Itkettää, mieheni kuolaa laulaja Evelinaa
Eilen katsottiin Vain elämää ja tänään yllätin mieheni selaamasta Evelinan instagramia. Tuntuu pahalta. Enkö kelpaa? Ollaan nelikymppisiä molemmat.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kokisi oloani kovin uhkaavaksi kun ei Evelina mikään erityisen upea kaunotar ole.
Eveliinalla on lihavat reidet ja löllyvä ihrainen takapuoli. Se vetoaa nykyään miehiin.
Kyllä hän hoikempana oli kuumempi, mutta ihan hyvänä näköinen nainen kyllä.
Varo vaan ettei susta tule Jenni-hullu kakkosta! Sen mies innostui Jennistä ja eukkko luuli että se oikeasti petti häntä Jennin kanssa.
Mun mies sanoi, et ”hyi yök tota nenäkorua.” Olen kyllä täysin samaa mieltä, ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kokisi oloani kovin uhkaavaksi kun ei Evelina mikään erityisen upea kaunotar ole.
Eveliinalla on lihavat reidet ja löllyvä ihrainen takapuoli. Se vetoaa nykyään miehiin.
Kateutesi näkyy kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan on niin lapsellisia.
Naiset ei koskaan kuolaa julkkismiehiä.
Et ole koskaan kelvannutkaan. Itke nyt, se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Evelina on ihan pikkupimu joten sun miehes on vähän outo. Ei ole edes hoikka.
Oletko Mauno?
Tämän takia olisi parasta seurustella sokean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olisi parasta seurustella sokean miehen kanssa.
Sokeallakin yleensä toimii tuntoaisti ja huomaa koska kädet ei enää mahdu emännän ympärille.
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Por perro! Nyt mäkin menin AP:n ansaan. Mä googletin kuka Evelina oikein on. Nyt vaimo voi sitten jättää mut, sen sian!
Eiku sä oot kuuma latino, eikä kukaan pysty jättää sua.
Suomalaiset naiset nyt on sellaisii ettei ne rumaakaan latinoa jättäisi. Niitten mielestä kun ei mitään rumaa latinoa ole olemassakaan.
Kiva mennä lihavan ja lyhyen perulaisen kaverin kanssa stadin yöelämään. Se tietää itse ettei ole mikään hyvä ja on ihan ymmällään kun sillä on enemmän naismenestystä kuin minulla.
Eipä nyt että minua haittaisi. Useimmissa muissa maissa menisi päinvastoin.
Se kuitenkin ihmetyttää että jätkä pettää minkä kerkeää eikä suomalaisia muijia haittaa. Ei se kyllä anna mitään laadukasta vaikutelmaa suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsottiin Vain elämää ja tänään yllätin mieheni selaamasta Evelinan instagramia. Tuntuu pahalta. Enkö kelpaa? Ollaan nelikymppisiä molemmat.
Nää sun trollaukset on nykyisin jo mauttomia. Kaikesta säkin vollaat.
Vierailija kirjoitti:
Lihava lehmä se on
Voi kuule, kuolauksen kohteet tulee ja menee. Ei se ole niin vaarallista.
Itsekin kuolaan ketä milloinkin mutten silti ikinä pettäisi miestäni.
Moi, aloittaja :) Tässä kaksi asiaa sinulle:
1) Kelpaaminen ja riittäminen on yksi tärkeimmistä ja inhimillisimmistä tarpeista parisuhteessa ja elämässä yleensäkin - olen pahoillani tuosta mielipahasta, jota jouduit kokemaan, ja toivon, että saat kokea läheisyyttä ja hyväksyntää!
2) Uskon, että on olemassa sellaista rakkautta, jonka silmissä sinä olet AINA riittävä, kelpaava ja hyväksytty: sitä kuvaa koskettavasti esim. tämä pieni video
Vierailija kirjoitti:
Moi, aloittaja :) Tässä kaksi asiaa sinulle:
1) Kelpaaminen ja riittäminen on yksi tärkeimmistä ja inhimillisimmistä tarpeista parisuhteessa ja elämässä yleensäkin - olen pahoillani tuosta mielipahasta, jota jouduit kokemaan, ja toivon, että saat kokea läheisyyttä ja hyväksyntää!
2) Uskon, että on olemassa sellaista rakkautta, jonka silmissä sinä olet AINA riittävä, kelpaava ja hyväksytty: sitä kuvaa koskettavasti esim. tämä pieni video
Todellisessa rakkaudessa kumppani on aina kaunein - ei sitä tunnetta tarvitse hakea tai vaalia, se _on_.
Omasta puolestasi voisit alkaa kuolaamaan vaikka Justin Bieberiä. Niin että miehesi huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi, et ”hyi yök tota nenäkorua.” Olen kyllä täysin samaa mieltä, ihan hirveä.
Ai se sonnirengas? :)
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestasi voisit alkaa kuolaamaan vaikka Justin Bieberiä. Niin että miehesi huomaa.
Laitas ap joku Justinin kuva vaikka makuuhuoneen seinälle.