Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassaneidin pyytäminen treffeille?

poika lemmentuskissaan<3
09.09.2018 |

Mikä olisi paras taktiikka saada kaunis lähikaupan kassaneiti treffeille? En tiedä seurusteleeko, enkä ole huomannut sormusta koska hänellä on ne sellaiset hanskat käsissä... Kannattaisiko vain vaivihkaa antaa hänelle maksun yhteydessä lappu jossa lisätietoa, vai kannattaisiko mennä sulkemisaikaan norkoilemaan kaupan kulmille?

Ja pliis ei taas niitä "ei saa häiritä ihmisiä töissään" -juttuja, koska se nyt vain sattuu olemaan ainoa paikka missä tätä ihanuutta pääsee näkemään!

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa päin naamaa kysyä niin ei kannata lähestyä. Osoitat vain heikkoutta antamalla jonkun lapun tai jos norkoilet jossain kaupan kulmilla pimeän aikaan.

T: Ujo mies

Vierailija
2/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kehtaa päin naamaa kysyä niin ei kannata lähestyä. Osoitat vain heikkoutta antamalla jonkun lapun tai jos norkoilet jossain kaupan kulmilla pimeän aikaan.

Niin mutta jos en halua tehdä asiasta numeroa muiden nähden? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan.

Vierailija
4/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos en halua tehdä asiasta numeroa muiden nähden? Ap

Sitten et ole valmis naista varten. Minäkään en ole, mutta minä tiedostan sen.

Vierailija
5/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileekö hän sinulle näkiessänne?

Vierailija
6/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja mielestäni meillä on jokin salaperäinen yhteys. Hänestä tulee aina hyvälle tuulelle. Ap

Vierailija
7/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan työntekijänaikkonen tuijotteli yhteen väliin kovin kiinnostuneen oloisesti aina kun kävin kaupassa, mutten nyt oikein tiedä miten sellaisessa tilanteessa pystyisi toista lähestymään ja se touhu sitten laantui. Kyseessä kun on kuitenkin hankalahko työntekijä-asiakas-tilanne.

Vierailija
8/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan jää norkoilemaan kaupan nurkalle. Itse aloin seuraamaan instassa yhden kaupan yhtä miestyöntekijää ja tää alkokin ite laittaa sit viestiä mulle. Tosin me nyt höpöteltiin muutenkin aina, kun tää tuli mun työpaikalle asiakkaana tai mä kävin sen työpaikalla asiakkaana. Pari kertaa ollaan käyty treffeillä ja kivaa on ollut.

N27

Vierailija
9/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy ei merkkaa mitään asiakaspalvelussa. Mulle hymyilee kadulla vastaan tulevat naisetkin ja ei se merkkaa mitään. Näin mulle on sanottu täällä naisten toimesta, että se on vain ystävällisyyttä.

Kyllä ne naiset lähestyy jos ovat kiinnostuneita niin täällä on sanottu. Miehenä sitä helposti ajattelee liikaa jokaisesta hymystä ja katseesta, mutta kun tulee ikää lisää niin niitä ei enää mieti liikaa.

Ne on vain hymyjä ja katseita.

Vierailija
10/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja mielestäni meillä on jokin salaperäinen yhteys. Hänestä tulee aina hyvälle tuulelle. Ap

Todennäköisesti hän tuntee samoin. Ota aloite omiin käsiin ja ennen pitkää teillä on suhde!

Vierailija
11/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan työntekijänaikkonen tuijotteli yhteen väliin kovin kiinnostuneen oloisesti aina kun kävin kaupassa, mutten nyt oikein tiedä miten sellaisessa tilanteessa pystyisi toista lähestymään ja se touhu sitten laantui. Kyseessä kun on kuitenkin hankalahko työntekijä-asiakas-tilanne.

Mulla on ollut sama parikin kertaa. Eipä noissa tilanteissa oikeen mitään voi tehdä kuin odottaa jos nainen lähestyy itse. En halua porttikieltoa ''ahdistelusta''. Se tarkoittaisi sitä, että seuraavaan kauppaa olisi matkaa 4km.

Vierailija
12/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Se, että nainen hymyilee sinulle ei tarkoita yhtikäs mitään. Se on ystävällisyyden osoitus ja osa hyvää asiakaspalvelua. Anna kassaneidin olla rauhassa töissään ja jätä ahdistelu väliin. Älä varsinkaan jää odottamaan kaupan sulkemisaikaa kadulla norkoillen, siitä jää vielä creepymmät vibat sinusta.

Vierailija
13/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pikkuhiljaa juttelemaan jotain kassatapahtumien yhteydessä. Pientä flirttiä jne. Jos hän lähtee siihen mukaan, voit muutaman kerran jälkeen pyytää ulos. Jos ei, asia on selvä. Terkuin itsekin kassaneitinä töitä tehnyt.

Vierailija
14/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 15 v sitten kaupan kassalla töissä. Yksi mies kysyi treffeille asiallisesti kerran, kun oli hiljaista. Jätti myös puhelinnumeronsa, jos olisin kiinnostunut. Olin nuori ja ennakkoluuloton. Olemme nykyään naimisissa ja meillä on kaksi lasta. 😊

Vierailija
15/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa miehen ja naisen välisessä kontaktissa on ainakin pieni seksuaalinen lataus. Tässä tapauksessa se on vain saatava räjähtämään!

Vierailija
16/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nainen on sinusta selvästi kiinostunut. Kirjoitat puhelinnumeron kassakuittiin ja vinkkaat sille silmää harmaantuneen kulmakarvasi alta.

Vierailija
17/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kassat etsivät saaliinsa Facesta ja pyytävät kaveriksi! Minutkin, yli viisikymppisen! Itse en tehnyt mitään, olin vain oma upea ja raamikas itseni!

M, Pohjanmaa

Vierailija
18/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "salaperäinen yhteys" on mielikuvitusta ja sinä olet joka tapauksessa ääliö setämies.

Vierailija
19/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään tämmöisestä :) Ihana ja rohkea mies! Ei muuta kuin kysyt pois vaan ja jatkossakin jos sattuu olemaan esim varattu tms.

Vierailija
20/78 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valkoinen mies niin et voi norkoilla kaupalla. Vain oikealla ihonvärillä saa flirttaa ja tehdä lövee.

Mene etelään hakemaan rusketus, värjää hiukset mustaksi, kasvata parta, osta revityt farkut ja ihan hemmetisti hiusgeeliä niin johan saat leikkiä casanovaa ilman, että olet creepy.

Muista ostaa jotain hajua mikä tekee sinusta imelän hajuisen. En tiedä mikä haju se on tai mistä sitä saa, mutta siitä hajusta suomityttö tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi