Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestäni näyttämään kuvan meikittömästä naisesta

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/0GyXKU

Olen erittäin tyytyväinen. Näytti itse vielä kuvahausta kuvan "meikittömästä naisesta" ja mies luetteli, miten on huulipunaa, ripset, luomiväriä ja meikkipohja kunnossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa jos mies tietää tuollaista? Tai ainakin siis epänormaalia.

Vierailija
2/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itse meikkaamisesta harrastuksena. Ilmeisesti on välillä seurannut, kun olen meikannut ja oon kertonut samalla mitä teen. Ainakin tiedän, että kuuntelee juttujani 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäh

Vierailija
4/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itse meikkaamisesta harrastuksena. Ilmeisesti on välillä seurannut, kun olen meikannut ja oon kertonut samalla mitä teen. Ainakin tiedän, että kuuntelee juttujani 

Ap

Aa no sitten. :) Olipahan piristävää vaihtelua, että joku näkee oikeasti meikin läpi.

Vierailija
5/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja työkavereiden kanssa ollaan naurettu näille julkkiksille, jotka laittavat instaan "meikittömiä" kuvia.

N27

Vierailija
6/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies erottaa meikit heti, vaikka olisi vähänkin. Tosin ei usko, että mun yhdellä entisellä luokkakaverilla, jolla on luonnostaan pitkät tummat ripset, on ne luokkakuvissa luonnolliset. Väittää, että tekoripset, vaikka ei niitä siihen aikaan ollut kellään. Eikä tuon kaverin tarvinnut ripsiväriä käyttää.

Vierailija
7/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja työkavereiden kanssa ollaan naurettu näille julkkiksille, jotka laittavat instaan "meikittömiä" kuvia.

N27

Onhan heillä selvästi peitevoidetta, ripset ja kulmat laitettuina. Itse myöskään levyseppähitsaajaana en päivisin käytä meikkiä ( sulais kuitenkin 5 min sisällä pois), niin vapaalla on mukava meikata ja kokeilla uusia juttuja. 

Vierailija
8/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti varman päälle tuon kuvan. Ei tarvinnut edes yritystä.

Vierailija
9/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Onhan heillä selvästi peitevoidetta, ripset ja kulmat laitettuina. Itse myöskään levyseppähitsaajaana en päivisin käytä meikkiä ( sulais kuitenkin 5 min sisällä pois), niin vapaalla on mukava meikata ja kokeilla uusia juttuja. 

Jep. Itse myös meikkaan vain vapaa-aikana.

N27

Vierailija
10/10 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mieheni kanssa pidetään naista meikittömänä myös silloin jos on ripsipidennykset tai kulmat värjätty tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme