Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin tänään Itiksestä 4 euroa nuorelle miehelle

Vierailija
08.09.2018 |

Kertoi, ettei ole syönyt moneen päivään ja vasta ens vko lla oli tulossa tilille rahaa. Teinköhän tyhmästi? Olis pitäny ostaa itse ja antaa ruokana mut ku siinä ei ollu kauppaa lähellä. Siis odottelin bussia laituriaueella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 sun tapasta uunoa lisää ja piripussi on kasassa.

Vierailija
2/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo nyt niin iso summa ole että haittaisi vaikka menisi päihteisiin. Olet hyvä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppi laittaa rahat pelikoneisiin.

Vierailija
4/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 sun tapasta uunoa lisää ja piripussi on kasassa.

Piri pitää nälän poissa.

Vierailija
5/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo se sama tyyppi joka pyörii kampissa jonkun naisen kanssa pummaamassa rahhaa bussilippuun ties minne päin suomea.

Vierailija
6/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttuopin sillä saa

Vierailija
7/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömät ovat usein mielisairaita, ja rahan antaminen ei ratkaise heidän ongelmiaan.

he tarvitsevat psykiatrista hoitoa

Vierailija
8/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi, ettei ole syönyt moneen päivään ja vasta ens vko lla oli tulossa tilille rahaa. Teinköhän tyhmästi? Olis pitäny ostaa itse ja antaa ruokana mut ku siinä ei ollu kauppaa lähellä. Siis odottelin bussia laituriaueella.

Teit tyhmästi.

Jos kukaan ei antasi rahaa näille niin kas: ro skaväk eä ei enää olisi kunnon ihmisiä kiusaamassa.

Vierailija
9/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies kaupan parkkipaikalla pummasi rahaa maitoon ja leipään. Sanoin, että ei ole käteistä, mutta voin tuoda kaupasta. Akoi raivoamaan ja huutamaan, haukkui v.tun vanhaksi lehmäksi. Ei ollut maidon ja leivän tarvetta, ei. Kuten arvasinkin.

Vierailija
10/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies kaupan parkkipaikalla pummasi rahaa maitoon ja leipään. Sanoin, että ei ole käteistä, mutta voin tuoda kaupasta. Akoi raivoamaan ja huutamaan, haukkui v.tun vanhaksi lehmäksi. Ei ollut maidon ja leivän tarvetta, ei. Kuten arvasinkin.

Pari kertaa olen nauranut tuollaisille päin naamaa -yhden sain menettämän malttinsa ihan totaalisesti. Vaan minkäs rosk a väe n edustaja voi -olen isompi ja ilkeämpi.

Vierailija
11/11 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliterapeutti kirjoitti:

työttömät ovat usein mielisairaita, ja rahan antaminen ei ratkaise heidän ongelmiaan.

he tarvitsevat psykiatrista hoitoa

ja lisäksi annetut rahat menee viinaan, huumeisiin, uhkapeliin