Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LähiLidlissä oli laarit vielä ihan pullollaan torstaina tarjouksessa olleita poikien softshell-takkeja (14,99€). Eikö hyvät halvat vaatteet kelpaa ihmisille?

Vierailija
09.09.2018 |

Itse ostin pojallemme takin sieltä ja todella laadukkaan tuntuinen on ja todella halpaan hintaan. Ja tosi kivan näköinen sininen takki.

Eikö tällaiset halvat vaatteet kelpaa ihmisille, halutaanko aina ostaa kallista jostain urheilukaupasta, vaikka halvemmalla sais yhtä hyviä tuotteita Lidlistä.

Ihmetytti vaan kun kyseisiäkin tuotteita oli laari vielä pullollaan vaikka jännitin että onkohan niitä enää yhtään jäljellä kun en heti torstaina päässyt ostamaan kun takki tuli Lidliin. Höh. 😲

Siis tästä tuotteesta kyse:

https://www.lidl.fi/fi/Kaeyttoetavaratarjoukset.htm?articleId=12458

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparivaatteet levittää luteita ja turkiskuoriaisia. Vaikka itse huomaisi, toinen välttämättä ei.

Lidlissä on ollut hyviä ulkoiluvaatteita, joissa materiaali on vedenpitävä mutta hengittävä.

Terkkuja Hohenstein-instituutille, jossa tuotteet kerrotaan kehitellyt.

Vierailija
22/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 10 e 8848 takin pojalle. Vastasi melkein uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparivaatteet levittää luteita ja turkiskuoriaisia. Vaikka itse huomaisi, toinen välttämättä ei.

Lidlissä on ollut hyviä ulkoiluvaatteita, joissa materiaali on vedenpitävä mutta hengittävä.

Nuo ei viihdy keinokuiduissa, ja kai jokainen kirppsvaatteet pesuun pistää. 

Vierailija
24/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecehän oli vuoden turhake. Joka pesussa irtoaa mikromuoveja Itämereemme. Lisäksi Lidlin vaatteet ovat enimmäkseen surkeaa laatua. Esim. vetskarit hajoavat heti, joten ei taloudellista eikä ekologista. Ostan samalla hintaa mielummin käytetyn urheiluliikkeen takin. Toivonkin, että ihmiset jättävät nuo retkut ostamatta, jotta Lidl tajuaisi lopettaa turhan jätteen tuottamisen tähän maailmaan. Keskittyisi siihen ruokapuoleen. Vaatteista korkeintaan johonkin trikoo-osastoon.

Vierailija
25/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut elämän aikana ostettua halpoja vaatteita. Kenkien pohjat ja sukat kuluu rikki kuukaudessa, tuulipuvunhousut halkesi ekassa pesussa, resorit rispaantuu nopeasti.

Vierailija
26/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää kertoa että takki on laadukas? Hyvä ja halpa harvoin kulkevat yhdessä.

Vierailija
27/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luteet edes menisi vaatteisiin, kun liikkuvat vain öisin ja hengitysilmaa kohti? Kirpparivaatteet kannattaa pestä 90 asteessa, niin luteet kuolevat.

Vierailija
28/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateteillisuus saastuttaa ihan hirveesti!

Me ostetaan vain laatuvaatteita ja harvoin, 80% alesta.

Vierailija
29/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin pojallemme takin sieltä ja todella laadukkaan tuntuinen on ja todella halpaan hintaan. Ja tosi kivan näköinen sininen takki.

Eikö tällaiset halvat vaatteet kelpaa ihmisille, halutaanko aina ostaa kallista jostain urheilukaupasta, vaikka halvemmalla sais yhtä hyviä tuotteita Lidlistä.

Ihmetytti vaan kun kyseisiäkin tuotteita oli laari vielä pullollaan vaikka jännitin että onkohan niitä enää yhtään jäljellä kun en heti torstaina päässyt ostamaan kun takki tuli Lidliin. Höh. 😲

Minkälainen ihminen ostaa Lidlistä vaatteita?Missä niitä kehtaa pitää?Vaatteet ostetaan vaatekaupoista,ei ruokakaupasta eikä marketista.Ja olen tavallinen pienituloinen työssäkäyvä.

Vierailija
30/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa sortunut halpaan softshell-tuotteeseen (kerran takki isosta supermarketista, sitten housut urheiluliikkeestä) ja vannonut etten enää samaa virhettä tee. Halpa matsku on inhottavan tuntuinen iholla jos hikeä irtoaa hivenenkään, kalsean kylmä. Tuulenpitävyys ei paljon lämmitä jos kaikki hiki jää ihon ja kankaan väliin. Tuli mieleen että olisi mukavampi palella lenkillä shortsit jalassa kuin kärsiä huonosta matskusta tehdyt pitkät housut jalassa. Laadukkaammat taas päästävät kosteutta oikeasti ulospäin ja sisäpinta on mukavan tuntuinen.

Vierailija
31/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on 8848 takki?

Vierailija
32/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää kertoa että takki on laadukas? Hyvä ja halpa harvoin kulkevat yhdessä.

No oon aikaisemminkin ostanut Lidlistä laadukkaita vaatteita ja mulla on kova luotto siihen että tää takki on yhtä laadukas kuin muutkin mun Lidlin ostokset. Ap

Vierailija
33/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen ostaa Lidlistä vaatteita?Missä niitä kehtaa pitää?Vaatteet ostetaan vaatekaupoista,ei ruokakaupasta eikä marketista.Ja olen tavallinen pienituloinen työssäkäyvä.

No mistä ne muut tietää mistä ne vaatteet on ostettu?

Vierailija
34/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon aikaisemminkin ostanut Lidlistä laadukkaita vaatteita ja mulla on kova luotto siihen että tää takki on yhtä laadukas kuin muutkin mun Lidlin ostokset. Ap

Minullakin on itsellä yksi Lidlin tuulitakki, täysin päihittää samanlaiset urheilukaupan takit.

Av:lla olen useaan otteeseen törmännyt ihmisiin, joilla ei "ole varaa johonkin kirppikseltä" - sitten kun lukee ketjua eteenpäin, vaate tai kengät maksavat kirppiksellä enemmän kuin kaupassa. Kerran oli kyseessä juoksukengät ja kerran joku ulkotakki, kengät oli useita kymppejä ja takki satasen pintaa (käytettynä). Näitä ihmettelen. Luulisi että ruokakauppakäynnin ohessa "pakosti" näkee näitä edullisia uusia vaatteita?

Luulen, että on kyse ammattivalittajista?

Vierailija
35/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten täällä oli ketju, jossa valiteltiin suomalainen ja yleisesti eurooppalaisen vaatetuotannon romahtamista. Syy on juuri ihmisisä, jotka ostaa kun halvalla saa, eikä mieti missä hikipajassa tuokin tehtiin. 

Valitettavasti se hintakaan ei auta, Aasiasta nuo kaikki tulee, brändikulut nostaa hintaa.

Kyllä raha usein auttaa. Lastenvaatteita edelleen valmistetaan myös Euroopassa ja jopa Suomessa, kannatta katsoa aina se vaatteen sisäsauman lappu, josta valmistusmaa selviää. Ja kun menen vaateostoksille, itse aina sanon myyjälle etsiväni EU-maissa tuotettuja vaatrteita ja usein jotain löytyy ihan peruskaupoistakin. 

Vierailija
36/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 kertaa 100 Lidlin tuotteet eivät ole koskaan pettäneet. Ainoa pettymys on ollut muotoonommeltu lakana, joka nyppyyntyi parin pesukerran jälkeen. Meille on ostettu sieltä lähes kaikki työkalut, useampi keittiötarvike/väline/laite, sekä vaatteita.

Vierailija
37/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi tuossa mainoksessa tyttöjenkin takkeja olevan... oliko ne menneet jo?

Mistä tietää että joku takki on tyttöjen? Eri malli?

Onko tyttöjen ja poikien kroppa jotenkin erilainen lapsena, jos ulkoilutakin mitoitusta ajattelee?

Vierailija
38/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on 8848 takki?

Se on joku didrikssenin takki.

Niille, kenellä ei oo varaa ostaa Helly&hansenia tai Peak performancea.

Vierailija
39/39 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini14v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on 8848 takki?

Se on joku didrikssenin takki.

Niille, kenellä ei oo varaa ostaa Helly&hansenia tai Peak performancea.

Aa, okei. Kiitti tiedosta. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi