Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Sininen papukaija on kuollut sukupuuttoon

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rip ara 😱

Vierailija
2/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Kiitos" kuuluu jÀlleen kerran ihmiskunnalle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun maailmalla kuolee jokin elÀinlaji sukupuuttoon ihmisten toimesta, pitÀisi kaikkialla vetÀÀ surulippu ouolitankoon muistuttamaan ihmiskuntaa sen omista teoistaan.

Vierailija
4/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse jÀin miettimÀÀn ettÀ tarkoittaako tÀmÀ koko lajin tÀydeöliatÀ tÀydellistÀ hÀviÀmistÀ, vai ettei luonnossa enÀÀ elÀ yhtÀkÀÀn? Siniara on nirso ympÀristönsÀ suhteen, ja luulin ettÀ sitÀ olisi vielÀ joku alle 100 ollut vankeudessa kasvatettuja

Vierailija
5/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos nĂ€iden lentoreissaajien joiden vaan on pakko kuluttaa maailman resursseja jotta ”juuri minulla” olisi kivaa. Viis muista...

Vierailija
6/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ettekai te kuvittele ettÀ yksi maapallolla elÀvÀ laji uhraisi oman etunsa pelastaakseen muita lajeja? Se ei ole maapallon tapa.

Vierailija
7/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jÀin miettimÀÀn ettÀ tarkoittaako tÀmÀ koko lajin tÀydeöliatÀ tÀydellistÀ hÀviÀmistÀ, vai ettei luonnossa enÀÀ elÀ yhtÀkÀÀn? Siniara on nirso ympÀristönsÀ suhteen, ja luulin ettÀ sitÀ olisi vielÀ joku alle 100 ollut vankeudessa kasvatettuja

Lue tuo artikkeli. NiitĂ€ on siis edelleen olemassa vankeudessa, mutta luonnosta hĂ€vinneet. Niin kauan kuin niitĂ€ vielĂ€ on edes vankeudessa, on toivoa. KĂ€sittÀÀkseni joitain elĂ€inlajeja on menestyksekkÀÀsti tuotu ”sukupuuton” jĂ€lkeen takaisin luontoon, kiitos elĂ€intarhojen lisÀÀntymisohjelmien.

Vierailija
8/8 |
09.09.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tuo artikkeli. NiitĂ€ on siis edelleen olemassa vankeudessa, mutta luonnosta hĂ€vinneet. Niin kauan kuin niitĂ€ vielĂ€ on edes vankeudessa, on toivoa. KĂ€sittÀÀkseni joitain elĂ€inlajeja on menestyksekkÀÀsti tuotu ”sukupuuton” jĂ€lkeen takaisin luontoon, kiitos elĂ€intarhojen lisÀÀntymisohjelmien.

Pyh. ElÀintarhat ovat keskotysleirejÀ jotka oitÀisi lakkauttaa. ElÀimet elÀÀ ahtaissa hÀkeissÀ, poissa luonnollisista elinympÀristöissÀÀn, orjuutettuina ihmisen viihteeksi ja töllisteltÀviksi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi viisi