Pomoni tietää kaikki aikuisen tyttärensä asiat, ihan kaikki
Tyttö on 25 ja asunut omillaan jo vuosia. Pieni firma, jossa joutuu pomon kanssa tekemisiin vähän väliä. Hän tuntuu tietävän kaikki kurssisuoritukset ja tenttitulokset. Oma poikani on samanikäinen ja myös yliopisto-opiskelija. Esimies on ihan kummissaan, kun minä tiedän vain oppilaitoksen ja sen, mihin poika erikoistuu. Ei mulla ole hajuakaan hänen opinnoistaan. joskus kysäisen, paljonko on opintopisteitä kasassa ja joo pitäisi pian valmistua, mutta armeija ja kaksoistutkinto, joten niihin meni pari vuotta lukion jälkeen. Sen tiedän, että vielä ei ensi keväänä ehdi valmistua, kun käy töissäkin, mutta siinä kaikki.
Kommentit (4)
Pomosi kuulostaa loistavalta vanhemmalta.
Sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Pomosi kuulostaa loistavalta vanhemmalta.
Sinä et.
Tai sitten pomo kuulostaa lähinnä ahdistavalta... 25 v. on jo aikuinen, en kyllä tuossa vaiheessa enää raportuinut kotiin arvosanojani.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elämää kummallakaan. Ei äidillä eikä lapsella.
So sad.
Pomo on mies. Miksi mun pitäisi aikuisen pojan tenttitulokset tietää arvosanoja myöten? Minusta riittää että välillä olen kiinnostunut miten menee. Kyllä poika joskus itse asiassa itse kertoo kivoista aineista oma-alotteisestikin. Opiskelee tekniikkaa ja heilläkin tehdään ihan konkreettisia värkkejä, joita joskus esittelee. Mutta ei mun mielestäni aikuisen asioita tarvitse pilkun tarkkaan tietää. Autetaan, jos tarvitsee, mutta en tunge elämään.
Ei ole elämää kummallakaan. Ei äidillä eikä lapsella.
So sad.