Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä äiti lihonut ja sinusta on tullut ns sohvalla löhöävä kotihiiri?

HUIJATTU
09.09.2018 |

N.8 vuotta sitten tapasin nykyisen naiseni 25-vuoden iässä.Oltiin urheilullisia,terveyselämästä ja matkailusta kiinnostuneita ihmisiä.
Nyt hän on synnyttänyt minulle sekä myös itselleen 2 lasta.
Hän näyttää nykyään ihan muulta.Hän on lihonut 15-20 kiloa ja aktiivisuus on muisto vain.
Hän myös muuttunut käytökseltään.
Hänestä on tullut kova käskyttäjä.
Itse hän vain hengaa kotona lasten kanssa työttömänä,eikä edes hae töitä.
Jääkaappikin on alkanut muutama vuosi sitten täyttyä saastaisilla pikaruokapaketeilla.

Niin monesti kaduilla ja toreilla on nähty lihava äiti jolla on aina myös lihavat lapset seuranaan.
Lihava äiti=lihavat lapset,koska sama jääkaappi.
Asiasta olen hienovaraisesti vihjannut,mutta hän vain vähättelee.Tytär jo alkanut pyöristyä ja äiti ostaa lisää karkkia mussukalle..

Minä teen työtä yleensä 6 päivää viikossa,jotta saamme maksettua: talon,siihen liittyvät kulut,ne hiton pikaruokapakkaukset joita hän ostaa,autot,vakuutukset ym..Jatkuva stressi päällä,riittääkö ne rahat.
Perustin salaisen säästötilinkin jonne laitan rahaa jemmaan.
Kotiin on vaikea tulla.
Minusta tuntuu että minut on huijattu tällaiseen maksajan ja elättäjän elämään.
Ihan kuin hän olisi suunnitellut koko jutun.
Harkitsen vakavasti kaksoiselämän hankkimista,että saisin elämältä myös sen mitä minä haluan ja tarvitsen.

Mitä sinä mies tekisit ja miksi te naiset lopetatte itsestänne huolehtimisen,kun lapset on synnytetty ja luulette rakkauden kestävän,vaikka käyttäydytte edellä mainitulla välinpitämättömällä tavalla??

Olette velvollisia edes yrittämään,jotta pysyisitte samanlaisina kuin tavatessa,jos parisuhteeseen päädytään..

Kun lihotte,muututte myös henkisesti ja läheisyys loppuu.Tietysti lihavan ja laiskan läheisyyteen en hingukkaan,joten läheisyys loppuu viimeistään sitten omasta tahdosta.Niin kuin nyt on käynytkin.

Ylpeys,kateus,viha,laiskuus,ahneus,mässäily ja riettaus.Seitsemän kuolemansyntiä.Hänellä ainakin viisi seitsemästä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun lopettaa valittaminen ja vaan erota?

Vierailija
2/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut. Sohvalle en ole ehtinyt 12 vuoteen - enkä mahtuisikaan kun siellä makaat aina sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa synnyttää kaksi ihmistä, ja olla heistä pääasiallisessa vastuussa. Niin moni asia jää miehiltä huomaamatta, ja niistä on vaan pakko sanoa..

Vierailija
4/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin näin sairauden runtelemana naisena kertoa, että rakkaus kestää isotkin kolhut, sen irvikuva ei pieniäkään.

Vierailija
5/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin viä rietaskin!! Revi siitä, jäbä!

Vierailija
6/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun varmaan pitää ottaa toinen työ, että saat kaiken tuon maksettua...

Vierailija
7/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutuin paljonkin lasten jälkeen. Kolme raskautta, kolme synnytystä. Lantio leventynyt, painoa tullut noin 10kg, toki lähtöpaino oli alhainen joten nyt normaalin mitoissa. Löytyy vatsanahkaa ja toinen rintakin roikkuu enemmän, kiitos raskaus ja imetys.

Viihdyn iltaisin sohvalla, koska päivisin käyn töissä ja iltapäivät olen lasten kanssa. Illalla olen niin väsynyt etten jaksa muuta Kuin lepäillä.

Joiltakin raskauskilot eivät millään karise. Joillakin vauvavuosi on yhtä itkua ja huutoa ja äiti ei ehdi mitään tekemään. Ei edes syömään aterioitaan rauhassa - alkaa napostelu koska on helpompaa napata jotain pientä ja syödä se samalla kun hoitaa vauvaa. Napostelun myötä painoa alkaa tulemaan eikä aikaa liikunnalle ole.

Sen sijaan, että mies valittaa naisen muuttumisesta, voisi mies vaikkapa antaa sen mahdollisuuden liikuntaan ja säännölliseen ruokailuun. Terveillä elämäntavoilla ei kerry liikakiloja.

Tietenkin voi myös aina erota jos oma rakas on muuttunut ihravuoreksi. Kunnon rakkaus varmaan parit muhkurat kestää, mutta kepeä rakkaus ei.

Vierailija
8/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ehkä on ollut vain hyvä ettei ole ollut mahdollisuutta jäädä kotiin nysväämään vaan olen mennyt töihin viimeistään kun lapsi on ollut 18kk.

37 äitiysvuoden aikana olen lihonut 8kg - laihasta normaalipainoiseksi. Pukeudun edelleenkin hyvin kuten aina, työkin vaatii sitä ja hyvin harvoin kotonakaan olen ns pieruverkkareissa. Tietty silloin kun teemme raksaa, remonttia tai pihahommia. Näin myös omat tyttäreni ja miniäni.

En todellakaan ymmärrä miksi jäädään kotiin hautomaan loputtomiin ja annetaan kaiken lösähtää! Ymmärrän hyvin ap:n katkeruuden ja olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan!

t äiti, vaimo ja mummi 58v

Vierailija
9/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko periytyvää, äitinsäkin samaa kaliiberia?

Vierailija
10/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin näin sairauden runtelemana naisena kertoa, että rakkaus kestää isotkin kolhut, sen irvikuva ei pieniäkään.

Voi miten ihanasti sanottu<3. Kaikkea hyvää sinulle. Saankin tästä voimalauseen itselleni ja varmaan muuutkin. Paranemisia. Rukoilen puolestasi <3

Vierailija
11/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/12 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut sohvalla röhnöttävä kotihiiri, myös ennen lapsia. Olen sitä edelleen. Luojan kiitos hyvien geenien ansiosta aineenvaihdunta on vilkas, enkä ole koskaan ollut ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä