Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin antaa liian kovan rangaistuksen lapselleni

Vierailija
09.09.2018 |

Sanoin pikku Matiakselleni 5v, että kun nyt olet ollut tuhma ja kiusannut isosiskoasi vetämällä häntä hiuksista. Saat rangaistuksena olemalla 2 viikkoa pelkästään kiltti. Nyt poika vollottaa ja itkee huoneessaan, sanoo että en mä halua, anteeksi äiti en mä pysty... byäääh.
Pitäiskö vaihtaa rangaistus toiseen vai olenko järkkymätön tässä asiassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jollain lailla kaunis ajatus, että syntymäpäivänä ei lyödä kepillä, vaan pullapitkolla. Viestii aidosta välittämisestä.

Vierailija
22/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lapsia on lyöty ja piiskattu surutta vielä muutama vuosikymmen sitten. Vielä minun lapsuudessani 70-luvulla ruumiillinen kuritus hyväksyttiin. Mutta sitä en usko hetkeäkään että jossakin kuivatettiin pullapitkoja vain siksi, että niillä lyötiin.lapsia syntymäpäivänä...kuulostaa ihan absurdilta.

Eikös kirjoittaja sanonut, että pullapitko syötiin seuraavan sunnuntain jälkiruokana ns. pullamaitona. Silloinhan sille kuivatulle pitkolle tuli kahdenlaista käyttöä.

Äitini on kertonut, että hänen lapsuudessaan syötiin sellaista välipalaa, jossa syvällä lautasella olevalke kuivuneelke pullanviipaleelle ripotettiin hiukan sokeria ja päälle kaadettiin kuumennettua maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lapsia on lyöty ja piiskattu surutta vielä muutama vuosikymmen sitten. Vielä minun lapsuudessani 70-luvulla ruumiillinen kuritus hyväksyttiin. Mutta sitä en usko hetkeäkään että jossakin kuivatettiin pullapitkoja vain siksi, että niillä lyötiin.lapsia syntymäpäivänä...kuulostaa ihan absurdilta.

Eikös kirjoittaja sanonut, että pullapitko syötiin seuraavan sunnuntain jälkiruokana ns. pullamaitona. Silloinhan sille kuivatulle pitkolle tuli kahdenlaista käyttöä.

Äitini on kertonut, että hänen lapsuudessaan syötiin sellaista välipalaa, jossa syvällä lautasella olevalke kuivuneelke pullanviipaleelle ripotettiin hiukan sokeria ja päälle kaadettiin kuumennettua maitoa.

Meillä syötiin pullamaitoa vielä 1980-luvulla. Ihanan nostalginen välipala. Pitääpä kokeilla.

Vierailija
24/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä syötiin pullamaitoa vielä 1980-luvulla. Ihanan nostalginen välipala. Pitääpä kokeilla.

Lyötiinkö teitä ensin sillä pullalla?

Vierailija
25/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyötiinkö teitä ensin sillä pullalla?

Meitä ei lyöty. Ei pullalla eikä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme