Mulla on nyt puoli vuotta ollut hiki ja hyppään kaivoon jos tää hullu kuumuus ei kohta lopu
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään iltapäivällä istuin bussissa, täällä vantaalla oli lämpötila + 23, bussissa oli todella kuuma. Ihmettelin ihmisten paksua syyspukeutumista. Osalla kevyttoppikset päällä ja nilkkurit jalassa. Osa t-paidoissa ja sandaaleissa. Ei kai nyt +23 asteessa sentään tarvita kevyttoppista?
Joo en ymmärrä myöskään. Ihmiset ilmeisesti katsoo pukeutumisen kalenterista. Ei ole sitten toukokuun tarvinnut mitään pitkähihaista.
Kyllä mä olen jatkuvasti joutunut käyttämään pitkähihaista. En +30 asteisina päivinä, mutta ei +23 mikään lämmin ole varsinkaan jos yhtään tuulee. Pari viikkoa ollut kaulahuivikin kaulassa pilvisinä päivinä.
Et voi olla tosissasi :D
Ei ole kyllä normaalia hikoilla noin paljon normaalissa sisälämpötilassa. Minä olen 130 kiloinen enkä kestä kuumuutta, mutta en silti noin hikoillut vaikka oli 30 asteen helteet ja jos sisällä on 20 astetta niin laitan jo villasukkia jalkaan....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä normaalia hikoilla noin paljon normaalissa sisälämpötilassa. Minä olen 130 kiloinen enkä kestä kuumuutta, mutta en silti noin hikoillut vaikka oli 30 asteen helteet ja jos sisällä on 20 astetta niin laitan jo villasukkia jalkaan....
Ja olen saman ikäinen kuin ap ja kuukautiskierto oli kesällä 23 päivää... eli esivaihdevuosia tässä nyt mennään. Mutta ei tosiaan hikoiluta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
40 kg pois niin helpottaa
Ap sanoi olevansa käytännössä normaalipainoinen, joten jos laihduttaisi 40 kiloa olisi jo kuollut... joten joo, varmaan helpottaisi.
Vierailija kirjoitti:
40 kg pois niin helpottaa
Painoa jäisi 19 kiloa. 162 cm pituiselle keski-ikäiselle se lienee liian vähän?
Joihinkin sairauksiin kuuluu liika hikoilu. Kannattaa olla lääkäriin yhteydessä.
Minullakin tulee usein hiki, mutta se johtuu siitä, että olen ihan rapakunnossa, vaikka normipainoinen olenkin.
Kyllä mä olen jatkuvasti joutunut käyttämään pitkähihaista. En +30 asteisina päivinä, mutta ei +23 mikään lämmin ole varsinkaan jos yhtään tuulee. Pari viikkoa ollut kaulahuivikin kaulassa pilvisinä päivinä.