Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet hävittänyt kirjojasi.

Vierailija
09.09.2018 |

Konmaritusmuodin takia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivät liikaa tilaa. Päätin, etten enää viitsi lukea niitä uudestaan. Kyllästyin niihin.

Vierailija
22/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja jonka saa tarvittaessa lainattua ilmaiseksi?

Tähän ei kannata luottaa liikaa, kirjastoissakaan ei säilytetä läheskään kaikkea. 

Luulen tarvittaessa selviäväni jos näin joku päivä käy, enkä sen pelossa ala säilyttämään kirjoja vuosikymmeniä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokkaita itselleni ovat pääosin suomalaiset hyvät kirjat, joista ei enää oteta uusia painoksia. Monia niistä lukee mielellään uudestaan. Niitä voisi olla enemmänkin.

Vierailija
24/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirja on luettu, niin mulla ei ole mitään velvollisuutta säästää sitä hautaan asti.

Jos kirja on sellainen, että haluan lukea sen uudelleen tai jotenkin tarvitsen sitä, niin tottakai se säästetään.

Roskiin en mitään heitä, vaan lahjoitan kirjat eteenpäin seuraavalle lukijalle.

Vierailija
25/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kirparille mm. kaikki Remekset, jotka olen kerran lukenut (lahjaksi saatuani) eikä ole aikomustakaan enää lukea.

Kotonamme on kolme isoa kirjahyllyä.

En tarvitse enempää.

Vierailija
26/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeämpää lukea kirjoja, kuin säästää niitä ja pitää esillä muille.

Vierailija
27/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin typerää kuin kirjojen kerääminen. Ja tuskin sitä kukaan enää harrastaakaan.

Voi kuule kyllä harrastaa. Äitini miesystävä (onneksi eivät asu yhdessä) on kirjojen keräilijä. Hänen iso ok-talonsa on täynnä kirjoja. Niitä on joka huoneessa, tuhansia ja tuhansia, eikä vain hyllyissä ja kaapeissa, vaan sänkyjen ja sohvien allakin, vaatekomeroissa ja joka paikassa, ja lisää tulee koko ajan. Onnea vaan perillisille, kunhan ukkeli kupsahtaa.

Vierailija
28/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta näyttää kenellekään, että olen lukenut paljon kirjoja. En todellakaan säilö niitä kaikkien nähtäväksi.

Vierailija
29/29 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luen ja ostan nykyisin kirjat Kindle-versioina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä