Oletko koskaan kysynyt mieheltäsi, oletko hänen mielestä seeksikääs?
Olettekos koskaan ajatelleet tätä? Tämä on tärkeää kuitenkin suhteen toimivuuden kannal-ta.
Kommentit (30)
Sama kun kysyy että onko lihava. Oikeata vastausta ei ole.
Miks sitä pitäis kysyä kun sen näkee muutenki? Eikä kyllä oltais suhteessa jos ei ois sitä mieltä.
Olen. Mies sanoi, että en ole seksikäs, mutta olen kuulemma mukava ihminen.
Kerran yritin yllättää mieheni, pukeutumalla seksikkäästi. Kun mieheni näki minut, hän nauroi ja sanoi, että yritätkö leikkiä seksikästä. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitä tarvitse kysyä. Kyllä se mies yleensä kertoo tai käytöksestä voi päätellä.
Miten voit olla varma siittä?
Eipä tarvii kysyä kun sanoo sen usein muutenkin. Tai sitten teoillaan näyttää.
Ei tarvitse kysyä kun kertoo sen muutenkin. Yli 20v yhdessä
Jos tuo ei tiedä että pidän seksynä niin olen epäonnistunut miehenä. Aivan varmasti tietää olevansa haluttu.
Jos sitä joutuu kysymään, vastaus on ei.
En ole kysynyt, mutta hän on sanonut minulle monta kertaa että olen hänen mielestään seksikäs.
Olen sen mielestä kaunis ja kertoo sitä usein ja ihastelee aina vaan. Jo kohta 20 vuotta.
Todella harva nainen on seksikäs, ei kannata kysyä.
Pitää kyllä, en ole asiaa kysynyt. Harmi vain, että en itse pidä häntä seksikkäänä tippaakaan.
Se kompassineula housuissa ei valehtele. Paitsi diabeetikolla ja juopolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös se nouse lähes naisen kuin naisen kohdalla?
Ei oo tarvinnu kysyä sillon jos oon jonkun kanssa ollu, koska jokainen on pitäny mua seksikkäänä. :DDD Nyt oon sinkku, eikä edes tarvetta olla seksikäs. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitä tarvitse kysyä. Kyllä se mies yleensä kertoo tai käytöksestä voi päätellä.
Miten voit olla varma siittä?
Kysymyksenasettelusta päätellen olet J. Sipilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös se nouse lähes naisen kuin naisen kohdalla?
Jos näin on, niin jokainen nainen on seksikäs. Tiedätkö, mistä seksissä on kyse?