Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi käsittää aikuista ihmistä, joka lukee jotain fantasia, tieteisjuttuja tai muita lastenkirjoja

Vierailija
08.09.2018 |

Onko jännää kuvitella jotain lentäviä autoja ja avaruusolioita? Miten aikuinen ihminen jaksaa viettää aikaa tuollaisen lapsellisen hömpän parissa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

To know is nothing at all.

To imagine is everything.

Albert Einstein

Vierailija
22/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos leffojen katselu yhtä lapsellista?

On, jos niissäkin on avaruusmörköjä ja muuta lapsellista. Aikuisille on aikuisten elokuvat ja aikuisten kirjat.

Vapauta itsesi noista kahleista ja opi nauttimaan elämästä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miljardit ihmiset lukevat uskonnollisia kirjoja??

Vierailija
24/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oottanut vuosia raamatun jatko-osaa jossa Jeesus saa uusia supervoimia

Vierailija
25/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten käsitä - tuskin se noita lukevilta pois on. Sinulla on huono käsityskyky ja mielikuvitus, olet siis jumalattoman tylsä ja ahdasmielinen ihminen.

Vierailija
26/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se se vasta outoa onkin, kun aikuiset katsoo Star Wars tai Sormusten Herra -leffoja! Kyllä aikuisen ihmisen pitää katsoa ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja, lukemiseksi sopii elämänkerrat ja historiikit.

Joo, minäkin yritin katsoa hetken jotakin Sormusten herra-leffaa kun tuli telkkarista. En muista mitä niistä, niitähän on tehtailtu ties kuinka monta. Räjähdin nauruun ja vaihdoin kanavaa kun joku ihme cgi-puu avasi silmät ja alkoi mellastaa. Ei sellaista voi aikuinen ihminen ottaa vakavasti!

Vierailija
27/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä voisi lukea? Ne oivat olla hyvä keino avartaa ajattelua ja lisätä luovuutta.

En ymmärrä, miten joku voi olla noin tosikko. Tulee mieleen yksi tyyppi, joka kertoi, ettei hän lue mitään kirjoja, ellei kirjoittaja ole vähintään kyseisen alan maisteri. Onko ap samaa koulukuntaa? Ei siinä mitään, jos ei oleta muiden ihmisten toimivan samoin.

Vierailija
28/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jännää kuvitella jotain lentäviä autoja ja avaruusolioita? Miten aikuinen ihminen jaksaa viettää aikaa tuollaisen lapsellisen hömpän parissa?

Olisiko niin, että yleensäkin lukemisen sijasta kirjoitat palstalle "En voi käsittää" -aiheisia avauksia?

Vierailija
30/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kolme ensimmäistä sanaa kertoo kaiken ap:n henkisistä kyvyistä.

Vierailija
31/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan järjettömän rikas sisäinen maailma, ja mielikuvitus, ja voisi hyvin luulla että juuri minulle uppoaisi fantasia/scifi sun muu, mutta eipä uppoakaan!

Mielestäni hirveän monesta (potteri/taru sormusten herrasta/ jne) huomaa selvästi että tässä nyt joku haluaa että muut lukevat miten hienoja, ihan omasta päästä olevia nimiä ja juttuja hän on keksinytkään!

Oma mielikuvitukseni törmää niin pahoin näihin, etten pysty katsomaan. Tarinan tulisi olla todella hyvä, eikä niin kovin lapsellinen ja ennalta arvattava, jolloin mieleen tulee vain että tarina on keksitty siksi, että saataisiin omat Hippohyppelit, törnikänmörnikät, ja muut omat mielikuvituksen tuotteet näytettyä yleisölle. 

Vierailija
32/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tälle mielikuvituksettomalle tusinaprovolle nolla pistettä viidestä.

Vierailija
33/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on melkoista fantasiaa. Parempaakin on tarjolla.

Vierailija
34/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen ihminen töissä. Olen R&D osastolla töissä, työt tehdään tottakai asiallisesti, mutta muuten otetaan rennosti, paitsi tämä yksi. Minä ja hän ollaan osastomme ainoat naiset. Hän kuulemma lukee vain elämänkertoja, erityisesti naisten jotka ovat tieteessä pärjänneet. Illanvietoissa ei juurikaan juo, mikä sinänsä ei haittaa, mutta joka kerta hän muistuttaa että eihän sitä nyt aikuisena, naimisissa olevana naisena sovi enempää kuin lasillinen juoda, kerran se aviomieskään ei ole paikalla. Tätä hän erityisesti muistuttaa minulle kun se viinilasi numero x nousee huullille. Juon itse erittäin harvoin, mutta ne harvat kerrat tykkään sitten juhlia (vaikka aviomies ei minua ole vahtimassa). Hän ei juurikaan katso telkkaria. Kesällä olivat lapsen kanssa huvipuistossa, tästäkin totesi, että kiva katsella kun lapsella kiva. Mutta ei hän näin aikuisena oikein enää välitä. Jaksaa siis joka välissä todeta, että eihän sitä näin aikuisena enää. Ja ikää hänellä vasta 32-vuotta.

Joo, itse olen samanikäinen, mutta henkiseltä iältä varmaan 20-vuotta nuorempi kuin hän. Enkä toivottavasti ikinä kasva noin tylsäksi, kerranhan sitä vai eletään

Vierailija
35/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan järjettömän rikas sisäinen maailma, ja mielikuvitus, ja voisi hyvin luulla että juuri minulle uppoaisi fantasia/scifi sun muu, mutta eipä uppoakaan!

Mielestäni hirveän monesta (potteri/taru sormusten herrasta/ jne) huomaa selvästi että tässä nyt joku haluaa että muut lukevat miten hienoja, ihan omasta päästä olevia nimiä ja juttuja hän on keksinytkään!

Oma mielikuvitukseni törmää niin pahoin näihin, etten pysty katsomaan. Tarinan tulisi olla todella hyvä, eikä niin kovin lapsellinen ja ennalta arvattava, jolloin mieleen tulee vain että tarina on keksitty siksi, että saataisiin omat Hippohyppelit, törnikänmörnikät, ja muut omat mielikuvituksen tuotteet näytettyä yleisölle. 

0/5

Vierailija
36/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtona kaljan lipittäminen? jeeee!

pc pelaamisella pystyy sentään tienaamaan, yhtälailla niissä on paljon lorea luettavana kuin kirjoissa

Vierailija
37/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dwarf fortressin pelaaminen vaatii enemmän aivoja kuin moni "vakavasti otettava" kirja.

Vierailija
38/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. On.

2. Helposti.

Ja miten joku on niin urpo, että kuvittelee fantasian ja scifin olevan pelkkiä laentäviä autoja ja avaruusolioita?

T: Akateeminen viisikymppinen.

Vierailija
39/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää et ihmisillä on tälläisiä mielipiteita. Tälläiset alotuksen tekijät on just vittumaisempia ihmisiä näitä jotka kyttää toisia jatkuvasti esim mitä mieltä olet tästä ja tästä.. ja sitten ihmetellään !  esim kirjastossa jos joku tulee kyttää mitä lainaan, ni näillä ihmisillä on ilmeisesti niin tylsä elämä että pitää kyttää toisia.  Lähinnä säälittää. 

Vierailija
40/41 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppä-romatiikka ja muu, tyypillinen naisten kioski-kirjallisuushan, onkin todellista kulttuuri elitismiä?

Vai katsotko telkkarista vai uutiset ja virallisten ja hyväksyttyjen organisaatioiden tekemät dokumentit? Elokuviinhan sinä et varmaankaan voi lainkaan mennä, kun siellä on ihan höpö haaveita ja kuvitelmia?

Nämä on on näitä tyypillisiä suomalalsia kuvitelmia, että minä olen paljon parempi ihminen, kuin nuo muut.