touhu sitten laantui. Kyseessä kun on kuitenkin hankalahko työntekijä-asiakas-tilanne.

Mulla on ollut sama parikin kertaa. Eipä noissa tilanteissa oikeen mitään voi tehdä kuin odottaa jos nainen lähestyy itse. En halua porttikieltoa ''ahdistelusta''. Se tarkoittaisi sitä, että seuraavaan kauppaa olisi matkaa 4km.

Eikä nainenkaan varmaan halua potkuja, joten aloitteita siltäkään suunnalta lienee turha odotella. Joten parempi vaan yrittää ohittaa tilanne olankohautuksella, helpointa kaikille.

Potkuja, miksi se potkut sais?

No jos kieltäytyy antamasta miehelle torttua.

Antaisin heti potkut jos ei suostu myymään torttuaan.

Vierailija
66/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Se, että nainen hymyilee sinulle ei tarkoita yhtikäs mitään. Se on ystävällisyyden osoitus ja osa hyvää asiakaspalvelua. Anna kassaneidin olla rauhassa töissään ja jätä ahdistelu väliin. Älä varsinkaan jää odottamaan kaupan sulkemisaikaa kadulla norkoillen, siitä jää vielä creepymmät vibat sinusta.

Just näin, työpaikalla voi olla myös sääntö että asiakkaiden kanssa ei työaikana flirttailla eikä seurustella. Vapaa-ajalla voi tehdä mitä huvittaa mutta ei silloin kun ollaan yrityksen/työnantajan edustajana asiakkaiden edessä. Kukaan yrittäjä ei halua yritykselleen sellaista mainetta. Uskokaa jo miehet että ne hymyilevät kassamyyjät ja asiakaspalvelijat tekee vain työtään ja hymyt kuuluu työrooliin. Ne eivät ole iskuyrityksiä eikä kutsuja yhtään mihinkään. Meillä ainakin töissä vastaus tällaisiin treffiehdotuksiin on aina ehdoton ei, vaikka voisikin jossain muussa ulkopuolisessa tilanteessa kiinnostaa. Sitäkään ei voi sanoa tylysti vaan pitää esittää kierrellen ja hymyillen ettei menetetä maksavaa asiakasta.

Pitää sanoa ei vaikka kiinnostais treffit?Vaikka ne treffit ei ole työpaikalla vaan sen ulkopuolella. No onpas outoa.

Vierailija
67/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyileekö hän sinulle näkiessänne?

Kyllä, ja mielestäni meillä on jokin salaperäinen yhteys. Hänestä tulee aina hyvälle tuulelle. Ap

Kaunis kassaneiti hymyilee sinulle ainoastaan virkansa puolesta. Anna sen ihmisen tehdä työnsä rauhassa.

Vierailija
68/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö jättää vihjailevasti puhelinnumeron tai paukauttaa suoraa päätä treffiehdotuksen ventovieraalle.

Koeta tajuta, että nainen tekee työtään. Sä olet sille yksi mitään merkitsemätön naama kassajonossa. Se ei ole sua huomannutkaan.

Ensin vaihdetaan sananen. Siitä kyllä huomaa täysjärkinen ihminen, synkkaako yhtään.

99% todennäköisyydellä nainen ei piittaa susta pätkääkään. Jos rupeat noin vain ehdottelemaan, pääset hullun häiriköijän kirjoihin.

Sua ei vissiin pyydetä treffeille.

Vierailija
69/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on jos myyjätär ei suostukaan miten kehtaat käydä sen jälkeen samassa kaupassa?

Vierailija
70/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Se, että nainen hymyilee sinulle ei tarkoita yhtikäs mitään. Se on ystävällisyyden osoitus ja osa hyvää asiakaspalvelua. Anna kassaneidin olla rauhassa töissään ja jätä ahdistelu väliin. Älä varsinkaan jää odottamaan kaupan sulkemisaikaa kadulla norkoillen, siitä jää vielä creepymmät vibat sinusta.

Asiallinen treffipyyntö ei ole ahdistelua.

Asiallinen treffipyyntö....🙄

Kuulostat tyypiltä, joka saa naisen kuin naisen etsimään kiireesti pakotietä.

Elämä ei ole mikään tanssilava.

Päinvastoin, saan aika harvoin pakkeja. Ja olen kyllä kokeillut kaupankassaakin kahdesti, toinen lähti ja toinen kieltäytyi kohteliaasti. Olen sopinut treffit menestyksekkäästi ainakin myös mm. kirjastossa, kaupan kassajonossa, kadulla, puistossa, teatterin lämpiössä, useammassakin konferenssissa ja seminaarissa, vaatekaupassa, Linnanmäellä, junassa ja lentokoneessa. Toisin kuin täältä saa usein lukea niin oman kokemukseni mukaan hyvin harva nainen suhtautuu yllättäviinkään treffipyyntöihin kovin negatiivisesti, suurin osa vaikuttaa ilahtuneelta vaikka sitten sanoisikin ei.

Tärkein ominaisuutesi on uskollisuus.

Vierailija
71/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitien pokaaminen on kaunis ja hyödyllinen perinne. Ennen sirukorttipäätteitä pystyi vieläpä osoittamaan hopeakettuuttaan ojentamalla tasokas maksukortti, jolloin kassaneiti ymmärsi, että kyseessä on aito hopea- ellei jopa platinakettu.

Vierailija
72/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä voi vääntää juttua että ap on sairas stalkkerikiduttaja. Hohoijjaa. Itse uskallan nykyään pyytää kiinnostavia naisia treffeille, eikä yksikään ole loukkaantunut. Kyllä useimmat ovat oikein imarreltuja olleet vaikkeivät olisi suostuneet.

En oleta mitään sellaista, mutta olen lähes varma siitä, että ikäeroa on 20-30 vuotta.

Miehillä on kiinnostava käsitys omasta ulkonäöstään.

Vierailija
73/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on jos myyjätär ei suostukaan miten kehtaat käydä sen jälkeen samassa kaupassa?

Mulle kävi kerran noin. Oli pakko hankkii myyjättärelle fudut. Oma syy :(

Vierailija
74/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän käy kaikissa muissa kaupoissa, joissa myyjät "houkuttelevat häntä hymyllään"?

Asiakaspalvelussa hymyillään kaikille asiakkaille, olivatpa he millaisia tahansa.

Vierailija
75/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kassaa huomattavasti vanhempi (+10v), unohda koko juttu

Vierailija
76/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä voi vääntää juttua että ap on sairas stalkkerikiduttaja. Hohoijjaa. Itse uskallan nykyään pyytää kiinnostavia naisia treffeille, eikä yksikään ole loukkaantunut. Kyllä useimmat ovat oikein imarreltuja olleet vaikkeivät olisi suostuneet.

En oleta mitään sellaista, mutta olen lähes varma siitä, että ikäeroa on 20-30 vuotta.

Miehet säilyy naisia paremmin. Hyvin harvoin näkee 20 v miestä 60 v naisen kanssa, toisin päin sen sijaan ihan toistuvasti.

Vierailija
77/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan jää norkoilemaan kaupan nurkalle. Itse aloin seuraamaan instassa yhden kaupan yhtä miestyöntekijää ja tää alkokin ite laittaa sit viestiä mulle. Tosin me nyt höpöteltiin muutenkin aina, kun tää tuli mun työpaikalle asiakkaana tai mä kävin sen työpaikalla asiakkaana. Pari kertaa ollaan käyty treffeillä ja kivaa on ollut.

N27

Laitoitteko lihaa piiloon jugurtin kera?

Ei. Kattoo sitten tulevaisuudessa, mitä tästä tulee. Yhdenillanjuttuja en harrasta.

N27

Vierailija
78/78 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet säilyy naisia paremmin. Hyvin harvoin näkee 20 v miestä 60 v naisen kanssa, toisin päin sen sijaan ihan toistuvasti.

Ja varsinkin jos mies on hyvätuloisissa johto- tai asiantuntijatehtävissä vs. söpö kassamyyjätyttönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme