Pyysin miestäni näyttämään kuvan meikittömästä naisesta
Olen erittäin tyytyväinen. Näytti itse vielä kuvahausta kuvan "meikittömästä naisesta" ja mies luetteli, miten on huulipunaa, ripset, luomiväriä ja meikkipohja kunnossa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa jos mies tietää tuollaista? Tai ainakin siis epänormaalia.
Pidän itse meikkaamisesta harrastuksena. Ilmeisesti on välillä seurannut, kun olen meikannut ja oon kertonut samalla mitä teen. Ainakin tiedän, että kuuntelee juttujani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse meikkaamisesta harrastuksena. Ilmeisesti on välillä seurannut, kun olen meikannut ja oon kertonut samalla mitä teen. Ainakin tiedän, että kuuntelee juttujani
Ap
Aa no sitten. :) Olipahan piristävää vaihtelua, että joku näkee oikeasti meikin läpi.
Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja työkavereiden kanssa ollaan naurettu näille julkkiksille, jotka laittavat instaan "meikittömiä" kuvia.
N27
Kyllä mun mies erottaa meikit heti, vaikka olisi vähänkin. Tosin ei usko, että mun yhdellä entisellä luokkakaverilla, jolla on luonnostaan pitkät tummat ripset, on ne luokkakuvissa luonnolliset. Väittää, että tekoripset, vaikka ei niitä siihen aikaan ollut kellään. Eikä tuon kaverin tarvinnut ripsiväriä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ammatiltani putkiasentaja ja työkavereiden kanssa ollaan naurettu näille julkkiksille, jotka laittavat instaan "meikittömiä" kuvia.
N27
Onhan heillä selvästi peitevoidetta, ripset ja kulmat laitettuina. Itse myöskään levyseppähitsaajaana en päivisin käytä meikkiä ( sulais kuitenkin 5 min sisällä pois), niin vapaalla on mukava meikata ja kokeilla uusia juttuja.
Veti varman päälle tuon kuvan. Ei tarvinnut edes yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Onhan heillä selvästi peitevoidetta, ripset ja kulmat laitettuina. Itse myöskään levyseppähitsaajaana en päivisin käytä meikkiä ( sulais kuitenkin 5 min sisällä pois), niin vapaalla on mukava meikata ja kokeilla uusia juttuja.
Jep. Itse myös meikkaan vain vapaa-aikana.
N27
Me mieheni kanssa pidetään naista meikittömänä myös silloin jos on ripsipidennykset tai kulmat värjätty tms.