Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan oman typerän suhtautumiseni uuteen tuttavuuteen palaamaan ennalleen? Kyseessä erittäin typerä asia mutta joku jäi häiritsemään..

Vierailija
08.09.2018 |

Eli aika uusi tuttavuus, kiva tyyppi mutta en kovin hyvin vielä tunne. Puhuimme kirjoista, leffoista yms ja hän kertoi ettei koskaan lapsena+teininä ole lukenut Harry Pottereita tai katsonut elokuvia. No ei siinä mitään mutta syyn sanoi olevan saatananpalvonta ja noituus ja tätä Jumala ei hyväksy eikä niitä satanismiin kannustavia teoksia pitäisi kenenkään lukea. En kysellyt enempää ja hämmennyin. Tuli täysin puskista ja nyt haluamattakin suhtaudun jotenkin kummaksuvasti...häiritsisikö teitä vastaava?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista ihmisistä tarvitsisi pitää?

Vierailija
2/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset kierrän kaukaa, joilla on epätasapainoisia mielipiteitä. Mitä varmempia, sen pahempi. Kyseessä on typerys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen samaa mieltä kyseisen tyypin kanssa.

Viisas ihminen!

Vierailija
4/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan uskonto johtaa kaaokseen, ja se on sen tarkoituskin?

Vierailija
5/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen samaa mieltä kyseisen tyypin kanssa.

Viisas ihminen!

Tosi viisas joo. Annapa hieman perusteluja tuolle viisaudelle noissa mielipiteissä?

Vierailija
6/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän vaivaannuttavaa, mutta onhan niitä muitakin puheenaiheita. Tietenkin, jos joutuu väkisin aina miettimään mistä kehtaa jutella.

Vierailija
7/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon ihmisiä. Jos jonkun seurassa tuntuu vaikealta, niin muutakin seuraa löytyy.

Vierailija
8/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä Harry Pottereita uskonnoksi? :D

Vierailija
9/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähän vaivaannuttavaa, mutta onhan niitä muitakin puheenaiheita. Tietenkin, jos joutuu väkisin aina miettimään mistä kehtaa jutella.

Kyllä mua häiritsis, jos tietäisin koittavani tutustua johonkuhun, joka ajattelee viattomista kirjoista noin pahasti. Selkeästi paha ihminen sisältä, ja se heijastuu ulos tuossa.

Vierailija
10/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä Harry Pottereita uskonnoksi? :D

Putosin 😂😂😂 Juu minäkin olen ollut fani lapsuudesta asti mutta ei Potter vielä uskonto minulle ole! Mutta hyvä idea, taidan käännyttää itseni Potteriksi.

Vierailija
11/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää käännyttää hänet pimeälle puolelle.

Vierailija
12/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset kierrän kaukaa, joilla on epätasapainoisia mielipiteitä. Mitä varmempia, sen pahempi. Kyseessä on typerys.

Mielipiteesi on selvästikin varma. Lisäksi se on epätasapainoinen, koska kannallesi on vain yksi lähde. Siispä tiedämme mikä on kyseessä sinun tapauksessasi...

Vierailija
13/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan ihmisiin tutustuminen on. Joskus paljastuu, että hyvästä alkuvaikutelmasta huolimatta toinen onkin sellainen tyyppi, jonka seurassa jotkin asiat hiertävät pahasti. Silloin yleensä jäädään vain tuttaviksi mikäli enää ihmeemmin ollaan tekemisissä.

Vierailija
14/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteesi on selvästikin varma. Lisäksi se on epätasapainoinen, koska kannallesi on vain yksi lähde. Siispä tiedämme mikä on kyseessä sinun tapauksessasi...

Mielipiteeni ei ole epätasapainoinen, vaan se on perustettu aloituksessa lukevaan tilanteeseen. Sen perusteella on helppo sanoa, että kaveri on typerys. Koska vain typerys pitää viattomia kirjoja satanismina.

Vierailija
15/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni ei ole epätasapainoinen, vaan se on perustettu aloituksessa lukevaan tilanteeseen. Sen perusteella on helppo sanoa, että kaveri on typerys. Koska vain typerys pitää viattomia kirjoja satanismina.

(puhumattakaan miten tyhmää on pitää satanismia absoluuttisena olevaisena, johon pitää muodostaa suhde tai mielipide. "Olen sitä vastaan" "olen satanisti", kummatkin sanojat aivan yhtä tyhmiä. Aivan sama kuin vastustaisi kovasti hiekkalaatikon mörköä.)

Vierailija
16/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä en ole Harry pottereita lapsilleni lukenut tai ostanut. En toki olisi kieltänyt, jos olisivat niitä halunneet. Ja joitain elokuvia ovat katsoneet kyllä.

Taru sormusten herrasta ei ole samanlainen, vaan sen kirjoittaja oli kristitty kielitieteilijä.

Vierailija
17/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isosisko ei suostunut ostamaan minulle teininä ollessani Sturm und Drangin levyä, kun kannessa oli Jenni Vartiainen nunnan asussa ja näkyi sukkahousut, joissa luki "bitch". :D En muista keneltä sen levyn sitten sain, mutta se oli joku special edition, jolloin tekstin päälle oli laitettu joku palkki, eikä tekstiä enää näkynyt. :D Joo, en olisi siskoni kanssa tekemisissä, jos olisi vain joku tuttu eikä sukua. Olen itse ateisti enkä kuulu kirkkoon, mutta sitä en ole siskolleni kertonut. Hän on mm. yhdelle hyvälle ystävälleen lähettänyt pitkän kirjeen, kuinka homous on syntiä (sai siis vasta vuosien jälkeen tietää ystävänsä homoudesta). Eivätpä ole tekemisissä enää.

Vierailija
18/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on kuitenkin tilanteeseen vain yksi näkökulma, joten kantasi on epätasapainoinen ja edelleenkin tiedämme mikä sinä olet...

Vierailija
19/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti #13 näemmä poistettu, jossa ap:n tuttavan näkemyksiä verrattiin mu sl imi en vastaaviin. Joku herkkänahka ei ilmeisesti kestänyt sitä, että kristittyä,pilkkaava ketju oli laajenemassa muihinkin...

Vierailija
20/27 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti #13 näemmä poistettu, jossa ap:n tuttavan näkemyksiä verrattiin mu sl imi en vastaaviin. Joku herkkänahka ei ilmeisesti kestänyt sitä, että kristittyä,pilkkaava ketju oli laajenemassa muihinkin...

Oho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän