Miten pitäisi suhtautua kun en pidä tyttöystävääni kauniina ilman meikkejä
Onneksi hän meikkaa päivittäin ja osaa meikata itsensä kauniiksi, mutta ilman meikkejä hän on todella taviksen näköinen ja tietenkin aina joskus hän on ilman meikkejä suihkun jälkeen jne.
Kommentit (18)
A) kasvaa henkisesti
B) sen jälkeen etsiä uusi tyttöystävä
Olisi mielenkiintoista kuulla hänen kuvauksensa sinusta. Onko sinulla miespeili, josta näytät hoikalta ja hyvältä?
Sun pitää kertoa tämä tyttöystävällesi ja pian saatkin uuden tyttöystävän.
Oikeesti ei kukaan voi olla noin lapsellinen kuin sä.
Että ihan taviksen näköinen, voi kamala. Kyllä sinulla on surullinen kohtalo.
Jätä se lehmä. Ansaitset parempaa.
Itse olen myös aika vaatimattoman näköinen ilman meikkiä. En mene koskaan kodin ulkopuolelle ilman meikkiä. Meikkaan kyllä mahdollisimman vähän, mutta kulmakarvat, ripset, rajaus kuuluvat aivan välttämättömiin käsiteltäviin juttuihin.
Musta tuntuu, että mun miehellä on ehkä sama juttu, vaikkei sitä koskaan päin naamaa sanoisikaan :'D
Miksi aloitte seurustelemaan? Yleensä suhteessa ajan myötä ne muut asiat nousevat huomattavasti tärkeämmiksi kuin kumppanin ulkonäkö (luonne, henkinen yhteys toisen kanssa jne). Jos se "tavismaisuus" ilman meikkiä rassaa niin paljon, että siitä pitää täällä avautua, niin pistää väkisinkin miettimään onko suhteessa muutenkaan kaikki asiat hyvin.
No AP ei ainakaan kuulosta rakastuneelle😣 kannattaa hakea uusi tyttöystävä ja äkkiä : kunnon varrella ja ankkahuulet päälle 👍 ei missään nimessä näitä "taviksia" enää
Useimmat naiset eivät ole mitään kaunottaria ilman meikkiä.
Pidä nykyistä tyttöystävää varalla ja jätä hänet kun löydät itsellesi kauniimman. Voit huoletta sikaillakin uutta etsiessä.
Tästä tosiaankin kannattaa avautua juuri sille tyttöystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hän meikkaa päivittäin ja osaa meikata itsensä kauniiksi, mutta ilman meikkejä hän on todella taviksen näköinen ja tietenkin aina joskus hän on ilman meikkejä suihkun jälkeen jne.
Huolehdit, että hänellä on aina saatavilla kaikki tarvitsemansa meikkausvälineet ja että kylpyhuoneessakin on suotuisat tilat meikata, kehut hänen meikkaustaitojaan ja ulkonäköä meikattuna maasta taivaisiin ja kerrot, että haluaisit nähdä hänet aina meikattuna, jopa heti suihkun jälkeen. Jos hän ei tuohon suostu, eihän siinä muu auta kuin pysyä jatkossa sinkkuna, sillä tuskin suostuu kukaan muukaan.
Miksi tuohon pitäisi suhtautua mitenkään? Jos sinä rakastat tyttöystävääsi, niin ei kai tuo suuri ongelma ole? Tuskin sinäkään mikään komeuden ruumiillistuma ympärivuorokautisesti olet?
Ehkä tunne on molemminpuolinen :)
Mun mielestä tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Kyllä ihmistä voi rakastaa ja samalla tiedostaa, että ei tuo naama nyt kovin nätti ole. Alkuhuuman jälkeen kun ne pahimmat rakkaushorminipiikit ovat laantuneet.
Entäs naamari tyttöystävällesi? Esim. Pamela Andersson?
Ei kaikkia voi miellyttää.