Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi käsittää aikuista ihmistä, joka lukee jotain fantasia, tieteisjuttuja tai muita lastenkirjoja

Vierailija
08.09.2018 |

Onko jännää kuvitella jotain lentäviä autoja ja avaruusolioita? Miten aikuinen ihminen jaksaa viettää aikaa tuollaisen lapsellisen hömpän parissa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos leffojen katselu yhtä lapsellista?

Vierailija
2/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... osa ihmisistä on aivan käsittämättömän kypsymättömiä. Mieluummin luen vaikka realistisia lastenkirjoja, jos lukisin lastenkirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thrones onkin oikein ihana lastenkirja.

Vierailija
4/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää Leijonakuninkaat ja muut on lasten juttuja kans.

Vierailija
5/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ammatikseni teen tiedettä. Pieni fantasiahömppä (ei scifi) on mun tapa nollata pää. Ihailen aina kirjailijoita jotka pysyvät luomaan toisen todellisuuden ihan vaan mielikuvitustaan käyttämällä. Mutta oikeassa olet, kyllä temppari tai joku muu reality aivottomuus olisi selkeämmin aikuisuuden merkki....

Vierailija
6/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näen niin, että, kun kasvaa aikuiseksi ei enää tarvitse välittää siitä mitä muut ajattelevat. voi vapaasti rakastaa esim.Noita Nokineniä ja löytää niistä aikuisten jutut. Mutta jos se tuntuu sinusta lapselliselta niin toki olet oikeutettu noin tuntemaan.

Vierailija
7/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, että et ymmärrä. Kaikki me ollaan vajavaita jossain.

Tää nelikymppinen ottaa nyt lasin punkkua ja jatkaa Harry Potterin lukemista. Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin se tempaa mukaansa.

Vierailija
8/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva isoksi, älä aikuiseksi. Aikuisuus on jotain kamalaa.

Vierailija
9/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon voi sanoa? Omaksi iloksi olen lukenut kaiken mitä olen lukenut. Valtava vuori scifiä, kauhua, fantasiaa ja paljon muutakin. Sormusten herran olen lukenut 5 kertaa. Linnunradan liftarin ainakin kolmesti.

Sellainen ehkä vähemmän tunnettu kirja nimeltä tik tak kannattaa lukea. Törkeän hauskaa scifiä.

Jotkut väheksyy sarjiksia mutta mä olen aina lukenut niitäkin. Mielestäni todella aliarvostettu kirjallisuuden laji.

Vierailija
10/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. En minäkään ymmärrä miksi ylipäätään mitään fiktiota luetaan...

Vierailija
11/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että tämä avaus on provo. Toivon myös, että musta ei koskaan tule sellaista ihmistä, joka tajuaa vain sellaisista asioista, jotka kiinnostavat mua itseäni.

Vierailija
12/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset niitä lukevat... sellaiset, joilla mielikuvitus vielä liitää.

Vierailija
13/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, että et ymmärrä. Kaikki me ollaan vajavaita jossain.

Tää nelikymppinen ottaa nyt lasin punkkua ja jatkaa Harry Potterin lukemista. Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin se tempaa mukaansa.

Potterit olen lukenut kahdella tavalla. Ensin kirjoina ja sitten elokuvina ääneen kun pienimmät ei vielä osanneet ja/tai aina ehtineet lukea tekstejä. Siinä meni elokuvalle tarkoitetut herkutkin parempiin suihin kun piti koko ajan puhua. Pelkästään potterit on 8 kpl melkein 3 tunnin elokuvia.

Nainen sanoi että hän ei edes yritä puhua elokuvan tekstejä. Väitti ettei pysty. Okei on se aika raskasta ja oikeasti suu voi kuivua. Sitä varten on limukkaa ellei lapset ole jo ryystäneet kaikkea.

Vierailija
14/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitsekaan ymmärtää.

Vierailija
15/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta outoa onkin, kun aikuiset katsoo Star Wars tai Sormusten Herra -leffoja! Kyllä aikuisen ihmisen pitää katsoa ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja, lukemiseksi sopii elämänkerrat ja historiikit.

Vierailija
16/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Meilläkin lapset lukevat mielellään, kun Sookie jyystää vampyyria. Miehen kanssa ollaan niin aikuisia että luetaan vaan puhelinluetteloa ja tietosanakirjoja.

Vierailija
17/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos niissäkin on avaruusmörköjä ja muuta lapsellista. Aikuisille on aikuisten elokuvat ja aikuisten kirjat.

Vierailija
18/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh? Kaikesta kirjallisuudesta suurin osa on hömppää, mutta Ender, Säätiö, 2001... Aina silloin tällöin, myönnettäköön että harvoin, scifissä tulee vastaan joku kirja, joka kyllä tarjoaa lukuelämyksen. Fantasiassa paaaaljon harvemmin kyllä, ainoastaan Tolkien ja G.G. Martin ovat oikeastaan sykähdyttäneet.

Vierailija
19/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos niissäkin on avaruusmörköjä ja muuta lapsellista. Aikuisille on aikuisten elokuvat ja aikuisten kirjat.

Kerro jotain esimerkkejä kunnollisista aikuisten kirjoista tai leffoista? Siis niistä missä ei ole avaruusmörköjä.

Vierailija
20/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää aikuista naista, joka lukee jotain kauneuslehtiä, julkkisjuoruja tai ajelee karvojaan.